شرایط گزینه خرید استقلال و پرسپولیس عوض شد/ هافبک ملی‌پوش بدون تیم ماند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا عنایتی می‌گوید به یاسین سلمانی گفته هر چه زودتر تیم آینده خود را انتخاب کند.

پس از اینکه یاسین سلمانی تصمیم گرفت با سپاهان تمدید نکند به یکی از معماهای مهم نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد که البته این معما تا الان حل نشده باقی مانده است‌. او در شرایطی که از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت اعلام کرد که می‌خواهد لژیونر شود اما تا این لحظه هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده است.

رضا عنایتی راجع به شرایط کاپیتان تیمش گفت: الحمدالله بازیکن بدون تیم نداریم. یاسین هنوز تیمش را انتخاب نکرده وگرنه فکر می‌کنم از همه بچه‌های ما بیشتر تیم دارد. الان یاسین با مربی‌های بدنساز ما کار می‌کند و اینطور نیست که او را رها کرده باشیم. هر روز چند بازیکن ما با مربیان ما کار می‌کنند و طبق برنامه جلو می‌روند.

عنایتی در مورد مشورتش به سلمانی گفت: من با یاسین صحبت کردم و واقعا به او گفتم هرچه سریع‌تر تیمش را انتخاب کند چون اینجوری هم به خودش ضربه می‌خورد هم به ما. حساب ویژه‌ای رو او باز کرده‌ایم.

او همچنین در مورد شرایط خاص و سخت خالدآبادی در استقلال گفت: خالدآبادی بالاخره بازیکن فیکس ماست و روی او حساب ویژه‌ای می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • نیما IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    بازیکن خوبیه اگه پرسپولیس بگیرتش ولی گل محمدی معلوم نیست چرا نمیخوادش
  • علی استقلالی IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    آقای عنایتی شماحق نداری بازیکنی ک تیم نداره وغیرحرفه ای زندگی میکنه رو ب تیم ملی دعوت کنی پس انگیزه ی اون بازیکنی ک از تفریحاتش زد و در دوران بدنسازی تیم شرکت کرد چ فرقی با این آقا داره؟؟مگر بازیکنی ک تیم نداره رو میشه روش حساب باز کرد؟؟؟
  • علی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    به یاسین هم توصیه کردم مثل خالد برو استقلال
  • کلنگلیس IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    نازکردن بازیکن دوزاری آخروعاقبتش میشه یاسین وعارف
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    تیم ملی و تیم امید در خدمت باشگاه کیسه
  • کیان IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    عنایتی که نشان داده در تیم ملی امید امانتدار و مشاور خوبی برای بازیکنان امید بوده و هستند ! زیاد خجالت نکشند سلمانی را هم‌ مثل برزگر و خالد ابادی به باشگاه کیسه پست سفارشی کنند ! هواداران فوتبال هم به جای تیم ملی امید ایران از این پس میگویند تیم امید کیسه !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی