نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آبی‌ها ستاره را از چنگ قرمزها درآوردند/ انتقال رکوردشکن به زودی رسمی می‌شود
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی با شکست دادن لیورپول، سرانجام با انتقال ۱۱۵ میلیون پوندی مویسس کایسدو از برایتون به توافق رسید.

چلسی با قرارداد ۱۱۵ میلیون پوندی برای جذب مویسس کایسدو از برایتون به توافق رسید. مبلغ ۱۱۵ میلیون پوند رکورد قبلی ۱۰۷ میلیون پوندی را که چلسی در ژانویه برای انسو فرناندس به بنفیکا پرداخت کرده بود را شکست.

پس از اینکه لیورپول هفته گذشته با برایتون بر سر مبلغ ۱۱۱ میلیون پوند به توافق رسید، کایسدو انتقال به آنفیلد را رد کرد زیرا از همان ابتدای باز شدن پنجره دوست داشت به چلسی بپیوندد.

به گفته فابریتزیو رومانو، بند فروش برایتون و همچنین مبلغ تاریخی ۱۱۵ میلیون پوندی در قرارداد چلسی گنجانده شده و اتلتیک می‌گوید قرارداد هشت ساله با گزینه یک سال اضافی به توافق رسیده و تست‌های پزشکی برای فردا انجام خواهد شد و بلافاصله مراسم رونمایی برگزار می‌شود.

برایتون با فروش کایسدو سودی باورنکردنی خواهد داشت، چرا که این بازیکن را در سال ۲۰۲۱ تنها با مبلغ ۴.۵ میلیون پوند از تیم اکوادوری ایندیپندنته دل واله خریده بود. او فصل گذشته یکی از هافبک‌های برجسته لیگ برتر بود و ۳۷ بازی در لیگ برای برایتون انجام داد و آنها در رده ششم لیگ برتر قرار گرفتند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تایید کرد که برای آوردن این ستاره به آنفیلد به توافق رسیده بود، اما این معامله متوقف شد زیرا فکر کایسدو جای دیگری بود. چلسی پس از جدایی روبن لوفتوس چیک، متئو کواچیچ، میسون مونت و انگولو کانته در تابستان امسال به هافبک‌های جدیدی نیاز دارد. و اکنون به نظر می‌رسد کایسدو شریک جدید فرناندس در خط میانی باشد و رومئو لاویا از ساوتهمپتون نیز در آستانه انتقال به چلسی است.

لیورپول به دنبال جذب لاویا نیز بود و پس از از دست دادن فابینیو، جردن هندرسون و نبی کیتا، در خط هافبک مهره کم دارد.

این مطلب را هم بخوانید: دعوای بزرگ سرخابی‌ها در لیگ برتر/ هدف آبی‌ها هایجک شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی