نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
انتقاد مانچو از یک خبر جنجالی و نادرست؛ دستکاری اطلاعات از دیرباز وجود داشته است/ توافق همیشه سریع اتفاق می‌افتد
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبروتو مانچینی در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش در مورد زمان امضای قرارداد با عربستان توضیح داد و از رسانه‌ها برای نشر اخبار نادرست انتقاد کرد.

روبرتو مانچینی از انتشار اطلاعات نادرست درباره استعفای خود از سمت سرمربیگری تیم ملی ایتالیا و انتصابش به عنوان سرمربی عربستان سعودی انتقاد کرد.

مانچینی در یک پست طولانی در صفحه رسمی اینستاگرام خود مدعی شد که برای اولین بار در ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد)، یعنی پنج روز پس از کناره‌گیری از سمت خود در ایتالیا، با نمایندگان عربستان سعودی صحبت می‌کند. این مربی ۵۸ ساله عصر یکشنبه و دقیقاً دو هفته پس از ترک ترکیب آتزوری به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید عربستان معرفی شد.

مانچینی نوشت: «می‌خواهم از همه شما برای حمایت بزرگ و دوستی واقعی که به من نشان دادید، به ویژه در این چند ساعت و روزهای پرتلاطم اخیر تشکر کنم. بسیاری از شما از من در مورد دلیل جدایی از تیم ملی و زمان امضای قرارداد جدیدم سوال کردید. من حدس می‌زنم برخی از شما توسط مطبوعات سردرگم شده‌اید. از سوی دیگر، اطلاعات نادرست و دستکاری اطلاعات از دیرباز وجود داشته است. در مورد زمان‌بندی در کنفرانس مطبوعاتی توضیح دادم، یعنی تماس واقعی با نمایندگان فدراسیون عربستان به ۱۸ آگوست برمی‌گردد، نه قبل از آن. علاوه بر این، کسانی که واقعاً فوتبال را می‌شناسند می‌دانند که رسیدن به توافق همیشه بسیار سریع اتفاق می‌افتد، حتی فقط چند روز.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی