نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در تیم اینترمیامی شرکت کرد و گفت که برای او بردن افتخارات تیمی مثل جام‌جهانی از افتخار فردی مثل توپ‌طلا مهم‌تر است.

لیونل مسی در روز پنجشنبه پیش از فینال جام لیگ روز شنبه، اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را از زمان پیوستن به اینترمیامی برگزار کرد. مسی با گرم‌کن مشکی و صورتی وارد اتاق مطبوعات شد و به محض نشستن خبرنگاران سوالاتشان را شروع کردند.

مسی گفت: «با خوشحالی زیادی به اینجا آمدم و رسیدن به این فینال شگفتی بزرگی است. آمدنم به اینجا یک تصمیم خانوادگی بود. با همسرم و فرزندانم به توافق رسیدیم. ما عاشق این شهر هستیم و رفتاری که هواداران با ما دارند را دوست داریم. آنها کار را برای ما آسان کرده‌اند.»

وی در مورد سطح رقابت‌ها گفت: «از روز اول فکر می‌کردیم که اهداف دشوار فرصت خوبی برایمان ایجاد می‌کنند. ما باید با تیم‌های مکزیکی که بسیار رقابتی هستند مقابله می‌کردیم. اهداف بزرگی داریم.» وقتی از او در مورد هواداران سوال شد، گفت: «از ابتدا با محبت و صمیمیت از ما استقبال شد. بودن در ایالات متحده را همیشه مد نظر داشتم.»

او در مورد اینکه چگونه با شرایط سازگار می‌شود، پاسخ داد: «ابتدا کمی سخت بود، با وجود گرمای هوا و همه چیز، اما الان احساس راحتی می‌کنم و باید بازی کنیم.» هنگامی که از او در مورد احتمال کسب هشتمین توپ طلا پرسیدند، گفت: «برای من آنچه که به عنوان یک تیم دریافت می‌کنیم مهم‌تر است، مانند جام جهانی. من از بودن در اینجا خوشحالم. اینجا جایی است که می‌خواستم باشم و این کار را آسان‌تر می‌کند.» از او پرسیده شد که کسب اولین عنوان قهرمانی برای شهر چه احساسی خواهد داشت، و لئو جواب داد: «خارق‌العاده خواهد بود. نه فقط برای من، بلکه برای تیم و هوادارانمان.»

مسی ۳۶ ساله کمتر از یک ماه پیش به میامی پیوست و اکنون ۹۰ دقیقه با اضافه کردن لیگز کاپ به کلکسیون جام‌های خود فاصله دارد. اینترمیامی در فینال این تورنمنت بامداد یک‌شنبه از ساعت ۴:۳۰ به مصاف نشویل می‌رود. برنده هفت توپ طلا تاکنون در ۶ بازی با تیم جدیدش ۹ گل به ثمر رسانده است.

این مطالب را هم بخوانید:

لیونل مسی در اولین کنفرانس خبری اینترمیامی؛ جام‌جهانی برای من از توپ‌طلا مهم‌تر است/ اوایل در میامی گرما اذیتم می‌کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی