نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
۱۷ |
۵
خریدهای خارجی استقلال منتفی شدند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جذب عمرو وردة و گوستاوو بلانکو به دلیل مشکل پربودن سقف بودجه استقلال منتفی است.

در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران پیش‌بینی می‌شد آبی‌های پایتخت با خرید یک بازیکن خارجی کمی از دغدغه‌های جواد نکونام کم کنند اما حالا از این باشگاه خبر می‌رسد جذب بازیکن مصری هم به مشکل خورده و اسکواد در دسترس نکونام، همان لیست چهار هفته نخست خواهد بود.

در شرایطی که نکونام پیش از بازی با استقلال خوزستان اعلام کرده بود به دو بازیکن خارجی نیاز دارد و اگر بنا بر جذب تنها یک بازیکن باشد، ترجیح می‌دهد در نیم‌فصل یک بازیکن باکیفیت جذب کند، حالا منابع نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کردند به دلیل محدودیت در سقف بودجه، خرید عمرو وردة هم با مشکل مواجه شده و این بازیکن مصری راهی به لیست استقلال پیدا نخواهد کرد.

وردة که هفته پرحاشیه‌ای را سپری کرد، تنها ۱۲ روز پس از پیوستن به تیم راجا کازابلانکا مراکش، با این باشگاه فسخ کرد و در ادامه راهی قبرس شد تا با تیم دوکسا کاتوکوپیاس قبرس قرارداد امضا کند. اما به دلیل منقضی شدن پاسپورت، او ساعاتی را در فرودگاه این کشور بازداشت شد و سپس به مصر دیپورت شد.

با وجود آنکه خانی، عضو هیئت مدیره استقلال اعلام کرده بود که کار پیوستن عمرو وردة به این تیم تمام شده است، اما حالا خبر می‌رسد که رایزنی‌ها برای حضور این بازیکن در جمع آبی‌ها به بن بست خورده است. بازیکن مصری که در پست وینگر چپ بازی می‌کند و نکونام تمایلی زیادی به جذبش داشت، حالا حضورش در ایران، در آستانه منتفی شدن قرار دارد.

دیگر بازیکنی که استقلالی‌ها تمایل داشتند تا او را به تیم اضافه کنند، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی است که سابقه بازی در لالیگا ۲ را در کارنامه دارد و نکونام قصد داشت برای تقویت خط حمله تیمش، این بازیکن را به خدمت بگیرد که حالا خبر می‌رسد نه وردة و نه بلانکو هیچ کدام استقلالی نخواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • Hamid IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    حالا معلوم میشه میگیرن یا نه 🤷‍♂️که مطمئن باشید میگیرن اگه سقف و رعایت نکردن یعنی تخلف کردن طبق قانون خودشون باید سه صفر بشه نتیجه بازیهاشون ولی کو !؟ جزییات قانون سقف قرارداد چیه !؟ ما که نمیدونیم برا همین تبصره و راه فرار براشون مهیاست بازیکن گرفتن بالای سقف قرارداد و بعد وقتی نمیتونن استفاده کنن اونا رو قرضی میدن تیم دیگه و دوباره بازیکن میگرن یعنی دورزدن قانون 🤷‍♂️ تیمی دیگه هم رعایت نکرده و بازیکنانش نمیتونن ثبت کنن ولی دنبال راه فرار هستن و این اجازه هم بهشون داده میشه 🤷‍♂️
    • سلام بر لنگ IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      تا امروز پرسپولیس سقفی بالاتر از سپاهان داشته مثل تمامی فصول اما چون تیم آقازاده هاست زیرسبیلی ردش میکنن
    • رضایاک اصلی۳ IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      کیسه تمام لیگا جمع کرده دیگه خارجی میخواد چکار؟
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    اینا چند تیمن سقف رو رعایت کردن لنگستانه، بولینگ،و.....🤣🍅🤣🍅🤣🍅🤣🍅🤣🍅🤣🍅🤣💙🌟🌟💙🌟🌟💙🌟🌟💙🌟🌟💙
  • علی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    خطیر تا پایان امروز اگه بازیکن نگیره مسئول اولین باخته‌ استقلاله و با اولین باخت باید دمش رو کولش بذاره و از استقلال بره.
  • Hamid IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    کیسه کشایی که میگن سرورشون پرسپولیس مظلوم سقف رعایت نکرده اگه اینکار و کرده بود تا الان خود شماها جماعت هوچیگر لحاف اونو سوزنده بودید چونکه در اینکار خبره هستید جریان الکثیر و شکایت النصر و غیره یادمون نرفته البته که هم خودتون ضایع شدید هم النصر ولی سنگ پا قزوین اینجا هم مظلوم واقع شده شماها اگه پوست صورتتونو بفروشید بیشتر از سنگ پا قزوین قیمت داره 🤷‍♂️
    • استقلال و مسی و تتلو و پوتک IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      ببین من استقلالیم اگه خریدای استقلال و پرسپولیس روی هم بزاریم نصف خرید تراکتور یا سپاهان نمیشه و در حق تمام تیم های جدول ظلم شده سپاهان متقلب ترین تیم ایرانه
  • اریانژاد IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    جالبه که تیمهای داداشی هوا همو حتی موقعی که بزرگترین ضربه را از شله زرد خوردن بازهم از .....پرسپولیس وپرسپولیسی میخورند...این ازهمان سوزشه قهرمانیهای چندین ساله سرورتونه بخصوص سه جام ممکن فصل قبل....فقط یخ درمانی فعلا ....صالح.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی