نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
فرصت محدود قرمزها برای جلوگیری از ضرر کلان/ مقصد عجیب برای ستاره جوانی که طرد شده است؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، باشگاه جدیدی برای میسون گرین‌وود پیدا کند و از ضرر چند میلیون پوندی جلوگیری کند.

منچستریونایتد فقط چند روز فرصت دارد تا یک باشگاه جدید برای میسون گرین‌وود پیدا کند وگرنه میلیون‌ها پوند از دست خواهد داد. این بازیکن ۲۱ ساله باید تا جمعه قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ساعت ۱۱ شب فروخته شود یا قرارداد قرضی امضا کند. اگر یونایتد این فرصت را از دست بدهد، باید به این مهاجم ۸ میلیون پوند برای فسخ قرارداد بپردازد.

گرین‌وود در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) توافق کرد که یونایتد را ترک کند. او در ماه اکتبر متهم به تجاوز و تعرض و خشونت شد، اما همه اتهامات در ماه فوریه توسط سرویس دادستانی سلطنتی لغو شد. اگر یونایتد با فسخ قرارداد گرین‌وود قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات موافقت کند، او می‌تواند به هر باشگاهی در هر لیگی نقل مکان کند. اما اگر یونایتد نتواند متقابلاً بر سر لغو قرارداد گرین‌وود به توافق برسد، گزینه‌های او بسیار اندک خواهد بود. به این دلیل که اکثر لیگ‌های برتر اروپا نیز پنجره نقل و انتقالات خود را در روز جمعه می‌بندند.

در این سناریو، تنها مجموعه‌ای از لیگ‌های ملی کوچک که پنجره‌هایشان باز می‌ماند، برای گرین‌وود باقی خواهند ماند، که عبارتند از: آذربایجان، بلاروس، بلغارستان، جمهوری چک، یونان، اسرائیل، لهستان، رومانی، صربستان، اسلواکی، سوئیس و ترکیه. عربستان سعودی پنجره نقل و انتقالات خود را در ۲۰ سپتامبر و قطر دو روز قبل از آن می‌بندد.

منچستریونایتد ممکن است تصمیم خود در مورد قرارداد گرین‌وود را تا آخرین لحظه به تعویق بیاندازد. در ماه ژوئن گزارش شد که میلان در حال انجام تحقیقات در مورد این مهاجم بوده است. و نشریه سان در ماه جولای فاش کرد که رم به گرین‌وود علاقه نشان داده است. در همین حال، گزارش‌های اوایل سال حاکی از آن بود که گرین‌وود برای از سرگیری حرفه‌اش می‌تواند به سوپرلیگ چین برود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی