نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ورود یک پرسپولیسی جنجالی به ماجرای کامیابی‌نیا و پریرا؛ شما برای پرسپولیس چیکار کردی؟/ دلال‌ها با مسلسل حمله می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.

کمال کامیابی‌نیا کاپیتان باتجربه و پرافتخار پرسپولیس که در این فصل از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شده، چندی پیش در یک گفت‌وگوی جنجالی به ماجرای حضور لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی فصل گذشته این تیم که طی نیم‌فصل بازی در جمع سرخ‌پوشان با یک گل زده به کار خود پایان داد، انتقادات تندی وارد کرد. انتقاداتی که از سوی پریرا نیز البته بی‌پاسخ نماند.

اکنون محمد مایلی‌کهن، بازیکن اسبق پرسپولیس که سابقه سرمربیگری تیم ملی و مدیریت در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد و به صحبت‌های بی پروا معروف است، اظهارات تندی را متوجه مهاجم برزیلی فصل گذشته این تیم کرده است.

مایلی‌کهن با اشاره به حضور این مهاجم برزیلی گفته: ایشان چه کارایی برای پرسپولیس داشتند و چه کار کردند که فوتبالیست‌های ایرانی نمی‌توانستند آن را انجام بدهند؟ بخش وسیعی از بازیکنان خارجی که وارد ایران می‌شوند به واسطه فرایند دلالی است. متاسفانه چنین افرادی در فوتبال ایران حکمرانی می‌کنند و تا امثال ملی‌کهن یا یک رسانه پیرامون این مسئله حرف بزند، با مسلسل به او حمله می‌کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه انتقادات خود علیه پریرا گفته: الان شنیدم آقای پریرا قبلا گفته بود نصف درآمدش را به دلار بدهند و نصف دیگر را به ریال. پریرا به ریال پول گرفت تا دستمزد دلال‌ها را در ایران بدهد!

مایلی کهن با اشاره به صحبت‌های کمال کامیابی نیا گفت: من کمال را خیلی دوست دارم. در زمین جنگنده است ولی شخصیت بسیار خوبی دارد. حرف‌هایی که ایشان زده را خود من هم در گفت‌وگو با شما با صراحت می‌گویم.

مشروح مصاحبه مایلی‌کهن با خبرورزشی را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پسرقرمز IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    خبر ورزشی یه صحفه سفید میاد انگار تبلیغه لطفا درست کنین کل صحفه میگیره
    پاسخ سایت:

    حق با شماست؛ موضوع از طریق تیم فنی پی‌گیری خواهد شد. قدردان همراهی شما هستیم.

  • دامون IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    هر وقت مربی ایرانی نتیجه میگیره بقیه سهم خواه میشن.مربی خارجی که میاد پیداشون نمیشه.شاید چون تفکر شماها تو کار نبوده تیم موفق بوده.ای کاش کنار انتقاد راهکار هم میدادید.برآیند تیم گل محمدی موفق بوده.قرار نیست همه بازیکنان تو یک فرم عالی بوده باشند.مگه کامیابی نیا شرایط ایده آل حضور تو پرسپولیس رو داشت و کمکی کرد؟ تو همه تیمهای بزرگ دنیا هم این قضیه صدق میکنه.آقای مایلی کهن یک زمانی شاکی بود چرا برانکو مطالباتش رو پیگیری میکنه.بنده خدا زمانی که رفته بود 9 ماه میشد حقوق نگرفته بود.آقای مایلی عقیده داشت ما بهش لطف کردیم تیم دادیم پس نباید پول بگیره. فکر نمیکنید چنین تفکراتی تو همه زمینه ها وضع مملکت رو به این روز انداخته؟این حجم شرم آور پرونده های مالی تیمهای ایرانی تو فیفا ناشی از همین تفکر نیست؟ باز برای فوتبالیستها فیفا هست که زورچپونی هم که شد حقشونو بگیره.بقیه جامعه نیروی کار ایران با این تفکرات دست مزدشون ماهها و سالها به تاخیر میفته و به فنا میره.
  • ایرانی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اشتباه ترین کار برای کمال کامیابی نیا پرسپولیس انجام داد این مزد زحمات او
    • Gaber IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      اگر راهکاری داری که مزدش را بهتر بدهند بگو . راهکار بازیکنایکه در سپاهان و استقلال و دیگر تیمهای لیگ برای بازیکن میگذارند چیست؟ اکر میخواهد بازی خداحافظی بگذارند شما بگو چگونه . فوتبال حرفه ای همین هست ر﷼مادرید برای بنزما چکار کرد .برای مسی چکار کردند برای فابینیو چه روشی داشتند که راضی باشه برای کارکر بدبختی که روزی سیصد تومان زیر افتاب پدرش در میاد بعد از اتمام کار چکار میکنند . بخدا توقع زیادیست اینگونه الم شنگه بازیها لایق کمال و بقیه نیست. بهتره دیگه به کسی سلام نکنیم که خیال کنه طلبکاره. دستمزد اینها بیشترین دستمزد در بین اصناف اداری و کارگری هست . لطفا حامی کسانیکه پر توقع هستند نباشیم. ممنون هوادار را بجای همه زحماتش بپذیرد و برود و در یادها خوب بماند. او تشخیص میده در پرسپولیس باید باشد یا مربی.ال کثیر لااقل با رندی رفت و همه دلخور شدیم ولی چه توقعی داشت دستمزد بیشتر باشگاه هم فکر منابع خودش هست بپذیرید و گول کلمات نخورید .
  • اسماعیل US ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اقای داریوش مایلی کهن راه دیگه بلد نیستی خودتو نشون بدی
  • قلیچ و ولیچ IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    ما لونگیا همیشه تو کار دلالی بودیم و این باعث ضررهای هنگفت به تیم ما شده و باعث میشه همیشه از باباهامون قرض کنیم . ما یکی مثل شرزود تمیروف شیر تاشکند رو گرفتیم فکر کنم توی تاشکند دستفروشی داشته که گلی خانم هنگام خرید لباس اونو با پول دلالی آوردش تیم ما . وقتی قراره همیشه عروس آسیایی ها بشیم دیگه این مسخره بازی ها چیه؟؟؟؟؟؟؟ ما با داهی و مهدوی ریان و .... کله گنده هامون تو آسیا کاری نکریم همش چپ و راست میشدیم حالا با دلالی گلی خانم که دیگه بماند :) بیاییم با واقعیات میدانی کنار بیاییم :(
  • آریا US ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    چرا عادت کردیم وقتی کسی میاد حرف درست میزنه رو تخریب کنیم؟ مایلی کهن دروغ میگه؛ خداداد چی؟ دایی و کریمی و علی آقا پروین چی؟ یه عده به عنوان مدیر برنامه (دلال) میان بازیکن معرفی میکنن و ابتدا کمیسیون خودشون رو برمیدارن! دوباره در نیم فصل پیداشون میشه که امثال تمیروف و صفروف و پریرا و دیاباته رو به تیمها غالب کنن! جالبه که بدونید؛ همین ها در لیگ برتر؛ بیشتر از مدیرعامل به تیمها نفوذ دارن و اگر باشگاه پولشون رو نده؛ فورا بازیکن رو هوایی میکنن و میفرستن به تیمهای دیگه! نظارت هم که نیست متاسفانه!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی