نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
استقلال – استقلال خوزستان؛ با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار استقلال تهران با استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود  یا بدون حضور تماشاگر؟

به تازگی اعلام شده است استادیوم آزادی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان ۵۰ درصدی تماشاگران خواهد بود و هم چنین تجهیزات کمک داور ویدئویی در این استادیوم مستقر خواهد شد. این خبر موجب شده تا این شائبه ایجاد شود که دیدار استقلال تهران در برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر نیز با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال این دیدار به منظور رعایت عدالت و مساوات بین استقلال و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و بعد از این بازی روند آماده سازی استادیوم آزادی سرعت بیشتری خواهد گرفت تا در هفته پنجم لیگ برتر دیدار  پرسپولیس -  استقلال با حضور تماشاگر برگزار شود.

پرسپولیس دیدار با آلومینیوم اراک و ذوب آهن را در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار کرد و حالا قرار است استقلال بعد از دیدار با  ملوان مسابقه با استقلال خوزستان را هم بدون حضور تماشاگر برگزار کند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    از جهت گیری داوری ها به نفع استقلال میشه نگران بود ، چطور داور سر ملوان رو برید افشاریان حرفی نزد ولی نیم ساعت بعد بازی پرسپولیس و ذوب آهن کمک داور محروم شد؟ این جنجال های نکونام و شخص منفوری مثل هاشمی نسب قبل دربی صرفا برای گرفتن پوئن داوری است با کمک سه ضلع داور، کمیته داوران رسانه هایی مثل طرفداری خبیث‌ که مدیر مسئولش معاون باشگاه استقلال شده پرسپولیس مظلوم رو امسال اسیر کردند
  • کلنگلیس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    تاآخرآبان تماشاگرفقط توخونه بیرون نباید بیاد وگرنه لولو میخوره
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    به منظور رعایت عدالت و مساوات؟! پس چرا پارسال وقتی پیکان توی ورزشگاه دستگردی اکباتان باید میزبان تیم حکومتی میشد عدالت و مساوات رو رعایت نکردین؟ چرا اونجا وزیر لنگی صبح بازی همه کارها رو ول کرد تا با پافشاری و سماجت و دم این و اونو دیدن بازی تیم مایه ننگ رو بندازه تو ورزشگاه آزادی؟ همون بازی که فوروارد برزیلی واسه تیمش پنالتی گرفت و بازی به اون حساسی ۰-۱ تموم شد! اگه اون بازی به میزبانی واقعی پیکان بود آیا لنگ میتونست ببره؟ استقلال که نتونست چون مدافع پیکان توی ۶ قدم توپ رو کاملا با زیر بغلش نگه داشت و البته داور شریف مسابقه صحنه رو ندید تا اون بازی ۰-۰ تموم شده! اصولاً داور و بقیه دوستان هر چیزی که دوست داشته باشند میبینن و هر چیزی که دوست نداشته باشند نمی‌بینن به همین سادگی! همون پنالتی بازی پیکان و لنگ در تاریخ ۲۲ ساله لیگ برتر ایران حتی یک بار گرفته نشده ولی در دربی دو سال پیش دیدیم وحید امیری در دقیقه ۵ کل استوکش رو گذاشت روی پای قایدی ولی داور ندید و پنالتی سوخت یا دربی امسال که داور دست باز گولسیانی رو ندید(چون خیلی بلند بود تشخیص نداد!) در بازی ذوب‌آهن هم که توی آفساید بود!
  • مجید IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    عدالت میان مافیاپولیس و استقلال ؟ این تلخ ترین طنز دنیا بود.
  • ممد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    آخی مظلوم لنگیا..چرااینقداذیتشون میکنین؟فکرکردین همه بازی هاروبراشون درمیارین حق دارین اذیتشونم بکنین؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی