شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
۵ |
۰
کمک ویژه گروه ۱+۴ استقلال به جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری معتقدند حضور جواد نکونام به همراه اعضای کادر فنی او علت اصلی پشت سر گذاشتن مشکلات اخیر از سوی تیم استقلال بوده است.

مروری بر مشکلات باشگاه استقلال از اردیبهشت ماه سال جاری تا امروز این ذهنیت را برای بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبالی ایجاد کرده بود که تیم استقلال در بدو ورود به لیگ برتر بیست و سوم، با مشکلات عدیده‌ای اعم از نتیجه نگرفتن در مسابقات دست و پنجه نرم خواهد کرد.

از جمله اتفاقات کمتر پیش بینی شده، پیروزی استقلال در سه بازی از مجموع چهار دیدار ابتدایی لیگ امسال بود. تنها شکست استقلال نیز در شرایطی مقابل سپاهان رخ داد که بسیاری از کارشناسان داوری و فوتبالی، این باخت را نتیجه اشتباه کوپال ناظمی (داور مسابقه) در اعلام ضربه پنالتی به ضرر آبی پوشان و نداشتن مهاجم تمام کننده در راس خط حمله استقلال دانستند.

اما با مروری دوباره به نظرات کارشناسان استقلالی در رابطه با علت اصلی انسجام و هماهنگی تیم استقلال به اسامی ۴ دستیار استقلالی جواد نکونام می‌رسیم. مهدی هاشمی نسب، هاشم بیک زاده، محمد نوازی، کیانوش رحمتی بعلاوۀ علی سامره (سرپرست تیم) پنج تن از اعضای استقلالی در کادر فنی تیم استقلال هستند که در این مدت پا به پای اعضای تیم تمرین کرده‌اند و کنارشان حضور داشتند.

افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال بر این اعتقادند که در اوج مشکلات مالی و مدیریتی در باشگاه استقلال رابطه نزدیک این چند نفر با بازیکنان استقلال باعث شده تا شرایط از هر نظر برای اجرای درخواست‌های فنی جواد مهیا شود.

انسجام و هماهنگی بین نفرات تیم استقلال در هفته‌های اخیر به رغم وجود مشکلات عدیده مالی قابل توجه بوده و این امر موجب شد تا استقلال از ۱۲ امتیاز در چهار بازی ابتدایی ۹ امتیاز را از آن خود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 6 IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    خوددرماني به سبك كيسه دات كام
  • صالح IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    فقط باید همدلی و تلاش مونو بیشتر کنیم و تمرکزمونود بذاریم برای کسب سه امتیازها
  • محمد IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    فقط بایدکمک داوربعدیو هم بخریم دوبازی چهارامتیازنایب قهرمان اسیا
  • دینامیت IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    تا زمانی که دردونه لیگ اجازه نده که همدلی و اراده قوی هم کمکی نمیکنه. نمونه اش همین ۲ بازی و ۴ امتیاز یارانه ای که دادن به لنگ. خوبه طرفدارانشان نوشته بودن وقتی داور اشتباه میکنه به نفع ما و طرفدارای استقلال میسورن چه حالی میده. آخه چی میشه گفت به اینا. افتخار هم میکنن که با ناداوری و بی عدالتی قهرمانی میارن. مطمئن باشین همچنین قهرمانی هایی رو هیچ موقع تیم بزرگ استقلال نمیخواد و نمیاره. استقلال تیم بزرگان و با غیرت ها زنده باد استقلال و استقلالی یاشاسین تراکتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی