نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۲۰۰ هزار تومان پاداش قهرمان پارالمپیک برای رکوردشکنی/ واقعا نمی‌دانستم این مبلغ سنگین را چطور خرج کنم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: در مسابقات قهرمانی کشور رکورد آسیا را در دیسک و وزنه زدم و هیات نابینایان و کم‌بینایان استان فارس بابت هر رکوردی که زدم ۲۰۰ هزار تومان به من پاداش داد، واقعا نمی‌دانستم این مبلغ سنگین را چطور خرج کنم!

مهدی اولاد اظهار کرد: بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه و نقره در دیسک مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان فارس حواله‌ای به من داد که با تغییر استاندار صفرپور جانشین او شد که او نیز بعد از یکسال و اندی استعفا داد و شکوهی جانشین او شد و به من قول داد که با تشکیل کارگروهی حواله من هر چه سریعتر پرداخت شود، الان که او مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس شده دیگر جواب تلفن من را نمی‌دهد و همچنان با وجود شکایت دنبال پاداش مدال آوری پارالمپیک توکیو از استان فارس هستم.

وی با انتقاد نسبت به بی‌توجهی هیات نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: زمانی که به مسابقات جهانی فرانسه رفتم این هیات با وجود مدال آوری برای استان فارس حتی زنگ نزدند که به من تبریگ بگویند، بنابراین از هیات درخواست کردم که رضایت‌نامه من را بدهند تا برای استان دیگری در مسابقات شرکت کنم. به اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، هیات و فدراسیون نامه زدم و درخواست کردم که رضایت‌نامه من را بدهند.

قهرمان پارالمپیک توکیو خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور رکورد آسیا را در دیسک و وزنه زده بودم و هیات نابینایان و کم‌بینایان استان فارس بابت هر رکوردی که زده بودم ۲۰۰ هزار تومان به من پاداش دادند و واقعا نمی‌دانستم این مبلغ سنگین را چطور خرج کنم و جای تاسف داشت. از سوی دیگر نزدیک به ۴۰ روز است که از مسابقات جهانی پاریس برگشته‌ام و به آن ها تاکید کردم که هزینه‌ها به من فشار می‌آورد. از سال ۲۰۱۸ ورزشکار استان فارس هستم و در این مدت هیچ کمکی هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نکردند اما الان شرایط به گونه‌ای است که برای آماده سازی خود جهت شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نیاز به حمایت دارم اما باز هم به خواسته‌های من توجهی نمی‌شود و از آن ها درخواست کردم که رضایت نامه من را بدهند تا برای استان دیگری در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کنم تا منفعت مالی برای من داشته باشد اما هیچ پیامی از آن ها دریافت نکردم و با وجود تمام بی‌مهری‌ها برابر خواسته‌ی من مقاومت نشان می‌دهند.

اولاد افزود: استان فارس به جز من دو ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی از جمله ساره جوانمردی و محمدرضا گرایی را دارد اما هیچ اهمیتی برای مدال آوران خود قائل نیستند و توجهی به آن ها نمی‌کنند.

این قهرمان پارالمپیکی در پایان در ارزیابی از عملکرد خود برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خاطرنشان کرد: در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تا زمان اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین به اوج آمادگی خواهم رسید، تلاشم کسب دو مدال طلای پرتاب دیسک و وزنه در بازی‌های پاراآسیایی است. البته تصور می‌کنم باز مسوولین با مدال آوری من قول و وعده پاداش بدهند و در نهایت از دادن آن امتناع کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حمید کلباسی NL ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    برو خدا را شکر کن که خسارت شکستن رکورد دنیا را نگرفتن
  • تاج کبیر IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    اولا داری دروغ میگی احتمالا 200 میلیون بهت دادن.آره دویست میلیون برای شماها دویست تومن هست.تازه 200 هزار تومن هم از سرت زیاده.مفت میخوری و به سفر مجانی میری.همین دویست هزار تومن خیلی ها که نون خوردن ندارند و مثل چوب کبریت شدن به سختی گیرشون میاد.
  • مملی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    به مسئولین زیاد فشار نیاریم یهو همشون باهم استعفا میدن مارا از داشتن زندگی بدون دغدغه و شاد محروم میکنن بعد میشیم عین عربستان امارات قطر هی باید افسوس گذشته رو بخوریم
  • . IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    منم از شنیدن این مبلغ هول شدم!
  • مسيح IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    بايد بزاره تو بانک سودش بکيره بخوره ماهي 2هزاتومن البته اين براي سال 50ميشد زندگي کرد افتخارم کرد
  • 9 IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    چرا پذیرفتی؟ آنها که توهین بهت کردند و تحقیرت کردند 200 تومن پول تو جیبی بچه هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی