نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۰ نقل‌وانتقالات تابستانی که بیش از حد ارزش‌گذاری شدند/ منچستریونایتد، آرسنال و چلسی میلیون‌ها پوند از دست دادند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فهرست ده نقل و انتقالات تابستانی که بیش از حد ارزش‌گذاری شدند فاش شده است و خواندن آن برای باشگاه‌های لیگ برتر اصلا خوشایند نخواهد بود.

کارشناسان Spin Genie UK با استفاده از اعداد و ارقام مشخص کردند که کدام باشگاه‌های سراسر جهان در طول پنجره تابستانی بیش از حد هزینه کرده‌اند. آنها مبلغ پرداختی باشگاه خریدار را با ارزش بازار در زمان نقل مکان مقایسه کرده‌اند.

چلسی با شکستن رکورد نقل و انتقالات انگلیس، مویسس کایسدو را با مبلغ خیره‌کننده ۱۱۵ میلیون پوند از برایتون به خدمت گرفت. آبی‌ها برای آوردن این هافبک لیورپول را شکست دادند و قراردادی ۸ ساله با او در استمفوردبریج امضا کردند. با این حال، این مطالعه ادعا می‌کند که چلسی بیش از ۵۰ میلیون پوند اضافی پرداخت کرده است. آنها معتقدند که او فقط ۶۴ میلیون پوند ارزش دارد.

باشگاه‌های عربستان سعودی نیز در تابستان امسال پول زیادی خرج کردند، به خصوص الهلال که هم برای مالکوم و هم برای نیمار ۲۶ میلیون اضافی پرداخت کرد.

منچستریونایتد در انتقال راسموس هویلون و آندره اونانا بیش از حد هزینه کرده است. اریک تن‌هاخ مهاجم دانمارکی را علیرغم بی‌تجربگی‌اش با مبلغ هنگفت ۷۲ میلیون پوند از تیم ایتالیایی آتالانتا به خدمت گرفت در حالیکه او تنها ۲۷ گل در دوران باشگاهی خود به ثمر رساند. کارشناسان آمار فکر می‌کنند یونایتد ۲۶ میلیون پوند اضافی برای هویلوند و ۱۵ میلیون پوند اضافی برای دروازه‌بان اونانا پرداخت کرده است.

۱۰ نقل‌وانتقالات تابستانی که بیش از حد ارزش‌گذاری شدند/ منچستریونایتد، آرسنال و چلسی میلیون‌ها پوند از دست دادند!

آرسنال با صرف بیش از ۲۱۰ میلیون پوند برای جذب دکلان رایس، کای هاورتس و یورین تیمبر، تیم خود را تقویت کرد. قرارداد ۱۰۵ میلیون پوندی توپچی‌ها برای کاپیتان سابق وستهام در مقایسه با ارزش بازار او ۲۳ میلیون بیشتر بود و چلسی ۱۷ میلیون پوند بیشتر از آنچه باید برای هاورتس به جیب می‌زد، دریافت کرد.

لایپزیش با وجود از دست دادن بازیکنان کلیدی دومینیک سوبوسلای و یوشکو گواردیول به ترتیب به لیورپول و من‌سیتی، برنده بزرگ پنجره تابستانی بود. تیم آلمانی مجموعاً ۳۰ میلیون پوند بیشتر از حد انتظار برای این دو بازیکن دریافت کرد.

و انتقال دیگری که بیش از حد ارزش‌گذاری شد انتقال ماتئوس کونیا بود که پس از سپری کردن قرارداد قرضی‌اش از اتلتیکو مادرید به ولوز، قراردادش دائمی شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی