نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اعتراض ماتئوس به مبلغ انتقال کین؛ تاتنهام از بایرن باج‌گیری کرد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوتار ماتئوس، اسطوره آلمانی، مدعی شد تاتنهام از بایرن‌مونیخ باج‌گیری کرد تا مبلغ ۱۰۴ میلیون پوند را برای هری کین بپردازد.

هری کین ۳۰ ساله سرانجام پس از هفته‌ها مذاکره سخت با دنیل لوی، رئیس اسپرز، اوایل این ماه به بایرن مونیخ نقل مکان کرد. قیمتی که برایش پرداخته شد او را به گران‌ترین بازیکن ۳۰ سال به بالا تبدیل کرد. این مبلغ بیش از دو برابر مبلغ ۴۲ میلیون پوندی است که بارسلونا تابستان گذشته برای روبرت لواندوفسکی پرداخت کرده بود، هرچند بازیکن لهستانی آن موقع ۳۳ سال داشت.

لوتار ماتئوس، اسطوره ۶۲ ساله بایرن، به Sky۹۰ گفت: «کسانی که در بایرن مسئولیت داشتند به طور ۱۰۰ درصد به آوردن هری کین اعتقاد داشته و دارند. و به همین دلیل است که محدودیت‌های خود را زیر پا گذاشتند. و شاید تاتنهام از بایرن باج می‌خواست. یک میلیون دیگر، و کمی بیشتر. آنها این بازیکن را می‌خواستند. ۱۰۰ میلیون برای یک بازیکن ۳۰ ساله، اکنون فکر می‌کنم که ارزشش را خواهد داشت. لواندوفسکی سه سال بزرگتر بود که بایرن را ترک کرد و با حدود ۵۰ میلیون یورو (۴۲ میلیون پوند) به بارسلونا رفت.»

کین از خودش و بایرن حمایت کرده و به اسکای اسپورت گفت: «فکر می‌کنم با سرعتی که در این تیم داریم، نتیجه بگیریم. من واقعا خوشحالم، ما یک تیم فوق‌العاده داریم و من از اینکه بخشی از این تیم باشم هیجان‌زده هستم.»

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه بزرگ‌ترین شماره ۹های بایرن‌مونیخ/ از بمب‌افکن تا لِوای پرافتخار و حالا... کاپیتان انگلیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین TR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    این الان بره عربستان ۴۰۰ میلیون دلار پولش هست. به شما دادن ۱۰۰ کلاهتون هم بندازین بالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی