نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیسی در اصفهان؛ ۴ گل‌زده در ۴ بازی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان اصفهان با برتری ۳ بر یک مقابل پیکان، صدرنشینی خود در پایان هفته چهارم را حفظ کرد.

بدون کوچک‌ترین تردیدی رضا اسدی ستاره ملی پوش سپاهان، بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری و ۴ هفته گذشته بوده است.

اسدی که فصل گذشته ثابت کرد گلزن قهاری است، این بار در اصفهان توانسته است در ۴ بازی آمار فوق العاده ۴ گل زده را به ثبت برساند. این هافبک تازه وارد موفق شده است در هر ۴ بازی سپاهان گلزنی کند و در دیدار با پیکان، جلوی چشمان امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی درخشان ظاهر شد.

رضا اسدی با این نمایش‌های خیره کننده‌اش می‌تواند یکی از مسافران ایران در جام ملت‌های آسیا باشد. هافبک سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان هم اکنون صدرنشین جدول گلزنان است که مهاجمان بسیاری را همچون فصل گذشته پشت سرخود می‌بیند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شاهرخ IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    دیشب مهدی عبدی هم در اولین بازی اش برای تراکتور گل ۳امتیازی زد،بازیکن با استعداد و جوانی که گل های حساس و زیبایی را برای پرسپولیس زده بود و این مربی خودخواه او را به نیمکت میخکوب کرد و مثل بقیه بازیکنان ارزشمند پرسپولیس هم چون اسدی،پهلوان،رامین،سیامک و....کاری کرد که به تیمهای دیگر بروند و چه قدر هم برای آنها مایه بگذارند!!!بازی بدون مهاجم نوک و تخصصی!!!شگرد گلمحمدی برای قهرمانی!!!همانقدر مضحک است که تصور کنیم یک تیم درجه چهار آسیایی قهرمان جام جهانی شود،آقای درویش تا دیر نشده به فکر چاره باشید ،تیم پرسپولیس مسن است و ایشان اصلا اعتقادی به پوست اندازی تیم و میدان دادن به جوانان ندارد،نیمه های فصل خواهید دید چقدر امتیاز مفت از دست داده!!!
  • مم IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    همچین می نویسه بازیکن پرسپولیسی که انگار محصولی آکادمی لنگه و ده سال در این تیم بازی کرده نه عزیزم رضا اسدی محصول آکادمی سپاهان و چند سالی در تیم‌های دیگر بازی کرد تا تجربه بدست بیاره و در اوج پختگی اومد که به سپاهان کمک کند ،دیگر نگویید بازیکن لنگ بگویید بازیکن آکادمی سپاهان چون خود اسدی هم این حرف منا چندین بار گفته ولی شما گوش شنوا ندارید و باز می گید لنگ یا کیسه
    • ارشان IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      بازیکن آکادمی سپاهان ؟ رضا اسدی کشف علی دایی بود برا تست اومده بود سایپا
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    بازیکن پرسپولیسی؟!یادتون رفت تراکتور اسدی را تبدیل به یک گلزن کرد؟سپس سپاهان با چندین برابر پول پیشنهادی تراکتوراین بازیکن را قاپید
  • خشت و آئینه: IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    اسدی ذاتا مهاجمه. من پیرارسال همین جا گفتم بهتره از اسدی تو خط حمله استفاده بشه ولی متاسفانه کو گوش شنوا. یحیی با استفاده نابجا از بازیکنا در پستهای غیرتخصصی باعث هرز رفتن اونا میشه. با توجه به حضور گولسیانی تو خط دفاع بهتره از پورعلی‌گنجی تو خط حمله استفاده بشه. گولسیانی برخلاف قدرت سرزنیش از قدرت شوتزنی برخوردار نیست. فوتبال مثل شطرنجه که میشه با مهره‌های مختلف بازی کرد. حبس بازیکن تو پست غیرتخصصی و غیرمثمر کار آدمهای احمق مثل یحیی است. همونطور که بازی با تک مهاجم کار ابلهی مثل یحیی است. آقا یحیی انقد این حرفا رو میزنم تا خسته شی. لجبازی نکن. با خودت لجبازی نکن. با میلیونها پرسپولیسی لجبازی نکن. پرسپولیس لابراتوار لجبازی تو نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی