نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
۱۴ |
۲
عجیب و باورنکردنی؛ بازی پرسپولیس پخش نمی‌شود؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پخش تلویزیونی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

 بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان بعد از وقفه‌ای یک هفته‌ای به دلیل گرمای شدید از فردا با انجام 5 دیدار آغاز خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک صف‌آرایی خواهد کرد.

گفته می‌شود با توجه به وجود نخاله‌های بجا مانده از بازسازی طبقه دوم ورزشگاه آزادی امکان استقرار دوربین‌های تلویزیونی برای پخش زنده این بازی وجود ندارد. مسئولان اعلام کرده‌اند که اگر شرایط تا فردا فراهم نشود، امکان تصویربرداری از این بازی وجود نخواهد داشت.

در همین راستا تا فردا به مسئولان ورزشگاه آزادی مهلت داده شده تا نخاله‌های این طبقه را پاکسازی کنند تا شرایط برای تصویربرداری و پخش زنده این مسابقه فراهم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مافیای زرد و آبی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    لعنت به این فدراسیون مافیایی تاج لعنت به این مافیایی که از قرعه‌کشی لیگ شروع کرده و بازی‌های پرسپولیس قبل از مافیا برگذار میشه تا لغو اردوی پرسپولیس تا نگرفتن بازیکن برا پرسپولیس و تا این آخریه که دیگه اوج وقاحت اینهاست که میخوان هوادار رو از پرسپولیس بگیرن ؟! شرف ندارید شما ؟! مافیا کاملاً مطمئن هستش که پنج هفته اول باید پرسپولیس امتیاز از دست بده تا مافیا قهرمان بشه و به همین خاطر این بلاها داره سر پرسپولیس میاد ؟!
    • رامین IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      یه عمر به مفت خوری عادت کردین و کسی جلودارتون نبود.
    • کیثه ی کثیف IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      هواداران پرسپولیس امسال مطمئن باشند اگه بهترین بازیکنان جهان هم در پرسپولیس حضور داشته باشند قهرمان شدن ممکن نیست.یک دلیل هم بیشتر نداره .تاج و رفقا شمشیر را از رو بستن هر طور شده کیثه رو از فلاکت ۱۲ ساله نجات بدن.با این تفکر که چون پرسپولیس لیاقت و عرضه و سرشت قهرمانی داره باید با کارشکنی و سنگ اندازی کاری کنیم تا اون بی لیاقتها و بی عرضه های ناکام(کیصه کشا) بتوانند به این وسیله توان رقابت داشته باشند و هر روز یجایی تجمع و گریه زاری و مظلوم نمایی و اختلال نکنند.همونهایی که از شدت سوزش و حقارت تمام توان خود را بکار بستند تا پرسپولیس هم مثل خود بی لیاقتشون از اسیا حذف بشه ولی بلطف خدا و تلاش مسئولین پرسپولیس تیرشان به سنگ خورد و مثل همیشه در مقابل بزرگی و عظمت پرسپولیس ضایع و سرافکنده شدند . مافیای کیثه ی حقیر امسال نامردی و خباثت در قبال پرسپولیس را نسبت به سالهای قبل زودتر شروع کرده و البته علنی تر .
  • ف پرسپولیسی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    بعد ما تیم حکومتیم که نه بازیمون تماشاگر داره نه حتی قراره پخش بشه!!!
  • مملی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    مطمن بلشید تلوزیون از درآمد چند ۱۰ ملیارد تومنیش تبلیغاتیش به هیچ عنوان نمیگذره و بازی رو پخش خواهد کرد
  • هیراد مهراد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    اصلا به ذهنتون خطورهم نکن که این بازی بااین همه سودی که برای همه به غیراز خود پرسپولیس داره پخش مستقیم نکنن مگه صدا وسیما از این پولا میگذره یعنی شده دوربین بذارن حتی اگر شده دوربین میذارن رو کمرشون فیلم برداری کنن انجام میدن بابا حرف در امد میلیاردی برای صدا وسیماست
  • محمد صادق IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    سیرک فوتبال ایران 🤡
  • زاپاتای پرسپولیس IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    یهوبگن نمیخوایم پرسپولیس بازم قهرمان بشه لاعقل تیمی که میخوان قهرمانش کنندمعرفیش کننددیگه مثل قبلان استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی