رئال برای امباپه حماقت نمی‌کند/ هیچکس از موضعش کوتاه نمی‌آید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

واضح است این است که مقصد بعدی امباپه قطعا رئال مادرید خواهد بود، اما همچنان درگیری ستاره فرانسوی با پی‌اس‌جی ادامه دارد.

کیلیان امباپه با وجود اینکه پاریسی‌ها قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند هیچ تلاشی برای پیوستن زودهنگام به رئال مادرید انجام نداده است.

امباپه در یک ماه و نیم اخیر موضع خود را به هیچ عنوان تغییر نداده است. با وجود فشارهای بسیار او همچنان تاکید می‌کند که به قرارداد فعلی‌اش به پاری‌سن‌ژرمن متعهد است و می‌خواهد فصل آینده به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

باشگاه رئال مادرید در این شرایط هیچ تحرکی خاصی از خود نشان نداده و مدیران این باشگاه معتقدند که پاری‌سن‌ژرمن باید این مشکل را حل کند. همه منتظر موضع فلورنتینو پرس در این مورد هستند. او در دیدار اخیر خود با کادر فنی و بازیکنان تیم ترجیح داد موضعی از خود در مورد امباپه نشان ندهد.

در این میان چیزی که واضح است این است که مقصد بعدی امباپه قطعا رئال مادرید خواهد بود. در شرایطی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مهاجم خود این فرصت را داده تا با باشگاههای مورد نظرش وارد مذاکره شود یک مشکل بزرگ پیش روی امباپه وجود دارد.

شاید خود این بازیکن دوست دارد تا همین فصل رئال مادرید برای خریدش اقدام کند اما باشگاه اسپانیایی قصد ندارد بی گدار به آب زده و یک حماقت اقتصادی بزرگ مرتکب شود. رئالی‌ها در چنین شرایطی یک فصل انتظار و خرید امباپه به صورت رایگان را بیشتر دوست دارند مگر اینکه پاری‌سن‌ژرمن و امباپه خواسته‌های مالی خود را به شدت کاهش دهند.

اعداد مطرح شده فعلی بسیار متفاوت‌تر از آن چه هستند که رئال مادرید انتظارش را دارد (۱۳۰ میلیون یورو). همین موضوع باعث می‌شود تا احتمال هر حرکتی از سوی رئال برای خرید امباپه در مقطع فعلی بسیار پایین باشد.

رئال مادرید تا کنون هیچ اقدام رسمی برای جذب امباپه انجام نداده و هیچ تلاشی هم برای مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن نداشته است چرا که رفتار فعلی مدیران پاری‌سن‌ژرمن را خلاف حرفه ای گری دانسته و آن را کاملا احساسی می‌دانند.

با در نظر گرفتن همه جوانب اما به نظر نمی‌رسد که تحت فشار قرار گرفتن امباپه از سوی پاریسی‌ها تغییری در تصمیمات او ایجاد کرده باشد. امباپه و رئال در چنین اوضاعی انتظار را بر هم چیز ارجح‌تر می‌دانند. البته او و وکلایش همچنان به ۲۴۰ میلیون یورویی چشم دوخته اند که پیش از این اعلام کرده بودند تنها با دریافت آن به جدایی از پاریس رضایت خواهند داد.

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که امباپه از این مبلغ صرفنظر کند او می‌خواهد تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ منتظر بماند و سپس آینده خود را مشخص کند؛ چیزی که او را در موضع قدرت حفظ می‌کند و باعث برقراری آرامش در سانتیاگو برنابئو و نگرانی در دوحه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی