نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
۰ |
۰
اتهام به نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال رد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتهام وارده به حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال رد شد.

در گذشته عنوان شده بود هزینه های سفر عزیزی خادم و هیات همراه به کشور لیتوانی از سوی حمیدرضا مهر علی و از سوی یک شرکت آلمانی پرداخت شده است. اما بررسی مراجع قضایی سرانجام ثابت کرد این خبر دور از واقعیت بوده است.

این پرونده بعد از وارد کردن اتهامات به حمیدرضا مهر علی به دادگاه به مراجع قضایی رفت و پس از بررسی‌های مختلف و تحقیقات و کارشناسی‌های انجام شده توسط مقام قضایی تمام ادعاها و اتهامات توسط دادسرای امور بین الملل مردود اعلام و مشخص شد که هیچ هزینه‌ای توسط مهرعلی از طریق شرکت DHF آلمان برای سفر عزیزی خادم و همراهان به کشور لیتوانی انجام نشده بود. بر اساس رای مربوطه مبنی بر برائت از ادعاها و اتهامات نهایتا هم توسط دادگاه تجدیدنظر شعبه ۱۰۳۵ قدوسی تهران در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ تاکید و تمام اتهامات شرکت توسعه بازرگانی برنا و DHF بر علیه مهرعلی مردود اعلام شد.

حمیدرضا مهر علی خبر فوق را تایید کرد و گفت: این رای نیز یکی دیگر از اسناد مظلومیت تیم مدیریتی عزیزی خام و تاییدی بر شفافیت عملکردی آن دوره بوده است. من به استناد این رای که قطعی شده بر علیه دروغگویان و مدیران وقت شرکت توسعه بازرگانی برنا به دلیل تهمت ناروا، دروغ پراکنی و نشر اکاذیب و سوء استفاده از موقعیت شغلی و استفاده از اتهامات غیر واقعی و جعلی به زودی شکایت خواهم کرد.

دوره مدیریت عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال به تصمیم اعضای هیات رئیسه و در نهایت تصمیم اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال خیلی زود به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی