نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پیام نگران‌کننده برای استقلال؛ ۲ بازی را فقط به یک دلیل بردیم/ مهم‌ترین مهره قهرمانی پرسپولیس روی نیمکت نشسته اما...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال دو برد در دو هفته ابتدایی به دست آورده اما در هفته سوم و در یک بازی فوق حساس در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

 استقلال شش امتیاز از دو بازی به دست آورده و به خاطر تفاضل گل در رده دوم جدول رده‌بندی پایین‌تر از سپاهان قرار گرفته است. با این حال بازی بزرگ هفته سوم این تیم برابر سپاهان یک بازی حساس و سخت است. سپاهان فصل را خوب شروع کرده ضمن اینکه بازی در ورزشگاه احتمالا مملو از تماشاچی نقش جهان برگزار می‌شود. با اینحال استقلال با دو پیروزی به مدعیان نشان داد که با وجود مشکلات عدیده اما امسال برای رسیدن به قهرمانی پا به رقابت‌های لیگ برتر گذاشته است. شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است: درست است دو بازی را بردیم اما از روی تعصب و عرق و جدیت جواد نکونام بوده است که ۶ امتیاز گرفتیم. 

هزینه‌های سپاهان 

از ابتدای نقل و انتقالات می بینیم که سپاهان چه هزینه‌هایی انجام می‌دهد و قطعا قراردادهای این تیم از حدی که فدراسیون تعیین کرده گذشته و بالا است. اما استقلال از همان ابتدای نقل و انتقالات دچار مشکل بود. تنها اتفاقی که آن زمان برای استقلال افتاد و خوشحال کننده بود حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی بود؛ همین. چرا که نکونام از خانواده استقلال بود و اینکه سابقه خوبی در دوران بازیگری و مربیگری داشت.

جانشینان محبی و قائدی 

شما نگاه کنید سپاهان حتی ریزش خاصی هم نداشته و به نظر هیچ تیمی به اندازه استقلال در بین بازیکنان مهم ریزش نداشته است. در هرتیمی ۳-۴ بازیکن موثر هستند که در صورت رفتنشان باید جایگزین شوند. مثلا محبی، قایدی و سیلوا در استقلال که آنها را از دست دادیم اما نتوانستیم بازیکنی را جانشین‌شان کنیم. گولسیانی مهم‌ترین مهره پرسپولیس در راه قهرمانی سال قبل روی نیمکت می‌نشیند و این نشان می‌دهد که نیمکت قوی دارد اما برای استقلال اینگونه نیست چرا که نتوانستند بازیکن بخرند و داستان سقف قرارداد پیش آمد! قطعا در ادامه مسیر راه استقلال نیمکت خالی می‌تواند دردسرساز باشد.

بیشتر بخوانید: می‌خواهند استقلال را از بین ببرند؛ نکونام دیگر نمی‌داند چه کار کند!/ بهترین روزهای نقل‌وانتقالات از دست رفت/ استقلال بازیکنی ندارد که اعتصاب کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    استقلال از لحاظ جذب باز یکن در حد شمس آذر قزوین است.بردها به لطف نکونام بود دولت هیچ کمکی به استقلال نکرد.
  • بهرام IT ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    والا ملوان را اصلا الله بختکی بردیم و اگه پنالتی ملوان گل میشد بساط فرق میکرد،بازی اول هم که شانسی شانسی دو تا بازیکنی که شاید در طول فصل فقط یکبار گل بزنند دو تا گل زدند که بعید هست دیگه گلزنی از حردانی یا رضاوند در طول این فصل ببینیم.واقعا هم نبود محبی،سیلوا و قائدی لطمه سخت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی