نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۲۲
جلسه فوری برای بررسی آزار بازیکن تیم ملی زنان بر سکوی قهرمانی/ رئیس در آستانه برکناری
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال اسپانیا با افزایش فشارها بر لوئیس روبیالس برای استعفا، جلسه فوری برگزار می‌کند.

پس از اینکه لوئیس روبیالس باعث آزار جنیفر ارموسو هنگام اهدای مدال قهرمانی جهان شد، فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF)  جلسه عمومی برگزار خواهد کرد. در حال حاضر بسیاری خواستار استعفا یا برکناری این مرد ۴۶ ساله هستند و جزئیات جلسه اضطراری RFEF منتشر شده است.

در این بیانیه آمده است: «فدراسیون فوتبال اسپانیا برای یک فوریت مجمع عمومی را برای جمعه ۲۵ آگوست از ساعت ۱۲ ظهر در مقر «سیوداد دل فوتبال دلاس روزاس» تشکیل می‌دهد. علاوه بر این و با توجه به آخرین اتفاقاتی که در مراسم اهدای جوایز جام جهانی زنان به تیم ملی اسپانیا یکشنبه گذشته در سیدنی رخ داد، به اطلاع شما می‌رسانیم که رسیدگی‌های داخلی فدراسیون در خصوص مسائل مربوطه باز است.»

در لحظه‌ای که باید برای اسپانیا پس از قهرمانی در جام جهانی، لحظه‌ای باشکوه باشد، روبیالس تصمیم گرفت ارموسو و برخی از هم‌تیمی‌هایش را که برای گرفتن مدال روی سکو می‌رفتند با حرکات نابجا آزار بدهد. این موضوع خشم دنیای فوتبال را برانگیخت و مگان راپینو، ستاره تیم ملی آمریکا، در گفت‌وگو با نشریه اتلتیک گفت: «این باعث شد به این فکر کنم که چقدر باید تحمل کنیم. فکر کنید که تیم اسپانیا چقدر باید تحمل کند: برخی از بازیکنانی که سال گذشته در اعتراض به رفتار ضعیف فدراسیون و مربی آنها ایستادگی کردند، هنوز در تیم نیستند. ما در چه دنیای وارونه‌ای هستیم. در بزرگترین صحنه جهانی که باید جشن بگیرید مورد آزار فیزیکی قرار می‌گیرید.»

پدرو سانچس، نخست‌وزیر اسپانیا نیز خشم خود را از این «حرکت غیرقابل قبول» ابراز کرد. باید دید در مورد اقداماتی که علیه روبیالس انجام می‌شود، چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نخست وزیر شاکی شد؛ عذرخواهی رئیس کافی نیست!/ احتمال برکناری به دلیل حرکت زشت در جام‌جهانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • مملی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اگه تو ایران بود از سمت خود استعفا میداد و یا برکنارش میکردن و جای حمید سجادی وزیر ورزش شروع بکار میکرد
  • آرتین مهرابی US ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    چرا داستان میگی ؟ آزار ؟ یکم خبر ها رو بهتر پیگیری کنید ! اون بوسه ها در اسپانیا یک رسم هست. هیچ آزاری نبوده . این خانم از این ناراحت هست که من دوست نداشتم تو پخش زنده اینکار انجام بشه ! در واقع وقتی فهمیده پخش زنده بوده ناراحت شده !
    • پیروزیلنگ IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      تو خوبی؟ یعنی نمیفهمیده فینال جام جهانی پخش زنده س؟ به هرحال نباید اینکار انجام میشد و اشتباه بسیار بزرگیه
    • پرسپولیس سلطان اسیا IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      نه بابا بوسه لب هیچ جا عادی نیست.
  • سونیا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    کاشکی مهنازافشاریادبگیره......
    • ساینکهیدخمار IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      مهم آنست که نخست وزیر بی‌تفاوت نبوده،شاید اگر هم تیم‌های سحرقریشی بودند ،افتخارهم می‌کردند، خودت چطوری ،امروز آرامش داشتی ،صبحانه کامل خوردی،صاحبخانه،صبح زنگ شمارانزد،تورم ویرانی پی درپی،اضافه شدن حقوق ودرآمد سال یکبار،اگر مشغوله کارهم نباشی،باید درخواست وام از بانک جهانی بکنیم،کجائی عزیزم کجائی ،بوسه مگرچیست فشاردولب،بوسه مگر چیست فشاردولب ،دراسپانیا جرم است ،درایران چطور
  • رها IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    برا دخترا وزنان ما که بدنشد باپخش زنده حدوحدود آزادی واحترام به حقوق زنان درغرب روهم فهمیدن
  • ایرانی DE ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    درسته که میگن درغرب بی بندوباری یک امرمعمولیه،،ولی اجرای قانون فوق برهمه امور هست وصفت وسخت اجرامیشه وفرقی هم نداره طرف کی باشه یاچه مسوولیتی یامقامی داشته باشه،،واین یعنی دموکراسی همراه با اجرای درست قانون،،ودرنتیجه پیشرفت یک جامعه،،وحفظ حقوق تمامی اقشار
  • رستگار IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    خدا کنه زنان مملکتم هم یه روز بتونن مث انسان (هرموسو)زندگی کنن نه مث ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی