نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
صدرنشینی را مفت از دست دادیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس جلد روزنامه خبرورزشی در روز دهم شهریور سال ۱۳۹۲ را می‌بینید.

استقلال دقیقا ۱۰ سال قبل در چنین روزی با هدایت امیر قلعه‌نویی شکست تلخی را مقابل همنام خوزستانی خود تجربه کرد و برخلاف چند روز قبل که این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست داد، دهم شهریور سال ۱۳۹۲ در اهواز با دو گل مغلوب استقلال خوزستان شد تا در آستانه دربی پایتخت ناکامی بزرگی را پذیرا شده باشد. امیر قلعه‌نویی که قبل از این مسابقه و در آخرین تمرین استقلال از عملکرد شاگردانش انتقاد کرده بود، پس از پایان بازی با استقلال خوزستان در داخل رختکن به‌شدت بازیکنان خود را مورد انتقاد قرار داد و با صدای بلند خطاب به آن‌ها گفت: صدرنشینی را به همین راحتی و مفت از دست دادیم. امروز شما اصلا خودتان نبودید و به خاطر غروری که داشتید مسابقه را باختیم. امروز استقلال داخل زمین یک تیم نبود بلکه مجموعه‌ای از بازیکنانی بود که کیلوها «منم» و ادعا داشتند اما مقابل تیمی که به‌مراتب از ما ارزان‌تر و بازیکنانش کم‌نام‌ونشان‌تر بودند شکست خوردیم.

امیر قلعه‌نویی از این جهت بسیار ناراحت بود که تیمش در آن مقطع باید پس از بازی با استقلال خوزستان علاوه بر برگزاری دربی پایتخت، به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۳ هم فکر می‌کرد. نکته جالب توجه دیگر این‌که جواد نکونام سرمربی کنونی استقلال در آن مقطع بازیکن این تیم بود و آندرانیک تیموریان یکی از دستیاران فعلی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی هم ۱۰ سال قبل در چنین روزهای با پیراهن آبی در میادین ظاهر می‌شد.

کری خواندن علی فتح‌الله‌زاده برای محمد رویانیان در آستانه دربی هم یکی دیگر از تیترهای روی جلد خبرورزشی در روز دهم شهریور سال ۹۲ بود. مدیرعامل اسبق استقلال خطاب به همتای خود در پرسپولیس گفته بود: آقای رویانیان از خواب بیدار شو. دو سال است یک جام نیاورده‌ای حالا می‌خواهی استقلال را شش‌تایی کنی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی