نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
۰ |
۱۸
پرسپولیس بدون گلزنانش به اهواز می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به آمار پنج دیدار اخیر دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس مشخص می کند سرخپوشان تهرانی از بهمن ماه ۱۴۰۰ تا امروز دیگر موفق به گلزنی به این تیم نشده اند.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر است که باید در ورزشگاه خانگی تیم خوزستانی و از ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه هشتم شهریور آغاز شود.

این دو تیم در ۵ دیدار آخر خود ۷ بار دروازه یکدیگر را باز کرده اند که سهم پرسپولیس از این تعداد ۴ گل بوده است. ۳ گل در بازی رفت لیگ برتر بیست و یکم (دیداری که با نتیجه ۱-۳ به سود پرسپولیس تمام شد) و یک گل هم در مصاف برگشت همان فصل(مصافی که پرسپولیس ۰-۱ برنده شد).

اما نگاهی به اسامی گلزنان پرسپولیس در آن دو دیدار مشخص می کند هیچ یک از آنها حالا دیگر در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور ندارند.

رضا اسدی زننده گل اول بازی رفت لیگ بیست و یکم امروز در سپاهان توپ می زند. حامد پاکدل ابتدای این فصل به پیکان پیوست و عیسی آل کثیر نیز قرار است در اصفهان شاگرد خوزه مورایس باقی بماند. مهدی عبدی نیز (زننده تک گل بازی برگشت همان فصل) به تازگی راهی تراکتور شد.

نکته دوم این است که پرسپولیس از دوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تا امروز سه بار دیگر با فولاد مسابقه داده است. یک بار در مصاف سوپرجام و دو بار در مسابقات رفت و برگشت فصل قبل(لیگ بیست و دوم) اما هنوز نتوانسته به فولاد گل بزند.

ذکر این موضوع نیز لازم به نظر می رسد که این روزها کارشناسان پرسپولیسی از وضعیت گلزنی مهاجمان این تیم رضایت نداشته و خط حمله تیم گل محمدی را از این نظر خالی می دانند.

یادآور می شود؛ اولین گل این فصل پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک توسط علی نعمتی به ثمر رسید. گل دوم این فصل سرخ ها روبروی تراکتور توسط سعید صادقی زده شد و گولسیانی نیز زننده سومین گل پرسپولیس در هفته سوم بود که هیچ یک از این سه نفر مهاجم نبودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی