چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
۲ |
۱
تصمیم مشترک گل محمدی و نکونام در هفته چهارم لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام و یحیی گل محمدی در هفته چهارم لیگ برتر تصمیم مشابهی را به اشتراک گذاشتند.

در پی فرصت‌هایی که امیر ارسلان مطهری در بازی با سپاهان از دست داد در بازی با استقلال خوزستان روی نیمکت نشست و جای خود را به آرمان رمضانی داد. هر چند امیر ارسلان مطهری دراین بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد ترکیب شد اما کاملا متوجه شد اگر در جریان بازی فرصت از دست دهد به روی نیمکت منتقل می‌شود.

ساعاتی پیش در ترکیب پرسپولیس هم سروش رفیعی غایب بود. بازیکنی که در مصاف با ذوب آهن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

یحیی گل محمدی همانند جواد نکونام نشان داد روی اشتباه بازیکنان بزرگ تیمش حساس است و به همین خاطر بازیکنی که اشتباه می‌کند را به روی نیمکت می‌برد.

تصمیم اتخاذ شده از سوی جواد نکونام و یحیی گل محمدی بدون شک به سود امیر ارسلان و سروش است به این خاطر که متوجه شده اند در ترکیب تیم‌های استقلال و پرسپولیس حق اشتباه ندارند. این رفتار دیگر بازیکنان را متوجه خواهد کرد که در جریان بازی نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۳ IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    چه علاقه ای دارید کیسه را بچسبونید به پرسپولیس
  • فرامرز IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    ذهنیت برخی از مربیان شاغل در لیگ به رغمی که سن و سالی ندارند را انگار تار عنکبوت گرفته و اگر به عملکرد شان در مستطیل سبز نگاه بکنید از استفاده از ایستگاهی و ضربه سر فراتر نرفته اند چون مربی گری را از آغاز بد و اشتباه یاد گرفته اند. در سال 1348 تیم پیکان آلن راجرز را آورد که مبنای فوتبالش براساس آموزه های قدیمی فوتبال انگلستان بر سانتر از جناحین استوار بود یعنی در جریان بازی برای گشودن دروازه رقیبان هم از سانتر ها علاوه بر ضربات ایستگاهی استفاده می کردند( البته امروز فوتبال انگلیس سال ها ست که از این آموزه‌های کهنه دور شده و به استفاده از مالکیت توپ روی زمین روی آورده) اگر دقت بکنید فوتبال این دست از مربیان ایرانی استفاده از ارسال توپ حتی در جریان بازی هم جایی ندارد یعنی از فوتبال 54 سال پیش آلن راجرز هم عقب تر است.صد البته از تاکتیک های فرار به جلو و فرافکنی هم با استفاده از مصاحبه های فراوان و تاختن به این و آن هم خود را می توانند توجیه کنند اما در مستطیل سبز خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی