نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
خوش بینی عجیب مدیرعامل موفق پرسپولیس با VAR اجاره‌ای!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که هنوز مشکل VAR در فوتبال ایران حل نشده رضا درویش امیدوار است بازی تیمش با النصر در تهران برگزار شده و رونالدو هم به آزادی بیاید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اقدامات وزارت امور خارجه و فدراسیون فوتبال برای حضور تیم‌های عربستانی در ایران خبر داد! به وزارت خارجه کاری نداریم و منتظر می‌مانیم تا اگر آنها توانستند تیم‌های عربستانی را با سوپراستارهای‌شان به تهران بکشانند، تقدیر و تشکر کنیم، چون کار کوچکی نیست اما سؤال ما از رضا درویش که انصافاً در پرسپولیس مدیریت خوبی داشته این است که چطور و با چه دلایلی شما از فدراسیون فوتبال چنین انتظاری دارید؟

فدراسیون ۴ سال است که می‌خواهد VAR بیاورد (از زمان قبل از تاج) اما هنوز نتوانسته، پس چطور می‌خواهد پای رونالدو، سادیو مانه،‌ بن‌زما، نیمار و... را به تهران باز کند؟ اصلاً چنین چیزی به عقل جور درمی‌آید؟ AFC برنامه مسابقات را هم به طور رسمی اعلام کرد و مشخص شد که مثلاً بازی برگشت تیم‌های النصر و پرسپولیس در آذر و در ورزشگاه مکتوم دبی برگزار می‌شود. حالا وزارت خارجه و فدراسیون فوتبال چطور می‌خواهند تا ۲۸ شهریور که بازی رفت دو تیم انجام می‌شود، مقدمات حضور سوپراستارهای بزرگ دنیا در ایران را فراهم کنند؟

ورزشگاه آزادی که حالاحالاها کار دارد و اگر بپذیریم VAR اجاره‌ای (!) می‌آید باز هم نمی‌توانیم باور کنیم که النصر با تمام ستاره‌های بزرگش از جمله رونالدو و مانه ۲۸ شهریور به تهران بیاید. به نظر می‌رسد درویش خیلی خوشبین است یا شاید هم می‌خواهد به هواداران پرسپولیس امیدواری بدهد اما شک نکنید این کار با وجود بهبود روابط سیاسی ایران و عربستان از دست فدراسیون فوتبال برنمی‌آید و اساساً فدراسیون چنین قدرتی ندارد.

فدراسیون اگر قدرت داشت به استقلال کمک می‌کرد که راهی لیگ قهرمانان آسیا شود هر چند که آنجا فدراسیونی‌ها مقصر نبودند و وظیفه‌ای هم نداشتند و این بی‌لیاقتی محض مدیران استقلال بود که باعث بروز آن فاجعه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی