تبریک هواداران و بزرگان پرسپولیس برای آقای خاص دنیا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام محمد بنا با کشتی ایران عجین شده ولی همه می‌دانند که او فوتبال را هم دوست دارد و حسابی پرسپولیسی است.

پانزدهم مرداد سالروز تولد مردی است که از او به عنوان عامل رنسانس کشتی فرنگی ایران یاد می‌کنند.

محمد بنا از اوایل دهه ۸۰ شمسی به ایران بازگشت و عامل تحول شگرفی در کشتی فرنگی شد به‌طوری که هنوز فراموش نکرده‌ایم ملی‌پوشان شایسته ما در این عرصه چگونه توانستند در المپیک ۲۰۱۲ لندن ۳ مدال طلایی ارزشمند کسب کنند

آقای خاص کشتی فرنگی دنیا به فوتبال هم علاقه دارد و همه می‌دانند که پرسپولیسی است. او پس از قهرمانی سرخ‌پوشان در فصل گذشته لیگ برتر با انتشار پیامی در فضای مجازی این اتفاق را تبریک گفت و طی چند سال اخیر رابطه‌اش همواره با پرسپولیسی‌ها گرم بوده است به همین خاطر از  بامداد یک‌شنبه تعداد زیادی از صفحات و کانال‌های هوادارای پرسپولیس تولد او را تبریک گفته و از محمد بنا با عنوان پرسپولیسی‌ترین مربی کشتی دنیا یاد کرده‌اند.

البته برخی از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس هم با ارسال پیام یا انتشار متن در فضای مجازی تولد آقای خاص کشتی فرنگی دنیا را تبریک گفتند.

خبرورزشی نیز سالگرد تولد محمد بنارا به او تبریک می‌گوید و امیدواریم حضورش در عرصه کشتی فرنگی ایران همچنان پررنگ و موثر باقی بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پسر قرمز IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    مبارک باشه استاد
  • Ali IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    هرفردی که به این مملکت وفرزندان با استعداد اما محروم آن خدمت کند و آموزش دهد به هرتیم ورنگی علاقه مند باشد با احترام وگرانقدر است ،وهرجاکه هست خودش وخانواده اش سلامت باشند با یاری پروردگار.
  • بنای فرنگی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    بنا رو خیلی دوست دارم و باید قدردان این بزرگمرد کشتی باشیم اما همچنان از پرسپولیس متنفرم !!
  • زهرا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • کیانوش IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    باسلام من طرفدار تیم ملوان هستم اقای بنا کشتی دنیا را متحول کرده نمیتوان با کلمات از او تشکر کرد او مردی کهکشانی هست امید وارم سالها جاودان ودر سلامتی کامل باشند درودبر قایقران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی