نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عصبانیت شدید گواردیولا؛ هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارم/ برناردو سیلوا می‌تواند سوار هواپیما شود و برود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی منچسترسیتی در آستانه بازی تیمش مقابل آرسنال حرفهای مهمی زده است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که علاقه‌ای به فروش کایل واکر و برناردو سیلوا ندارد اما نمی‌خواهد بازیکنی را برخلاف میلش در سیتی نگه دارد.

 منچسترسیتی که فصل گذشته موفق شد به یک سه گانه تاریخی برسد، در اولین دیدار رسمی فصل جدید، روز یکشنبه در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت. او در آستانه این دیدار در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد.

پپ گواردیولا در نشست خبری گفت: «روز یکشنبه ما فقط برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. البته ما در بهترین وضعیت نیستیم. زیرا ما دیرتر شروع کردیم. اما تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم. خواهیم دید که بازیکنان ما چگونه‌اند. در ابتدا بالا و پایین‌های زیادی وجود دارد. اما امیدوارم خیلی زیاد نباشند.»

همچنین پپ گواردیولا تایید کرد که یوشکو گواردیول با سیتیزن‌ها به توافق رسیده و آزمایش‌های پزشکی این بازیکن در حال انجام است. پپ در این باره گفت: «در مورد گواردیول، او در حال انجام تست‌های پزشکی است. همه می‌دانند که او اینجاست. امیدوارم بتوانیم روند انتقال او را تا چند روز دیگر کامل کنیم.»

سرمربی سیتی همچنین در مورد نام فامیل مدافع جدی تیمش به شوخی گفت: «او چه نام خانوادگی زیبایی دارد...»

همچنین پپ گفت که منچسترسیتی هر کاری را که لازم است برای حفظ کایل واکر و برناردو سیلوا در تابستان انجام می‌دهد. او در این باره گفت: «آن‌ها برای ما بسیار مهم هستند. ما آن‌ها را می‌خواهیم و هر کاری انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم این دو بمانند زیرا آن‌ها می خواهند بمانند. جایگزینی این دو بسیار دشوار خواهد بود.»

این مربی گفت که پنجره نقل و انتقالاتی بعد از انتقال گواردیول برای آن‌ها تمام نشده است: «نمی‌دانم اما فکر نمی‌کنم کار ما در نقل و انتقالات به پایان رسیده باشد.»

این سرمربی در جواب این سوال که چرا 6 مدافع در تیمش دارد گفت: «فصل خیلی طولانی است و داشتن شش مدافع زیاد نیست.»

گواردیولا تایید کرد که سیتی هنوز پیشنهاد مناسبی از هیچ باشگاهی برای برناردو سیلوا دریافت نکرده است. او درباره علاقه بارسا به برناردو سیلوا گفت: «من هیچ بازیکنی را نمی‌خواهم که خودش نخواهد اینجا باشد. من می‌خواهم با بازیکنانی کار کنم که می‌خواهند بمانند. اما ما به یک پیشنهاد مناسب نیاز داریم، ما به زور او را نگه نداشته ایم. اگر او را بخواهند، میتواند سوار هواپیما شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس منچستر سیتی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    هیچکی به اندازه ی پپ نمیدونه باید چی کار کرد پس بهتره مثل فصل پیش بهش اعتماد کنیم .
  • پرسپولیس منچستر سیتی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    هیچکی به اندازه ی پپ نمیدونه باید چی کار کرد پس بهتره مثل فصل پیش بهش اعتماد کنیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی