نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بزرگان استقلال در جلسه قبل از بازی چه گفتند؟/ نکونام: کارمان در استقلال خیلی سخت است و تنهاییم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال جمعه شب دیداری تدارکاتی با آریو اسلامشهر برگزار کرد و به مصاف شاگردان جواد زرینچه رفت.

استقلال تهران شامگاه جمعه در حالی به مصاف شاگردان جواد زرینچه رفت که به احتمال فراوان این آخرین دیدار آنها پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود. نکونام قبل از شروع این بازی به رسم ادب سمت جواد زرینچه رفت و برخورد بسیار گرمی با کاپیتان اسبق خود در تیم ملی داشت. ملاقات این دو نفر که با حضور استقلالی‌های دیگری همچون: بهزاد غلامپور، علی سامره محمد نوازی و... همراه شد عملاً به محفلی برای برگزاری یک جلسه کوتاه میان  بزرگان استقلال مبدل گردید و حرف‌های جالبی هم در خلال آن رد و بدل شد.

تنهاییم آقا

جواد نکونام که به رسم ادب همراه با همه دستیارانش و علی سامره به سمت جواد زرینچه رفت. سرمربی استقلال با دیدن مردی که در سال ۱۳۷۸ کاپیتان او در تیم ملی بود خطاب به سرپرست و مربی اسبق استقلال گفت: «سلام آقا جواد مشتاق دیدار خیلی خوش آمدید. دلمان برای شما تنگ شده بود.»

بحث میان زرینچه و نکونام گل انداخت و سرمربی استقلال خطاب به کاپیتان اسبق آبی پوشان و تیم ملی گفت: «آقا! کارمون خیلی سخته و تنها هستیم. بچه‌ها دارند تلاش می‌کنند اما مشکلات زیاده!»

توجه نکن

جواد زرینچه هم که از دیدن نکونام و البته همبازیان دیگر خودش در استقلال و تیم ملی حسابی خوشحال شده بود از ادای احترام آنها تشکر کرد و با اشاره به دشواری‌های پیش روی نکونام، به او گفت: «آقا جواد تبریک میگم. انشالله که در این مسیر دشوار و مهم موفق می‌شوی. می‌دانم کار سختی داری اما باید کاملاً روی تیم و شاگردانت متمرکز شوی. فقط به موفقیت استقلال فکر کن و به حاشیه‌های بیرون از این تیم هیچ توجهی نداشته باش.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    هرکی رو خواسته گرفته از الان هواپیماشم تا آخر لیگ رزو شده پول بازیکناش هم که از جیب مردم شریف ایران پرداخت شده تاج هم که گفته با تمام قوا به استقلال کمک میکنیم حالا یکی به من بگه سختی این راه کجاس
  • رضایاک اصلی۱ IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    دیگه چه تنهایی؟؟ تاج که باهاتونه و پدر جدید تیم حکومتی کیسه هم بابا کیومرث اومده
    • کلنگلیس IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      خیلی رودارین شما خیلی زیاد یه ذره هست براتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی