نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
کارلتو اعتراف کرد؛ به دنبال دروازه‌بان برای رئال هستیم/ در دفاع هم مشکل داریم
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کورتوا از مصدومیت طولانی مدت رنج می‌برد و آنچلوتی معتقد است که تیمش نیاز به یک دروازه‌بان جدید دارد.

کارلو آنچلوتی پس از مصدومیت شدید تیبو کورتوا در تمرین روز پنجشنبه، به دروازه‌بان دوم آندری لونین اعتماد کرد. با این حال، مربی ایتالیایی تأیید کرده که رئال مادرید قصد دارد تا قبل از فصل چالش‌برانگیز ۲۰۲۴-۲۰۲۳، یک دروازه‌بان دیگر را به خدمت بگیرد.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شنبه رئال مادرید مقابل اتلتیک کلاب گفت: «از نظر احساسی دیروز روز خوبی نبود. این چیزها معمولا در فوتبال اتفاق می‌افتد و اکنون باید امیدوار باشیم که کورتوا بتواند به زودی بهبود یابد و تمام اعتمادمان را به لونین که دروازه‌بان بزرگی است نشان دهیم. او در طول پیش‌فصل خوب کار کرد و ما کاملاً به او اعتماد داریم. او بااستعداد است و روز به روز تجربه بیشتری به دست می‌آورد. خیلی ناراحتیم اما این اتفاقات رخ می‌دهند. ما تیم بسیار بزرگی برای حل این مشکلات داریم و تا ۳۱ آگوست وقت داریم. پشت لونین، دروازه‌بان‌ها پتانسیل بالایی دارند اما خیلی جوان هستند. به این موضوع فکر خواهیم کرد. فران ۱۷ سال دارد. ما کاملاً به لونین اعتماد داریم و چند روز آینده خواهیم دید که آیا یک دروازه‌بان دیگر به تیم اضافه می‌کنیم یا خیر.»

پس از جدایی کریم بنزما، رئال مادرید هیچ اقدامی برای جذب یک مهاجم کلاس جهانی انجام نداده است، اما آنچلوتی به مهاجمان خود اعتماد دارد. او خاطرنشان کرد: «در پیش‌فصل گل‌های زیادی به ثمر رساندیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. مشکل در دفاع بود. ما دقت کافی نداشتیم، اما در جلو ما بسیار خوب هستیم، گزینه‌هایی داریم. خوسلو در محوطه جریمه بسیار خوب است و براهیم دیاس بین خطوط. می‌تواند چاره‌ساز باشد».

این مطلب را هم بخوانید: کورتوا پس از مصدومیت تلخ: زود برمی‌گردم!/ رئالی‌ها به دنبال جانشین برای ستاره بلژیکی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی