نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
۰ |
۰
جنجالی‌ترین بازیکن لیگ برتر سرانجام تیم پیدا کرد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میسون گرین‌وود به ختافه خواهد رفت و اسپانیایی‌ها دقایقی قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، موفق شدند قرارداد انتقال قرضی را با منچستریونایتد امضا کنند.

میسون گرین‌وود دقایقی قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به صورت قرضی برای یک تیم اسپانیایی قرارداد امضا کرد. این مهاجم ۲۱ ساله از ژانویه ۲۰۲۲ پس از دستگیری به ظن تجاوز جنسی، حمله و تعرض، بازی نکرد. همه اتهامات در فوریه امسال لغو شد، اما اولدترافورد اعلام کرد که گرین‌وود باشگاه را ترک می‌کند.

و حالا باشگاه ختافه قرارداد قرضی یک فصلی را برای گرین‌وود تکمیل کرده است. گرین‌وود احتمالا اولین بازی خود را برای ختافه در ۱۷ سپتامبر مقابل اوساسونا انجام خواهد داد. طبق گزارش‌ها، یونایتد هیچ مبلغی برای گرین‌وود دریافت نخواهد کرد و گفته می‌شود که اکثر دستمزدهای او را پوشش می‌دهد. تیم مادریدی نیز در طول این مدت سهم کمی را برای دستمزد او پوشش خواهد داد. در بیانیه باشگاه یونایتد آمده است: «این انتقال به گرین‌وود اجازه می‌دهد تا دور از منچستریونایتد شروع به بازسازی حرفه‌اش کند. باشگاه به حمایت خود از میسون و خانواده‌اش در این دوره ادامه خواهد داد.»

ختافه در کولیسئوم آلفونسو پرس با ظرفیت ۱۷۳۹۳ نفر بازی می‌کند و در حال حاضر در رده دوازدهم جدول لیگ قرار دارد. به گزارش میل آنلاین، رئیس جان مورتو بحث انتقال به ختافه را به عهده گرفته بود.

گفته می‌شود که سایر باشگاه‌های انگلیسی نیز همانند یونایتد از واکنش عمومی نسبت به بازگشت گرین‌وود به زمین نگران بودند و برای همین برای به خدمت گرفتن این بازیکن پا پیش نگذاشتند.

گرین‌وود هیچ جایگزینی نداشت جز اینکه به یک باشگاه خارج از کشور نقل مکان کند. حتی گزارش شد که باشگاه ایتالیایی لاتزیو در پی جذب گرین‌وود بود اما پنجره ایتالیا در ساعت ۷ بعدازظهر بسته شد. در این میان هیچ درخواستی هم از سوی عربستان سعودی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی