نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مخالفان نکونام دوست نداشتند استقلال برنده شود/ همه فهمیدند ساپینتو چه ظلمی در حق جلالی کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برد استقلال در هفته اول لیگ برتر باعث خوشحالی همه ما شد اما عده‌ای دوست نداشتند تیم نکونام برنده شود.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره پیروزی استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: واقعا جای خوشحالی است که یک تیم با اصالت مثل استقلال پس از این همه مشکلات باز هم می‌تواند تا این اندازه قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ برتر ظاهر شود. این استقلال همان تیمی است که مردم آن را می‌پرستند و تا سرحد جان دوستش دارند.

وی افزود: گرچه تیم استقلال در بازی خارج از خانه برنده شد و یک برد شیرین را تقدیم هواداران کرد اما من مطمئنم عده‌ای بودند که دوست نداشتند جواد نکونام در این بازی برنده شود و نتیجه بگیرد. قطعاً آنها ناراحت‌تر از هواداران صنعت نفت در آبادان و طرفداران پرسپولیس بودند که همگی از برد استقلال غمگین شدند.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: باید تاسف خورد که بگوییم این اولین بار بود که خیلی‌ها دوست نداشتند تیم نکونام برنده شود اما بچه‌های استقلال ثابت کردند اگر بخواهند کاری کنند که سرمربی تیمشان سربلند شود حتی گرمای طاقت فرسای جنوب هم نمی‌تواند مانع آنها شود.

محمد نوری با اشاره به فوتبال خوب جلالی در دیدار استقلال مقابل صنعت نفت گفت: این بازی مشخص کرد تا چه اندازه ساپینتو در حق ابوالفضل جلالی ظلم کرده بود. جلالی با عملکرد خوبی که در دیدار مقابل صنعت نفت داشت واقعاً ستاره تیم استقلال بود. او در دقایق پایانی یک گل را هم نجات داد. ضمن اینکه دو گل هم برای تیم ساخت.

مخالفان نکونام دوست نداشتند استقلال برنده شود/ همه فهمیدند ساپینتو چه ظلمی در حق جلالی کرد

پیشکسوت استقلال ادامه داد: همه بازیکنان استقلال در این دیدار عالی بودند. نمی‌توانیم بگوییم حسینی خوب بود یا مثلاً حردانی عالی بازی کرد بلکه تک تک بازیکنان استقلال عالی بودند و همه آنها برای یک هدف می‌جنگیدند که آن چیزی نبود جز پیروزی استقلال و سربلندی جواد نکونام.

نوری خاطرنشان کرد: همه می‌دانند شکست دادن صنعت نفت در زمین خودش آن هم با سه گل کار هر کسی نیست. به ویژه اینکه هوا ۴۸ درجه باشد و شرجی آن در حد بسیار بالا. این برد خیلی برای استقلال ارزشمند بود چرا که در طول ماه‌های اخیر خیلی‌ها دوست داشتند این تیم زمین بخورد.

وی در پایان تاکید: نمی‌توان با یک برد همه چیز را تمام شده و مشکلات را برطرف شده در نظر گرفت. این تیم هنوز نیاز به کمک مسئولان وزارت ورزش و آنهایی دارد که باید به این تیم کمک کنند. وقتی یک برد از سوی استقلال تا این اندازه باعث خوشحالی هواداران می‌شود مسئولان باید قدر این موقعیت را بدانند و به استقلال کمک کنند. نکونام هنوز بازیکن لازم دارد و از سوی دیگر مشکلات مالی هم برطرف نشده. ولی هرچی بود این برد برای استقلال لازم بود و حالا تیم با قدرت به استقبال بازی دوم خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیرعلی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    بیچاره ها اونقدر تحقیر شده اند که حالا با برد یک تیم درجه دو لیگ انگار فاتح جام جهانی شده اند، فردا هم به هواداران قول گرفتن ستاره سوم میدهند وقتی امیدواری کاذب در هواداران ایجاد کردند یک دفعه همانند زدن یک سوزن به بادکنک توسط تیم های رقیب بادشان خالی میشه، همه شون یه دفعه به کما می روند.
    • 😁😁😁 IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      دیگه وقتشه که ستاره سوم رو بزنن رو لوگوشون!! بردن صنعت نفت آخه افتخار داره بی‌جنبه‌ها. یه نوشابه واسه نکونام باز کنید
  • نوری با تعصب IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    آقا نوری اول خدا بعد دلسوزان و حامیان و هواداران استقلال تا آخر مثل کوه پشت تیم هستن ، وجود پیشکسوتان ارزشمند و دلسوزی مثل شما مثل بهتاش خان مثل عمو نصی مثل آقا قراب مثل عمو اصغر مثل حسن خان روشن وپرویزخان مظلومی و ...... استقلال رو همیشه سرافراز نگه میداره حق نگهدار
    • ع ق ق QA ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      ما دوست داریم گاهی ببرید گاهی ببرید تا روتون بشه بمونید
  • بهادریان IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    نظر آقای نوری درباره جلالی کاملا درسته واقعا پارسال در حق جلالی ظلم و اجحاف شد
  • فرامرز IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    هر بازیکنی ممکن است مورد پسند یک مربی باشد در صورتی که مربی دیگری او را نپسندد یا ممکن است در یک مقطع زمانی خاص روی فرم نبوده باشد یا بوده باشد یا نوع بازی کردنش به تاکتیک مربی بخورد یا نخورد این که نامش ظلم نیست سلیقه ست . محمد صلاح ستاره سال های اخیر لیورپول قبل از آمدن به این تیم بازیکن چلسی مورینیو بود و یک نیمکت‌نشین صرف بود و در کل فصل برای چلسی دو گل بیشتر نزد حالا می شود نتیجه گرفت مورینیو مربی بزرگی نیست و در حق صلاح ظلم کرد ؟ اتفاقاً در همان فصل هم , که صلاح نیمکت‌نشین بود و بعد به فیورنتینا قرض داده شد چلسی قهرمان لیگ برتر شد( 15-2014 ),پیشکسوت عزیز لطفاً با منطق و فنی حرف بزن تعریف و یا انتقاد کن .با یک بازی نمی شود در مورد یک مربی و یا عملکرد یک بازیکن قضاوت کرد.
  • استقلالی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    ساپینتو خيلي درحق جلالی ظلم کردی،خدا جای حق نشسته،که در چنین روزی هم جلالی به حق خودش برسه و هم چهره عقده‌ای شما معلوم بشه،،
  • بهرام IT ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    اون سائوپینتو هیچی باعث تمام ناکامی استقلال در فصل قبل بود.با فیکس کردن سلمانی و مهری در تمام بازیها استقلال را فلج کرد.جلالی هر یک ارسالش یک گل هست.جلالی بهترین بازکن چپ کل تاریخ فوتبال ایران هست،ایران در کل تاریخ بازیکنی مثل جلالی در سمت چپ نداشته و چنین ارسالهایی از چپ در فوتبال ایران بی سابقه هست...
    • ... IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      بهترین بازیکن چپ پای تاریخ ایران؟! شما سنت کمه یا متوهمی. بابا صنعت نفت رو بردین. از قدیم گفتن روباه جوجه رو آخر پاییز میبره. حداقل بذارید چند هفته بگذره تا گیر و گوراتون حسابی از زیر شلوارتون بزنه بیرون بعد دور بردارید. والله به خدا صنعت نفت بی‌آزارتر از این بود که نشه شیش تاییش کرد.
    • احمدرضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      خوب که نگفتی بهترین دفاع چپ آسیاست !!!! ،بهترین دفاع چپ تاریخ ایران ،اونی بود که در منتخب اسیا انتخاب شد(محرمی),ان یکی مرحوم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد(میناوند) و ان یکی ترانسفر خارج شد که صداش می زدند مالدینی یا اینکه اندرانیک اسکندریان که در لیگ امریکا بازی کرد،یا مرحوم جانملکی و وطن خواه بودند لقب سیم خاردار را داشتند
  • استقلالی اصیل IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    معلوم شد چرا کی روش جلالی رو به وحید امیری ترجیح داد
  • رضا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    باز چی زده ایشان که هی طرفدار ساپینتو بود حالا رنگ عوض کرده پستی بهش بدن که دیگر هیچ چیز نگه
  • خسروصالحی_خوزستان_دزفول_خ بهارآزادی_پلاک46 IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    لعنت به همه بدخواهان استقلال بزرگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی