نظرسنجی

امشب کدام تیم صدرنشین خواهد شد؟
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
۱۶ |
۸
خواسته‌های عجیب هوادار متمول از باشگاه پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته‌های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی ادامه دارد که یکی از دغدغه‌های اصلی تیم‌ها تأمین منابع مالی برای پرداخت قراردادهای جاری خود است. باشگاه‌های لیگ برتری با آگاهی از بدهی سال‌های گذشته، هزینه کردهایی دارند که توان پرداخت آن را ندارند.

از این رو به هر ریسمانی برای تأمین هزینه‌های جاری خود چنگ می‌زنند تا با دور زدن قوانین جاری مالی بتوانند منابع درآمدی خود را ارتقا دهند. یکی از مواردی که در سیستم تیم‌داری فوتبال حرفه‌ای بخصوص پرسپولیس نشر پیدا کرده است حضور هوادار متمول به عنوان یکی از بازوهای اقتصادی قدرتمند است.

این هوادار که نزدیک به ۳۵ سال کمک‌های مالی فراوانی به پرسپولیس داشته است در فصل جاری لیگ برتر نیز کمک‌های شخصی اش را از خریدهای تابستانی پرسپولیس دریغ نکرد. او به هر یک بازیکنان جدید پرسپولیس مبلغ سه میلیارد تومان واریز کرد. همچنین نقش پررنگ خود را در حفظ علیرضا بیرانوند ایفا کرد تا اسمش رفته رفته بر سر زبان‌ها بیفتد.

دیده شدن در رسانه‌های رسمی و مجازی باعث شد تا یکی دیگر از طرفداران پرسپولیس که در کانادا زندگی می‌کند ادعای خرید باشگاه و تأمین هزینه برای خریدهای بزرگ خارجی کند. همین موضوع باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای رهایی از فشار بدهی‌های مربوط به گذشته دو بار تماس تلفنی با وی برقرار کرده و درخواست دریافت پول داشته باشد.

این فرد به درویش اعلام کرده است مشکلی برای پرداخت پول ندارد اما حاضر نیست برای خرید یک بازیکن یا پرداخت پاداش‌ها کمک کند. او اعلام کرده است کل باشگاه را با تمام هزینه‌های گذشته و جاری می‌خواهد اما در جلسه خصوصی سازی و سازمان بورس هم شرکت نخواهد کرد!

طرفدار ایرانی - کانادایی تیم پرسپولیس حاضر به پرداخت پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته نیز نشده و اعلام کرده است فقط پول خود را صرف خرید کل باشگاه می‌کند. ‏‬اتفاقی که در حال حاضر با توجه به قوانین بورسی و همچنین مسائل اداری جاری امکان پذیر نیست تا هوادار متمول تنها به دیده شدن در رسانه‌های داخلی بسنده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • دامون IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    اطلاعات موثق رو از مداحان می‌گیرید ؟ شاید برای هر بازیکن ۵ ریخته شاید هم ۱۰. به خاطر این پولها بود که پرسپولیس تو جذب دروازه بان امید، رقابت رو به تیم ورشکسته باخت؟
    • ..... IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      درویش به طرف زنگ میزنه و طلب پول میکنه .بعد نویسنده ی این متن که معلوم نیست از کی و کجا جنس جور میکنه تو گوی شیشه ای میبینه و میاد با جزئیات برای ملت نقل میکنه!😂😂😂حالا گیریم طرف یکی از اهل و عیال خانواده ی درویشه !ولی بازم طبیعی نیست که اینکه اینقدر اطلاعات خصوصی مدیر پرسپولیس رو با جزئیات داشته باشه.مگه اینکه درویش شبها تو خواب حرف بزنه و دقیق گزارش بده!
  • میثم IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    باید زودتر یه مهاجم خارجی خوب جذب بشه
  • ارتش سری سرخ بدون بابا مسعود IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    والله تا جایی که ما میدونیم بیرون از اینجا برای یه یک دلاری جان هم میدن چه برسه به اینکه بخوان پول پخش کنن و همینطوری عشقی فرت و فرت پول به پای بازیکنان مورد علاقه شون بریزن ضمن اینکه بحث پولشویی و مسائل مربوط به آن هم بقدری پیگیری میشه که از این خبرهایی که میگین نیست الا اینکه اون حاجی متمول همینجا داره پول درمیاره و ساپورت میکنه بعد همینجا هم باهاش تسویه حساب میکنن یعنی از این جیب به اون جیب ، شایدم اونجا با خاوری کارت به کارت میکنه ماجراهای حسین هدایتی که یادتون نرفته
    • كيسه تهران IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      شما دوغته بنوش .....
  • جهان RU ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    هر کسی بخواهد برای تیم های پرطرفدار هزینه کند حق دارد که بخواهد در تصمیم‌گیریهای کلان باشگاه نقش داشته باشد.اهر فردی مدعی باشد بدون هیچ چشم داشتی به این تیمها کمک میکند مطمئناً یا دروغگو است یا قصدی دیگر دارد و بعد‌ها مانند هدایتی تشت رسوایی او به صدا درآمده و به زندان خواهد افتاد.سرمایه گذار به باشگاه به چشم یک بنگاه اقتصادی نگاه میکند و اگر یک دلار در آن سرمایه‌گذاری کند به نیت درآوردن دو دلار از باشگاه است و به باشگاه به چشم یک خیریه نگاه نمی‌کند که بابت هزینه کرد هیچ توقعی نداشته باشد
  • محمدرضا IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    پرسپولیس و استقلال هیچ وقت واگذار به بخش خصوصی نمیشوند به خاطر منافع یه عده خاص
  • حسین IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    مافیاپولیس😎
  • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    الکس هادی تقی یه دروغگوی متقلب و شارلاتانه. او هیچ پولی نداره و هیچ کمکی تا حالا به پرسپولیس نکرده. او یه دوزاریه که با شارلان‌بازی تو فضای مجازی خودشو یه تومنی جا زده. هوادار متمول پرسپولیس همونیه که پول تجهیزات بدنسازی ورزشگاه کاظمی رو داده. اگه شما دیدین یا شنیدین الکس هادی تقی یه دونه یه قرونی به پرسپولیس کمک کرد حق دارین اسمتونو عوض کنید. الانم که آب پاکی رو ریخته رو دست درویش.
  • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    الکس هادی تقی کی اومده ایران که از تهران پست دروغین میذاره؟! او یه شارلاتان بی‌پول و بدبخته. فریب حرفای او رو نخورید. از اسم دروغینش میشه فهمید که او یه دروغگوی شارلاتانه. اصلا هیچ نام فامیلی‌ای به اسم هادی تقی تو ایران نداریم. حالا گیریم اسمشو عوض کرده باشه. آقای درویش گول این کذاب رو نخور. برای اینکه بهت ثابت بشه این آدم شیاده کافیه دو سه بار دیگه ازش پول بخوای.
  • جعفر IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    خداوکیلی چجوری خجالت نمیکشید و میگید طرفدار پیروزی هستید ؟ چند سال گند زدید به فوتبال ایران ،
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      برعکس گفتی
  • کیان IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    کاری با کیسه نیست که بنجاق آن ۸ دهه خاص و اموال آن درباری الحکومتی است ، اگر این دولتها میخواستند پرسپولیس را واگذار کنند خوب چرا غیر قانونی و غیر حرفه ای باشگاه پرسپولیس را که اولین باشگاه حرفه ای و خصوصی و خودکفا فوتبال ایران هم بودند را علیرغم میل هواداران میلیونی پرسپولیس به اسارت خود در آوردند !!!؟ پس این دولتها دارند امنیتی پرسپولیس و کل فوتبال ایران را اداره میکنند !!! خصوصی سازی همانند یک سفید کاری بروی یک‌دیوار پوسیده است !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

امشب کدام تیم صدرنشین خواهد شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی