نظرسنجی

اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره پرونده اخیر فساد در فوتبال را مناسب می‌دانید؟
رضا اسدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره باتجربه فوتبال ایران با آماری خیره‌کننده در مسیر آقای گلی در لیگ بیست‌وسوم قدم بر می‌دارد.

رضا اسدی هر هفته با درخشش خود نشان می‌دهد که چرا تیم‌های مدعی برای جذب او با یکدیگر در حال رقابت بودند. ستاره فصل گذشته تراکتور که از پست هافبک دفاعی به خط حمله اضافه شد و توانست عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد و سومین گلزن برتر فصل گذشته شد، حالا در پیراهن سپاهان خود را در قامت مدعی آقای گلی نشان داده و به نظر می‌رسد که او قصد دارد تا پروژه نیمه‌تمام خود در لیگ بیست‌ودوم را تکمیل کند و به کفش طلای فوتبال ایران دست پیدا کند.

اسدی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در کنار دریافت پیشنهاد از چندین تیم عربی، مورد توجه باشگاه‌های سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و استقلال تهران قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت تا به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی بپیوندد و شاگرد ژوزه مورایس شود. به نظر می‌رسید که با توجه به تعدد مهاجم در خط حمله سپاهان، مورایس تصمیم به تغییر پست اسدی بگیرد و او را به خط هافبک بازگرداند اما رضا اسدی در سپاهان هم جزو عناصر تهاجمی این تیم است.

پاگشا مقابل تیم سابق

ستاره ۲۷ ساله طلایی‌پوشان اصفهانی که در پست هافبک تهاجمی در ترکیب سپاهان به کار گرفته می‌شود و در حملات در قامت یک مهاجم در خط آتش طلایی‌پوشان حضور پیدا می‌کند، در اولین هفته از لیگ بیست‌وسوم در نبرد با تیم فصل گذشته خود موفق به گلزنی شد؛ به‌طوری‌که او توانست دروازه تراکتور را باز کند تا خیلی زود اولین گل خود با پیراهن سپاهان را در فصل جدید به‌ثمر برساند.

یک پرسپولیسی در سپاهان ستاره شد؛ آمار خیره‌کننده رضا اسدی در تیم اصفهانی

گلزنی در دربی

اسدی بعد از درخشش مقابل تراکتور، توانست در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در دربی اصفهان زمینه‌ساز پیروزی ۲ گله تیمش برابر ذوب‌آهن شود و گل اول سپاهان را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند و در ادامه موفق شد سازنده گل دوم تیمش باشد تا با روندی فوق‌العاده و ثبت ۲ گل و یک پاس گل در ۲ هفته ابتدایی کارش را پیش ببرد.

دروازه استقلال بازهم فتح شد!

رضا اسدی که پنالتی‌زن اول سپاهان در لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود، در دیدار هفته سوم مقابل استقلال هم توانست پشت ضربه پنالتی برای تیمش بایستد که ضربه او را حسین حسینی مهار کرد اما در ریباند اسدی موفق به گلزنی شد تا در سومین بازی پیاپی فصل هم دروازه رقبا را باز کند و جایگاه خود را در کورس بالانشین جدول گلزنان حفظ کند.

پوکر رویایی تکمیل شد

هافبک - مهاجم باتجربه سپاهان شب گذشته و در جریان کامبک سپاهان مقابل پیکان تهران، زمینه‌ساز فرار تیمش از شکست و قرار گرفتن در مسیر پیروزی بود. اسدی با ضربه سر تماشایی خود دروازه پیکان را فرو ریخت تا به تنها بازیکن شاغل در لیگ بیست‌وسوم تبدیل شود که در ۴ بازی ابتدایی فصل توانسته گل بزند و حالا او به تنهایی بالاتر از ستاره‌هایی مانند شهریار مغانلو و مسعود زائرکاظمینی صدرنشین جدول گلزنان است تا شانس اول آقای گلی در لیگ بیست‌وسوم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Amir perspolisi IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    زمانیکه توپرسپولیس بود آقایون هوادار چقد روحیه شو داغون کردن، بعضی از هوادارها از هزار تا دشمن بدتر هستن، مثه روز مشخص بود که اسدی از بهترین بازیکن های ایرانه و اونموقع خیلی از هوادارهای با درک پرسپولیس میدونستن که این بازیکن عالیه
  • بهرام IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    هر روز هم دست خمس را ببوسه بازم کمه
  • علی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    داداش میشه بگی کجاش بازیکن پرسپولیس بوده 🤣این بازیکن آکادمی خود سپاهان بوده . خوبه لنگ آکادمی ندارع وگرنه تموم بازیکنا میشدند بازیکن لنگ 🤣
    • منطقی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      منطقی باشید هر موضوعی را به هم ربط ندهید چون مشخصا استنباط میشود که دچار اختلالاط عقلی هستید آکادمی به قول شما لنگی همین الان در لیگ ۵ بازیکن دارد .
  • مجید IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    اسدی آکادمی سپاهان بوده و بقول خودش برگشته به خونش ، حتی اگر یاسین سلمانی یا میلاد سرلک یا مرادمند یا عارف غلامی یا حاج صفی و . . . هرجا که درخشیدند باید بگویید ستاره سپاهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره پرونده اخیر فساد در فوتبال را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی