نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جزئیات تازه از پیشنهاد وسوسه‌انگیز عربستانی‌ها به سرمربی مشهور/ چه رقمی باعث شد او تیم ملی کشورش را ترک کند؟
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشنهاد قراردادی سه سال با مبلغ سالیانه ۱۸ میلیون یورو به روبرتو مانچینی از سوی عربستانی‌ها، احتمالاً او را هم به خاورمیانه خواهد برد.

پس از انتشار خبری مبنی بر استعفای روبرتو مانچینی از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا در بعدازظهر یکشنبه، جزئیاتی از پیشنهاد عربستان سعودی به سرمربی آتزوری در رسانه‌ها منتشر شد.

طبق گزارش‌هایی که جانلوکا دی‌مارتزیو داده، فدراسیون فوتبال عربستان مدت زیادی است به مانچینی پیشنهاد داده و این پیشنهاد می‌تواند در روزهای آتی رسمی شود؛ پیشنهادی که رد کردنش دشوار خواهد بود.

فاش شده که این پیشنهاد با مبلغ سالیانه ۱۸ میلیون یورو ارائه شده تا مانچو سرمربی بعدی تیم ملی عربستان سعودی شود. همچنین اخبار دیگری حاکی از این است که قرارداد سعودی‌ها با مانچینی سه ساله خواهد بود و به این معنی است که ۵۴ میلیون یورو می‌تواند در صورت ماندن تا پایان قراردادش به جیب بزند.

سرمربیگری عربستان تا ماه مارس ۲۰۲۳ برعهده اروه رنار بود که پستش را ترک کرد تا روی نیمکت تیم ملی زنان فرانسه در جام‌جهانی بنشیند. از آن زمان به بعد به طور موقت سعد الشهری روی نیمکت شاهین‌ها نشسته است.

مانچو ماه مِی سال ۲۰۱۸ کارش را در تیم ملی ایتالیا آغاز کرد و در کارنامه‌اش ۶۱ بازی به چشم می‌خورد که در این دیدارها تیمش به ۳۷ برد رسید، در ۱۵ بازی با تساوی به کارش خاتمه داد و ۹ بازی را باخت.

مانچینی موفق شد در یورو ۲۰۲۰ تیم ملی ایتالیا را به قهرمانی برساند، اما در راهیابی به جام‌جهانی ۲۰۲۲ ناکام بود.

بیشتر بخوانید: چه کسی در تیم ملی ایتالیا جانشین روبرتو مانچینی می‌شود؟/ ۳ گزینه بزرگ برای صندلی داغ آتزوری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    دهکده و استادیومی ساخت که در زمان خودش بینظیر بود اگر بود الان بهترین در همه چیز بودیم چون بهترینها رو واس مردمش میخواست،ما لیاقت اینهمه خدمت و محبت رو نداشتیم😔😔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی