نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
طعنه سنگین مدیر استقلال به گل آفساید پرسپولیس؛ به استقلال امتیاز مفت و بادآورده نمی‌دهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر باشگاه استقلال با انتشاری متندی تند و تیز به گل حاشیه ساز امروز پرسپولیس به ذوب آهن پرداخت.

 تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی برابر ذوب آهن به تساوی ۱-۱ رسید. گل پرسپولیسی ها در این مسابقه جنجال آفرید و از دید کارشناسان داوری و طبق تصاویر تلویزیونی، این گل آفساید به نظر می‌رسید.

این مسئله واکنش علی سامره، مدیر تیم استقلال را به همراه داشته است و او در این خصوص پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

نه دنبال بهانه‌جویی هستیم، نه دنبال وارد شدن به فضای بیانیه‌نویسی باشگاهی و.... دلمان نمی‌خواهد برخی چیزها، مانند جمله تبانی، کمک داوری و حمایت از نهاد و فردی خاص را حتی از تصور خودمان عبور دهیم، چه برسد به اینکه به زبان بیاوریم! اما واقعا این وقایع را با عنوانی باید یاد کرد؟! آیا باید خودمان را اینطور توجیه کنیم که اینها صرفا اشتباهات داوری است که آنهم جزئی از فوتبال است؟! فرضا خودمان را توجیه کردیم آیا این سوال پیش نمی‌آید که چرا همواره این اشتباهات علیه باشگاه استقلال رقم می‌خورد؟! فقط همین سه بازی لیگ امسال به علاوه اشتباهات داوری سال گذشته را بررسی کنید؟! به چه نتیجه‌ای می‌رسید؟!

چطور می‌شود برخی تیم‌ها همواره از داوری سود برده و استقلال ما همواره متضرر؟! آیا این شیوه رقابت عادلانه است؟! آیا استقلال بودجه و پول شما را دارد؟! آیا استقلال هم در برابر دور زدن قانون، مصونیت دارد؟! آیا استقلال امکانات شما را دارد؟! و آیا شماها ذره‌ای از مشکلات استقلال را لمس کرده‌اید؟!

خودتان بگویید آیا انصاف است که این ناعدالتی تا قضاوت داوری و سوت و پرچم‌ها زدن‌ها هم کشیده شود؟! مگر در یک بازی بزرگ چقدر فرصت جبران برای اشتباهی است که ربطی به خودت ندارد و باعث و بانی‌اش خارج از تیم است؟!

البته ما روحمان و ذهنمان، جنگجو و جاه‌طلب است؛ می‌جنگیم؛ قوی‌تر می‌شویم؛ آن‌قدر قوی‌تر، شبیه سیلابی بزرگ که هیچکس نتواند جلوی آن بایستد؛ ما نه کم می‌آوریم و نه شانه خالی می‌کنیم؛ ما زورمان و هدفمان به مراتب بیشتر و بزرگتر از مشکلاتمان است؛ البته چاره‌ای جز قویتر شدن نداریم چون نه امدادهای غیبی بر ما نازل می‌شود نه امتیاز مفت و باد آورده!

طعنه سنگین مدیر استقلال به گل آفساید پرسپولیس؛ به استقلال امتیاز مفت و باد آورده نمی‌دهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • جهان FR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اگر خبر ورزشی ناراحت نمی شود و نظر من را حذف نمیکند سوالی دیگر هم من اضافه کنم چگونه است فردی به نام هدایتی به جرم بدهی بانکی به زندان می افتند و جرم او در حیف و میل و سو استفاده از بیت المال ثابت میشود اما کسی سوال نمیکند این فرد میلیاردها تومان به اسم هوادار به پرسپولیس کمک کرده آیا این پولها متعلق به خود او بوده و یا از همان اموال سو استفاده شده از بیت المال به پرسپولیس پرداخت شده است و اگر از اموال شخصی هدایتی نبوده آیا این پول به بیت المال برخواهد گشت؟ این اموال نه تنها متعلق به بیت المال بوده و بدون اجازه به یک تیم تزریق شده بلکه عدالت در ورزش و رقابت را از بین برده و فضای فوتبال را آلوده کرده است آیا نباید پرسید این پولها به چه کسانی پرداخت شده و حسین هدایتی در ازای آن چه به دست آورده است
    • ساوالان IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      بازی ملوان ........... استقلال از اشتباه داور گل زد... حرف نزنید سنگین ترید.
    • محد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      علی اقا کریمی ضد فساد و دلسوز مردم کوچکترین صحبتی راجب ایشان نکردند
    • تامی US ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      این نشون میده تمامی دسته سومی ها منتظر باخت عجیب سرورشون بودن ولی گل دقیقه ۸۵ بد جور آتششون زده... راستی داوری با ملوان تمیز بود؟ یا قعرمانی با ۲۵ تا پنالتی اهدایی و امتیاز معیشتی؟!
    • کیان IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      هیچکس نباید از حرف حقیقت و مستند ناراحت شود حتی خبر ورزشی !!! اما این موضوع مطرحه شما در خصوص کمکهای هدایتی به پرسپولیس را باید اول ریشه یابی نمود و بعد قضاوت کرد، تاریخچه فوتبال خصوصی و دولتی ما میگویند : پرسپولیس بر خلاف باشگاه تاج الاستقلال که ۸ دهه شناسنامه آن متعلق به خود دولتها و حکومتها است ۶ دهه پیش اولین باشگاه حرفه ای و خصوصی و خودکفای تاریخ فوتبال ما بوده اند خوب در این راستا چرا باید دولتها بصورت غیر قانونی و غیرحرفه ای این باشگاه پرسپولیس حرفه ای و مردمی را علیرغم میل هواداران میلیونی و اکثریتی اش در ایران به اسارت خود در آورند و جوف باشگاه تاج الاستقلال دولتی که اموال آنهم خاص خود حکومتهاست. مجبور به مدیریت واحد کنند تا امثال هدایتی ها که یک نیروی دولتی بودند قانونی و یا غیر قانونی به این باشگاه مردمی کمک کنند و زمینه را برای هوچیگری و عوام فریبی جماعت کیسه حکومتی که باشگاه فاقد در آمدی است و با شعب متعدد خودش در سطح کشور ۸ دهه سربار دولتها هستند و بیت المال را در لوای فوتبال چپاول و غارت میکنند فراهم کنند تا تر و خشک را مثل امثال شمای نا آگاه اینگونه با هم بسوزانند !!!
    • آرش کمانگیر LT ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      یکسره چشمت درآمده براپرسپولیس خوب شدیه سمتی بهت دادن که دیده بشی توپی که خودتون زدیداوت کرنرگرفتن براتون که یه گل بزنیدآبروتون نره برو کارشناساهمه رودرآوردن اگه بری نگاه کنی در دهنتو میبندی اون کیسه کشم که راجع به هدایتی میگه امل اطلاعاتت دیگه گندیده شده هدایتی چندسال زندان گورشکافتی زحمت کشیدی ای زر یادتون رفته که اون یارو انصاری شده بودعابربانکتون اون چی شو؟خداراشکرتورسانه میلی آبرتونا بردن دکی فتل دیگه افتاده بودبه پته پته زبونتا کوتاه کنیدبریدلا اقل یه قهرمانی بیاریدتا دل اون بندگانوخدا شادبشه😝
    • ناشناس IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      کیسه کش بدبخت حسین هدایتی صد تا باشگاه کیسه رو میخره و ازاد می کنه بیچاره مثل اجرخان و فرناز پودری که نبود واسه یک جام‌معیشتی بیت المال و به باد بدهند و ۱۳۰۰ میلیارد تومان اختلاس و دزدی کنند تازه مدارکش هم موجود باشه و فتل مفنگی اول چک های دوره احمدی نژاد کیسه کش رو نقد کنه حالا ببینید تو دوره احمدی نژاد کیسه کش چقدر از بیت المال و بالا کشید که کل افتخارتون شد دوره بابا محمود احمدی نژاد کیسه کش
  • اس اس ۴۴۴۴ IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    استقلال قدیمی ترین و کهنسال ترین تیم ایرانه و به حق همه جوره بار این فوتبال رو به سمت پاکی و سلامتی کشیده و باز هم خواهد کشید بگذارید دیگران با این روشها همه جامها را درو کنند ، جامعه و دست روزگار خودش سره را ناسره جدا میکند و ناخالصان چاره ای جز حذف شدن ندارند
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      دسته سومی ترین تیم ایرانه بایشو اشتباه گفتی
    • کیان IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      قدمت باشگاه شاهین مردمی با مکتب ( اخلاق و سواد و ورزش) که از باشگاه دوچرخه سواران ساواک و تاج خروس درباریان و الاستقلال الحکومتی که بیشتراست کجای تاریخ فوتبال هستید کیسه جان !!!!؟!
    • علیرضا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      جوک نگو اخوی. تیمتون اگه تیم بود تو لیگ آسیا راهش میدادن
    • تاج با اصالت IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      دوستان لنگی، دیگه از بحث سال تاسیس روی لوگوی پیرهن تیم ها میشه فهمید کدوم تیم اصالت داره...تاج ۱۹۴۵میلادی تاسیس شده،لنگپولیس ۱۹۶۸،سپاهان ۱۹۵۸،اگه رقابت سالم باشه همیشه اولین ها ‌واسه تاج بوده...اون لنگی که میگه بازی ملوان به نفع استقلال گرفتن!!!! پیزوری همه کارشناسا گفتن پنالتی واسه ملوان اشتباه بووود، تاج رو نمیتونن با عدالت و برابری شکست بدن،با نامردی شاید!!! اون پیزوری دیگه که میگه تاج ساواکی... بی سواد بی لیاقت برو بیو تیمسار خسروانی بخوون خسروانی ارتشی بود نه ساواکی...ساواکی علی عبده موسس بولینگ بازان و قمار بازان و شرط بندی هاست.مضنون به قتل تختی...واقعا چقدر انسان باید پست و حقیر باشه که درازای دستخوش کشتن تختی،مجوز تاسیس لنگ رو بگیره... متاسفم واستون...کی روش درست میگفت بی سوادترین قشر از طرفدارا،واسه لنگپولیس هستن...اصالت تیم اول تهران و ایران تااااج کبیر،تااااج تااااج تااااج کبیر
  • م IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    هنوز به بلوغ فکری نرسیدی که به مسایل تیم های دیگر ورود نکنی
    • مسعود IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      انسانهای ضعیف و مدیران و سیستمهای شکننده، همیشه به جای اصلاح کردن معایب خود، در محیط بیرون دنبال دلایل شکست می گردند....عادتی که در کشور ما سالهاست رواج دارد.
  • کوهمره جروق IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    چرا امتیاز مفت و بادآورده ای که جلوی ملوان گرفتید در موردش صحبت نکردید؟درسته داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن افساید نگرفت.ولی استقلال هم با کمک داور ملوان را شکست داد.سپاهان به کمک داور ذوب آهن شکست داده.پس برای هر سه تیم بوده.آدم باید جرعت گفتن حقیقت داشته باشه حتی اگه به ضررش باشه.شما فقط چیزی که خودتون دوست دارید میبینید.
  • بیخک جروق IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    هوادارای تیمی که ملوان رو با کرنر اشتباه و به اشتباه آفساید گرفتن تک به تک سالم میبرن، بیخود می‌کنن نسبت به مسائل داوری اصلا نظری بدن
  • مجید IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    رانتپولیس نماد ظلم و تبعیض در فوتبال ایران
  • ایمان IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اره بازی ملوان مشخص بود
  • حمید IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    دمت گرم علی سی ثانیه
  • زیگزاگ IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    یه سفره رنگین پهن شده. چرا داور چیزی نخوره؟
  • محمدکاظم شهریزاده IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اون تیم تیم لنگه
  • کیسه دوچرخه سوار IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    شما دارای سهمیه پنالتی و امتیاز معیشتی هستید که با این همه کمک وگرانترین تیم لیگ هیچ نمیشید هر سال،تازه حرف زدن هم بلد نیستید شما کیسه کشا،به قول مطهری مربی سال‌های گذشته میگفت بیایید قوی‌تر از بهانه هایمان باشیم،کپی هم بلد نیستی
    • علیرضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      وجدانا انصاف خیلی چیز خوبیه..دوستان لنگی که امثال خسروانی رو ساواکی مینامند و چشم هاشون رو به حقایق میبندند بهتره یادشون نره همین استادیومی که توش بازی میکنند مدیون همین انسان شریف هستن که حتی پرسپولیس های قدیمی به انسانیت این مرد و زحمتهای اون در ورزش ایران اذعان دارن....یذره انصاف داشته باشید .بعد از پیروزی انقلاب همه تلاششون رو کردن که تاج رو محو کنن و حتی بصورت رسمی هم اعتراف میکنن ...دوستان قدیمی یادشون رفته انگار ...تا سال ۷۴ استقلال را یه تیم معمولی و فقیر کرده بودند که برای رفتن به شهرستانها نیاز به کمک مردم داشتن تا پول بلیط اتوبوس رو حساب کنند.ولی اقای عابدینی مدیریت فولاد و پرسپولیس با چارت اختصاصی مسافرت میکردند.. اونایی که دم از حکومتی میزنند ادم خنده اش میگیره .چون نمیدونه اصلا عبده کی بوده و پرسپلیس چطور از دین و مذهب استفاده کرده و اسم مردمی رو خودشون گذاشتن و تاج رو حکومتی ..ولی دست دین فروشان رو شده .منتها الان تعصب نمیزاره حقایق رو ببینیم .. خدایا شکرت یک تاجی هستم
  • احسان IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    لونگی حکومتی
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    تو تا الان کجا بودی که زبون باز کردی؟
  • علی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    از سه بازی 2 گل آفسایدی به پرسپولیس اهدا شد تا کی تیم حکومتی باید با لابی گری امتیاز بگیرد مگرذوب آهن چه گناهی کرده .به فرض کمک داور محروم شود چه مشکلی حل می شود.شما گریه ها واظهارنظرهای حق به جانب باندپرسپولیس را ببینید .تا مهره های کلیدی پرسپولیس دروزارت ورزش وجوانان هست ،صوت زدن به نفع این تیم حکومتی وجوددارد.
    • علیرضا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      تا وقتی که پرسپولیس 50 میلیون طرفدار داره همینه که هست. ناراحتی جمع کن برو
  • ۸ IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    گل گفتی
    • Shahram IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      فصل پیس بیشتر از نیمی از گل ی کیسه از پنالتی های هدیه شده داوران بخاطر گل روی آجر لو و سپاه بود تا آبروی سپاه مقتدرانه حفظ بشه ، چطور شبی که مجیدی جام رو گرفت و همون شب کلا از کشور اخراج شد ، دهنت بسته بود؟ خفه شده بودی؟ الان زور به اونجات اومدهکه پرسپولیس یه پنالتی گرفته ؟
  • ایمون زاید IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    ننه من غریبم ،اتفاقا لیگ گذشته رو موشکافانه بررسی کردند و کیسه شما با اختلاف در صدر منتفع شده ترین تیم با اختلاف با بقیه تیمها قرار داشت ،خبر ورزشی لطف کن بررسیها رو از آرشیو در آر و مجدد چاپ کن تا این ننه من غریبهای تازه ببینند
    • سعید IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      اگه به اینها باشه که میگن فیفا و ای اف سی هم پرسپولیسیه
    • آبی آبی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      نه داداش فیفا و ای اف سی پرسپولیسی نیستن اگر بودن شما هم یه جام تو آسیا میبردین مجبر نشین برین از لوازم و تحریری ستاره بخرین 😈😈
  • ناصر IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    شماها که انقدر عاشق اسم‌پرسپولیس هستید و‌کل بازیاشو رصد میکنید و ریز ریز صحنه هاشو‌میبینید و از صبح تا شب اسم پرسپولیس رو لباتونه و بازیایی که به شما ربطی نداره رو کارشناسی میکنید برای پرسپولیس خب چرا استقلالی شدید؟پرسپولیسی میشدید انقدرم مجبور نبودید با عقده و‌بغض راجع بهش صحبت کنید.چند تا پنالتی چند تا بازی اسم ببرم که داور مستقیما و علنی حق حریفتونو خورد و شما با خوشحالی از زمین خارج شدید همه چیز هم‌گل و بلبل بود؟
    • لنگ حقیر IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      اولا اسم تیمتون اینجا نمیشه گفت واقعیشو دوما اسمش بولینگ بوده بعد شده پیروزی سوما اصالت خریدنی نیست که پیروزی ازش بی بهره است وهست . چهارم یادت نمیاد شما یه دورانی تیم لنگ ۸برصفر به تیم مردمی وافتخارایران وآسیا تاج بزرگ میباخت ،ودرآخر بگم دلبندم زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد .تیم ما رو از اسمش حکومت وحشت داره حالا شما اسم پرسپلیس که ربطی به تهران وتیم بی اصالت عبده نداره هی تلفظ کن بهش افتخار کن پرسپلیس اسم شهرمنه مرودشت بزرگ ربطی به لنگ ونابرابری وحق خوری نداره . البته کاش نوشته ی من رو بزاره گرچه میدونم خبرورزشی هم طرفدار تیم حکومته
  • hamid IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    الان خداد افشاريان ميگه صحنه افسايد درست اشکار نيست بنابراين گل صحيح هست گل ذوب اهنم گل به خودي بوده من قبول نميدم قهر ميکنم توپم ميبرم خونه نميزارم کسي بازي کنه بايد 3صفر بشه
    • علی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      اقا صدبار هم بگن گل آفسایده سوت داور زده شده و بازی تموم شده حالا با هر نتیجه ای. مث اشتباهات مکرر داوری که هرساله به نفع استقلال اتفاق میفته. اصلا جای بحث نمیمونه.
  • پرسپولیس IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    تیمی که هر سال رکورد پنالتیِ سال قبل خودشو میشکنه اعتقاد داره داوری‌ها عادلانه نیست. خب حتما عادلانه نیست که شما پفیوزا هر سال رکورد پنالتی رو میشکنید :)
  • بیخک جروق IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    وقتی مدیر روابط عمومی باشگاه به جای کنترل فضای رسانه‌ای بیشتر نقش بادیگارد درویش رو داشته باشه، نتیجش این میشه باشگاهی که هفته گذشته با کرنر اشتباه به گل رسید و تک به تک حریفش رو به اشتباه آفساید گرفتن، علنی به پرسپولیس حمله میکنه
  • پرسپولیس سلطان ایران IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    یحیی عبدی بهترین مهاجم ۳ سال اخیر را از دست دادی بعد انتظار داری با امثال زاهدی و البته صادقی مثلا پاسور پرسپولیس نتیجه بگیره این صادقی چرا باید تمدید می‌کرد اون فصل قبل بعد ۲۵ هفته ضعیف و معمولی یکم تحرک پیدا کرده بود اینم فصل جدید پس چی شد مگه پاسور نبوده پس کوش جز بازی ضعیف و معمولی ازش هیچی ندیدیم و نخواهیم دید پرسپولیسی که صادقی الکی و معمولی بشه ستاره تیم بهتر از این نمیشه والا چیزی که ما دیدیم بازیکنای گمنام ذوب آهن از امثال صادقی و سرلک و دانیال خیلی بهتر بازی می کردن و با کیفیت پرسپولیس شانس آورد وگرنه باید به ذوب‌آهن و آلومینیوم باخته بود تا حالا پرسپولیس به این ضعیفی یاد ندارم صادقی سرلک دانیال زاهدی و ریگی باید کنار گذاشته بشن جاشان بازیکنای گمنام بگیرن مثل بازیکنای گمنام ذوب آهن این همه منتظر بودیم آسیا شروع بشه حالا که شروع شد وضع پرسپولیس اینه تو آزادی از پس چارتا بازیکن گمنام ذوب آهن نیامد چه برسه النصر که از شانس بد بدون تماشاگر برگزار میشه باز تماشاگرا شاید تاثیری تو روند تیم میزاشت که اونم ی آدم کج فهم باعثش شد نادان فوتبال چه ربطی به جنگ داره
  • کوهمره جروق IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    هوادارای تیمی که ملوان رو با کرنر اشتباه و به اشتباه آفساید گرفتن تک به تک سالم میبرن، بیخود می‌کنن نسبت به مسائل داوری اصلا نظری بدن
  • دین محمد US ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    آقای سامره ما همیشه حرفامونو تو زمین میزنیم شما همه کیسه ها هم به خوبی میدونید که چند ساله که تو دربی ها اصلا استقلال برد نداره در ضمن اگه پرسپولیس گل به خودی نمی‌خورد با یک نتیجه خوب از زمین بیرون می‌رفت چون پرسپولیس همیشه زیبا بازی می‌کنه و مثل شما استقلالی ها نیست که چشمش به سوت داور یا به پرچم کمک داور باشه
  • کوهمره جروق IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    چرا امتیاز مفت و بادآورده ای که جلوی ملوان گرفتید در موردش صحبت نکردید؟درسته داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن افساید نگرفت.ولی استقلال هم با کمک داور ملوان را شکست داد.سپاهان به کمک داور ذوب آهن شکست داده.پس برای هر سه تیم بوده.آدم باید جرعت گفتن حقیقت داشته باشه حتی اگه به ضررش باشه.شما فقط چیزی که خودتون دوست دارید میبینید.
  • دکتر حسین درگاهی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    از این جمله علی سامره خیلی خوشحال شدم.تیم ما به این حاشیه ها توجه نمیکند و تحت تاثیر قرار نمیگیرد.تیم ما هم چنان با تمام قدرت و انگیزه بالا برای قهرمانی می جنگد.یادمان باشد هواداران در فرودگاه به استقبال تیمی رفتند که روی کاغذ بازنده بود اما در قلب آن ها پیروز و سربلند.
  • ح م IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    بی جهت دادوبیدادنکنید لبوپخته توهربازی یک گل ازداورطلب دارد.حالاهرچه بیشتربگیداعصابتان خرابترمیشه ازقدیم گرفتن پنالتی برای لنگی جان جزقوانین داوری بوده وبایدبه قوانین احترام گذاشت
  • دین محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    همین لیگ قهرمانان آسیایی که استقلالی ها آرزشونه تیمشون صعود کنه ولی پرسپولیس دو بار رفت فینال و نایب قهرمان شد ولی استقلال شصت سال پیش که اون زمان فقط بازی های آسیایی یک تورنمنت چند جانبه بود رفته فینال از زمانی که بازی های آسیایی شده یک تورنمنت جدی و همه تیم ها با قدرت و ستاره های جهان مثل رونالدو بنزیما نیمارو چندین ستاره اروپایی این استقلال دقیقا چیکار می‌کنه وگجا است ولی پرسپولیس هرسال تو این بازی ها با تمام قدرت است حالا هواداران استقلال میان تو یک مجله ورزشی مصاحبه الکی و بی ربط میکنن و هم بهش افتخار میکنن
    • Esteghlal mazlom IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      استقلال ارزوشه که بره و شما دومرتبه رفتین تا فینالش. استقلال ارزوش نیست حقش چون تیمی که بارکورد شکنی وبدون باخت قهرمان شد محروم شده. همون بدهی روشکاهم داشتید اما برای شمارو هوادار ناشناس میده اونم سروقت وبلاعوض ولی برای مارو قرض میگیرن ازبانک اونم باسودبانکی و بعداز مهلت مقرر و بابتش کمپ حجازی رو هم بعنوان ضمانت گرفتن اونو هم میگیرن ازمون. همون قهرمانی ها تو اسیا رو شما چرا عرضه نداشتید جذب کنید از رو عقده رفتین بابت قهرمانی تولیگ وجام ولایت ستاره زدین. راستی خدمت سربازی سرلک دوماه تمدید شد
    • بهرام IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      خوبه امسال پیروزی مقابل رونالدو سوراخ سوراخ میشه
  • دین محمد IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    پرسپولیس تو حمله گل زنی بود چرا داور به خاطر خاموش بودن نور بازی رو متوقف کرد خب میزاشت این حمله تمام میشد بعد بازی رو متوقف میکرد چرا هیچ کس این صحنه ناداوری رو بیان نمیکنه شاید پرسپولیس تو همون حمله به گل میرسید
  • ریاضی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    بچه قشنگ تو یه فصل ۱۷ تا پنالتی همواره نیست؟ سه سال تبانی با قلعه و تغییر بازی با سیرجان چی؟ خیلی وقته حرفاتون مشتری نداره
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    این دو روز ه شدی مدیره چرت نگو....
  • کیان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    همین‌ قهرمانی جعلی کیسه هم با ۱۷ پنالتی معیشتی همین داوران فوتبال بودند !!! کیسه بدون ‌در آمد که پرهزینه ترین باشگاه دربار است و تمام مدیران باشگاهها و مربیان تیم های لیگ برتری جهت تبانی های کیسه مرکزی که همه کیسه ای هستند !!! فقط گل محمدی و مایلی کهن از پرسپولیس هستند که کیسه ای نیستند اگر نیار به آنها هم دارید ار مقامات بالای کیسه درباری خود در خواست کنید تا این دو هم به زیر مجموعه این کیسه درباری شما در فوتبال اضافه شوند !!!
  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    آقای سامره تا حالا کجا بودند؟ رفتند قویتر شدند؟ اوستا شما هنوز استورتون حسن روشن قبولتون نداره بخاطر بچاپ بچاپ و رانت بازیتون ! الان اومدی بخاطر باخت تیمت از تیم دیگه حرف میزنی ؟
  • دین محمد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اون یه گلی که تو ۹ دقیقه از ایمون زاید خوردی چی اون شیش گلی که از پرسپولیس خوردی چی اون چهار گلی که از پرسپولیس خوردی چی نکنه این همه گلی که از پرسپولیس خوردی همشون با اشتباهات داوری بوده شما استقلالی ها با این حرف های الکی به هیچ جا نمیرسی
    • لونگ بر باد رفته IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      قرصات دیر شده عمویی زودتر بخور بخواب
  • ۶ IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    تو خودت حدصل رانتی سامرا
  • !!! IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    آره یه نمونش بازی با ملوان
  • تختی هتل اتلانتیس IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اخه عروسک اسیا سامره بازیکن قهرمان اسیا بود چرا باید بره تیمی که به محمدان بنگلادش باخته وحذف شده یکم شعور واگاهی از روی صداقت بدون کینه خوب هست
  • حقگو IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    یک نیم فصل 7 پنالتی که منجر به اخذ 17 امتیاز شد نیم فصل دوم هم که هیچوقت آمار پنالتی های اشتباه اعلام شده اعلان نشد همین آقاهه به ای اف سی و فیفا نامه زد که حرکت عیسی و شادی گلش نژاد پرستی است تا محرومش کنن ولی با محروم و مصدوم و پنجره بسته و .... همیشه پرسپولیس سرور اسدقلاله این همه چوب لابی گری و هوچی گری و ایجاد فساد را خوردین بازهم درس نمیگیرید
  • حیدر استقلال IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    واقعا نبایدبا لنگ حرف نزنی چون بدون منطق بدون درک و همیشه طلبکارند اگه داورا تو آسیا داشتین الان چندین قهرمانی توآسیا داشتین خیلی پررو هستید بی خردی هم حدی داره هنوز جا دارید زور بزنید خدا رو چه دیدی شاید یه روز قهرمان آسیا شدید
    • كيسه تهران IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      توي رده بندي باشگاهي اسيا فعلا ما از شما كه دو تا ستاره حلبي داريد بالاتريم .....خخخخ
  • علیرضا IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    استقلالی ها کل قهرمانی دو سیال قبلتون با همین اشتباهات داوری و پنالتی هایی که پنالتی نبود رقم خورد.
  • محمد رضا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    عزیزان پرپولیسی چرا جواب اینا را میدین مگه ضف دارین حالا اگه طرفدارا سپاهان باشن یک چیزی .تیمی که هشت سال یا اول بوده یا دوم ،نمیاد خودشو کوچک کنه حریف پرسپولیس که استقلال نیست از همین حالا هر نوشتن چیزی نگید یکسال قهرمان شدن گوش فلک کر کردن خوب هم شد دیگه لیگ بیمزه شده بود.
  • اکبرمعراجی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    همه ایران ودنیا می دانند تیم پیروزی با کمک داوران اول ایران میشود...وجالبه یحیی گلمحمدی هم بهترین مربی ایران می شود..
    • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      کیسه کش کارنامه کاری و کارکردن با تیمهایی مثل تراکتور و ذوب اهن و پدیده و فولاد خوزستان وچند تیم دیگر برای اقا یحیی معلومه که همه اون تیمها چقدر ناراحتن که اقا یحیی دیگه تو تیمشون کار نمی کنه از حسادتشون هم ما میفهمیم مخصوصا تراکتوریها و فولادیها و بازم صد رحمت به معرفت ذوبی ها و پدیده ایها کیسه تنان یک مربی در سطح اقا یحیی که هیچ در سطح حسین اقا عبدی ما ندارید شیشعلی و جواد چکش و مموتی و ... هر جا رفتن ریدن تواون تیم بیچاره ها ولی اقا یحیی عشقه که ای اف سی براش تقدیر نامه میفرسته و اقا یحیی و بزرگان ما عشق ما پرسپولیسیها هستند
  • محمود IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    بی خود داوری را علم نکنید امسال هم با این کارها به جایی نمی رسید پرسپولیس امسال رفت وبرگشت شما را می بره . می دونم که باخت دربی خیلی درد آوره .
  • حسین IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    آقای سامره حرف از انصاف زدی هرچند بهت نمیاد اینجور حرفا ولی اگه بحث انصافه برو ببین پارسال تیم تو از اشتباه داوری نفع بیشتر برده یا ضرر. تو بازی با ملوان که به نفعتون داوری شد چرا صدات در نیومد؟ . تا زمانی که var میاد نمیشه داور رو مقصر دونست چون داور تو یه لحظه تصمیم میگیره و نمیشه کسی رو متهم کرد. آره یه کم انصاف خیلی خوب چیزیه
  • سهیل IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    باز لیگ شروع شد و کیسه کشای فضول الاف و بیکار شروع به دخالت کردن به بازی پرسپولیس کبیر کردند.آخه یکی نیست بزنه تو دهن اینا و جلوی کارهاشون رو بگیره.اینا به چه حقی به خودشون اجازه دخالت در امور باشگاه دیگه رو میدن.واقعا که منفور لیگ بهترین لقب واسشونه. البته اگه این سایت پست بنده رو منتشر کنه که نمیکنه چون خودشون هم استقلالی هستن. فقط بهتون باید بگم شماها تا آخر عمر میسوزید که پرسپولیس ازتون سره...
  • رضا DE ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    گل استقلال جلوی ملوان که هدیه داور بود . توپ کرنر نشده بود و داور اشتباها برای استقلال کرنر گرفت. در ادامه روزبه چشمی روی مدافع ملوان خطا کرد و مرادوند توپ را با سر گل کرد . دو خطای واضح و ظلم آشکار به ملوان
  • فوتبال دوست IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    ننه من غریبم بازی شروع شد. خودتون که همیشه بهره مند از تمامی حمایتها خصوصا پنالتی سهمیه بودید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی