دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
۰ |
۰
شهریار به دنبال شکستن طلسم علی دایی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین گلزن لیگ برتر در هفته سوم علاوه بر تلاش برای پیروزی تیمش، باید با یک رکورد منفی شخصی نیز بجنگد.

 شهریار مغانلو طی فصل های اخیر توانسته نام خودش را به عنوان موفقترین مهاجم لیگ فوتبال ایران مطرح کند هرچند در کارنامه او هنوز برخی جاها خالی به نظر می‌رسد. او در خط حمله سپاهان در حالی برای بازی بسیار حساس برابر استقلال آماده می‌شود که تا به حال نتوانسته برابر این رقیب جدی موفق به گلزنی شود. در واقع مغانلو چهارشنبه شب نه تنها باید برای پیروزی سپاهان در این بازی شش امتیازی تلاش کند که باید بجنگد تا رکورد منفی خودش برابر استقلال را از بین ببرد. 

علی دایی بهترین مهاجم تاریخ فوتبال ایران و آسیا به حساب می آید و رکورد گلزنی هایش به گونه ای است که سخت می‌توان به آنها رسید اما او نیز در برابر استقلال آمار خوبی در گلزنی نداشت. او البته با لباس پرسپولیس، سایپا و صبا نتوانست دروازه استقلال را باز کند تا اینکه پیدا شدن یک بریده روزنامه از سال ۷۱ قضیه را کمی به سود آقای گل فوتبال جهان عوض کرد. در بازی بانک تجارت برابر استقلال گل حریف استقلال به نام دایی ثبت شده هرچند برخی آن را گل به خودی شاهین بیانی مدافع وقت آبی ها می‌دانند چرا که ضربه سر دایی بعد از برخورد به او وارد دروازه شده است. با اینحال دایی بارها این شانس را پیدا کرد تا از این رکورد بگذرد اما حتی در مسابقه ای که در سال ۷۴ برگزار شد او بارها تا آستانه گلزنی رفت اما بهزاد غلامپور در آن روز بزرگترین مانعش بود.  

با این حال این آمار برای اسطوره گلزنی فوتبال ایران وجود دارد و حالا شهریار مغانلو به عنوان یک گلزن که استیل و بازی اش به علی دایی هم شباهت دارد می‌تواند در بازی حساس برابر استقلال راهش را از آقای گل فوتبال جهان در گل نزدن به آبی ها جدا کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی