چشم سرمربی اسپانیایی تراکتور هنوز دنبال ستاره پرسپولیسی است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیشتر خشم و ناراحتی سرمربی اسپانیایی تراکتور، به خاطر جدایی یک ستاره سابق پرسپولیسی از تیمش است.

پاکو خمس سرمربی تراکتور پس از شکست سنگین برابر سپاهان در اصفهان اظهار داشت: " در چنین مسابقاتی وقتی اشتباه می‌کنید برایتان گران تمام می‌شود، آن هم در این منطقه از زمین و ما اشتباه کردیم و گل خوردیم. فقط گل سوم مساله نبود بلکه اصلا خوب نبودیم. در حد و اندازه تراکتور نبودیم. همه می‌گویند تراکتور بازیکنان خوبی دارد، اما بازیکنان باید خوب بودن را در زمین نشان بدهند. مسئولیت شکست با من است شاید اشتباه کرده باشم، اما در حد خودمان بازی نکردیم. زمانی که تیم را می‌بستیم با غرور این کار را انجام دادیم و اکنون هزینه آن را پرداخت می‌کنیم."

جمله آخر سرمربی اسپانیایی چند روزی سوژه رسانه های ورزشی و حتی فضای مجازی بود تا اینکه سعید مظفری زاده مدیرتیم تراکتوردر گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص انتقال برخی بازیکنان فصل گذشته این تیم به سایر باشگاه‌ها اظهار کرد: مالک باشگاه ما آمد و یک سری مسائل را گفت. ما برای قرارداد یکی، دو بازیکن تلاش کردیم که گفتند باشگاه دیگری سه، چهار برابر مبلغ ما پیشنهاد داد و او پذیرفت.

او در واکنش به اینکه پاکو خمس پس از بازی با سپاهان درباره بستن تیم یک سری مسائل را مطرح کرد و از نقل و انتقالات ناراضی بود، گفت: چندین بار قبل از این کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص از ما سوال شد. از سوی دیگر، من با مسوولان باشگاه در این باره حرف زدم که لیست را نشان بنده دادند که تمام نفرات جدید، طبق اولویت براساس بازیکنان مدنظر خمس آمدند.

مدیر تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: بیشتر مخاطب صحبت‌های خمس، بازیکنانی بودند که نسبت به ماندن یک سری از آنها تاکید داشت ولی خود آن بازیکنان نمی خواستند اینجا ادامه کار بدهند. پیشنهادهای باشگاه های دیگر نسبت به تراکتور خیلی تفاوت داشت و آن بازیکنان سال قبل، از جمع ما جدا شدند.

در همین راستا خبردار شدیم بیشترین دلخوری پاکو خمس بابت نحوه جدایی ستاره مورد علاقه اش یعنی رضا اسدی بوده است.

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان اصفهان که فصل گذشته در خط حمله تراکتور بازی کرد و زیر نظر پاکو خمس گل های حساسی هم زد.

سرمربی اسپانیایی در حالی هنوز به فکر رضا اسدی است که چندی پیش محمدرضا زنوزی مالک تراکتور در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر مدعی شد: " همین امسال اختلاف قیمتی که ما با یک بازیکن داشتیم، تقریبا چهار برابر با بازیکنی دیگر است. ما به رضا اسدی ۱۵ میلیارد تومان پیشنهاد دادیم، قراردادی که بست من شنیدم ۵۳ میلیارد تومان بود. دو ساله بسته و سال بعد هم ظاهرا شصت و خرده‌ای بوده است."

جالب آن که همین رضا اسدی در اولین هفته لیگ برتر و در دیدار برابر تیم سابق خودش، دروازه تراکتور را باز کرد تا آه و افسوس پاکو خمس را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است باشگاه استقلال و جواد نکونام نیز خواهان خرید رضا اسدی بودند اما او ترجیح داد به سپاهان اصفهان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تهران IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    این آقا قبل از اینکه بره پیروزی بازیکن تراکتور بود بعد از اون رفت اتریش چرا تیتر میزنی بازیکن پیروزی آلزایمر داری؟
  • مم IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    شد یک جا حرفی از بازیکنی بزنید و نگویید بازیکن سابق پرسپولیس ،یعنی چه ؟ بازیکن ده تا تیم عوض کرده در هر متنی می نویسید بازیکن سابق پرسپولیس چه نیازی هست هر جا اسم این تیم بیاد؟در صورتی که اسدی یک نیم فصل ناموفق در این تیم داشته
  • لونگ فرفری IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    لونگی خواب اسدی ببین بگو لونگی اسدی دیگه بازیگن تیم بزرگ سپاهان تکرار کن تا یاد بگیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی