نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنشی از راهروهای وزارت ورزش درباره فروش پرسپولیس/ تاجر ایرانی مقیم کانادا، بازارگرمی می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیگیری‌ها نشان می‌دهند که پرسپولیس نه قرار است به تاجر ایرانی مقیم کانادا فروخته شود و نه شخص دیگری.

در آستانه رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم یک تاجر ایرانی مقیم کانادا به نام آلکس هادی تقی، بار دیگر برای خرید پرسپولیس نامه رسمی ارسال کرده است.

نکته جالب آن‌که همه می‌دانند پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان است و رضا درویش یا هیئت مدیره این باشگاه، قدرت فروش آن را ندارند و... یک منبع موثق در وزارت ورزش به خبرورزشی خبرداد: این اخبار بیشتر بازارگرمی تاجر ایرانی مقیم کانادا برای کسب شهرت و اعتبار است و بس!

پیگیری‌های خبرنگار خبرورزشی نیز نشان از آن دارد که پرسپولیس نه قرار است به تاجر ایرانی مقیم کانادا فروخته شود و نه شخص دیگری!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .... IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    اگه یکنفر از بزرگان پرسپولیس مثل پروین امتیاز یک تیم دسته دو را بخره و با نامی نزدیک به پرسپولیس نام گذاری کنه و ان تیم را به لیگ برتر بیاورد و به همین تاجر موفق بفروشه بشرط اینکه همه امور اداره اش به عهده ی پیشکسوتان پرسپولیس باشد مطمئنا هواداران پرسپولیس میتوانند بجای هواداری از این تیم امروزی که بدست حکومت افتاده و از برندی که بخاطر جمعیت چند ده میلیونی هوادارانش ارزش دارد و مهم است سواستفاده میکند از ان تیم جدید هواداری کنند و به این صورت از تیم اسیر حکومت چیزی به صورت یک اسم نمادین هیچ چیزی نمیماند و از انطرف تیم جدید بطور واقعی برای مردم خواهد شد نه مثل امروز که همه چیز پرسپولیس از مردم است ولی در عمل افراد خاص و حکومت از ان منتفع و استفاده میکنند.در کل پدید اوردن پرسپولیسی که خصوصی باشد و کسانی باشند که برایش دل بسوزانند تا بتواند به پشتوانه ی این هواداران چند ده میلیونی و صاحبانی که بتوانند خرجش کنند از ایران و اسیا بکند و بطور واقعی جهانی شود.ولی اگر وضع به همین گونه ی امروزی باشد که گروهی حکومتی پنجه بر این باشگاه مردمی انداخته اند و نه توان اداره و خرجش را دارند و نه عظمی
  • Majd IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    با فروش پرسپولیس آقایون از کجا بخورن؟اینهمه درآمد و دلشون نمیاد ول کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی