نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
۱۳ |
۲
علی دایی، شهریار فوتبال ایران در غرفه رونیکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی شهریار فوتبال ایران و چهره محبوب ملی، در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس با مدیران این برند از جمله محمدرضا رامخو بنیان‌گذار رونیکس به گفت‌وگو نشست.

علی دایی به همراه مدیران و کارشناسان برند رونیکس، با بازدید از تمام بخش‌های سالن ۴۰ نمایشگاه که به صورت اختصاصی به برند رونیکس تعلق دارد؛ با جدیدترین محصولات این برند و تنوع بی‌نظیر و کیفیت بالای ابزارآلات رونیکس آشنا شد و در جریان به‌روزترین تکنولوژی‌ ساخت ابزار جهان قرار گرفت.

از جمله بخش‌هایی که دایی از آن‌ها بازدید کرد می‌توان به ابزار ساختمانی رونیکس از جمله بتن‌کن‌ها، دریل‌ها و چکش‌های تخریب و همچنین غرفه فرزها و ابزار شارژی ساخت این برند اشاره کرد. او همچنین با مسئولان و مدیران بخش خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس نیز به گفت‌وگو نشست.

علی دایی

علی دایی که خود از کارآفرینان کشور است، با اشاره به اهمیت تولید و کار صنعتی و همچنین اشتغال‌زایی در کشور، به مدیران، کارشناسان و کارمندان رونیکس خسته نباشید گفت و برای همه دست‌اندرکاران این برند آرزوی موفقیت کرد. حضور علی دایی در غرفه رونیکس با استقبال شگفت‌انگیز بازدیدکنندگان همراه بود و چند دقیقه‌ای فضای سالن ۴۰ نمایشگاه صنعت ساختمان تهران را تغییر داد.

در بازدید از غرفه رونیکس، علاوه بر محمدرضا رامخو، حمیدرضا رامخو مدیر زنجیره تامین و همچنین محسن رامخو قائم مقام برند رونیکس، اسطوره فوتبال جهان را همراهی می‌کردند.  برای اطلاع بیشتر از اخبار بازدید علی دایی از غرفه رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به سایت رونیکس مراجعه کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • دارب US ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    شهریار فوتبال give us a f-ing break
  • امیر IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    بازیکن بی جنبه
  • ایرانی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    ملت ساده برای چهار نفر که هنرشان لگد زدن به توپ هست چه القابی بکار می برند شهریار و جادوگر و سلطان و ژنرال وووو برید جوانان نخبه و دانشمند را دریابید که پیشرفت اقتصاد و تکنولوژی و فرهنگ کشورمدیون زحمات این عزیزان گمنام هست
    • ناصر IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      چه عجب یه نفر پیدا شد که درست حرف میزنه و دنبال اراجیف نیست، همش تیکه های چرت و پرت، یکی بگه مریم میرزاخانی کی بود و چکار کرد
    • رضا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      مریم میرزاخانی همون شخصی بود که مجبور شدمهاجرت کنه بره بلاد کفر و اونجاه هم مرحوم شد
  • حسن IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    قهرمان واقعی جوانان نخبه ومتعهد این مرز وبوم هستند.نه چها تا سلیبرتی یا فوتبالیست
  • حسن IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    اونوقت اینا همونا نیستن که می گن این چه حکومتی که این ماشین چینی ها را به مردم می اندازه . حق مردم ایران سوار شدن بر این ماشین های چینی نیست و ..... . الان این ماشین چینیه خوب شده. یا پول خوبی دادن که رفته . اصولا سلبریتی ها هر جا خوب پول بدهند همونجا کعبه آمال شون هستش.
  • منتظر IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    درود بر شهیدان خدایی، درود بر نخبگانی همچون شهریاری، علی محمدی و فخری زاده و طهرانی مقدم و مخبر و صیاد و امثالهم روحتان با سید الشهدا محشور باشه ان شاءالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی