نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
طارمی سه بازیکن بلغارستان را شناسایی کرد!/ تاکتیک پیشنهادی ستاره ایرانی!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص سه مهاجم تیم ملی بلغارستان قبل از بازی با این تیم صحبت کرد.

مهدی طارمی در گفت و گو با تلویزیون ملی بلغارستان درمورد دیدار تدارکاتی فردا تیم ملی این کشور با ایران، اظهار داشت: وقتی برای تیم ملی بازی می‌کنید، به دیدارهای ملی به چشم یک بازی دوستانه نگاه نمی‌کنید و صد در صد توان خود را به خاطر مردمی که شما را دوست دارند، می‌گذارید.

وی افزود: فردا با بلغارستان بازی داریم‌ و خوب این تیم را آنالیز کرده‌ایم. آماده این بازی هستیم و می‌خواهیم یک بازی خوب را انجام بدهیم تا برای جام ملت‌ها آماده شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: در هر مسابقه نهایت توان خود را به کار می‌گیریم زیرا برای موفقیت ایران باید از صد در صد توان خودمان بهره بگیریم.

طارمی درمورد نقطه قوت بلغارستان عنوان کرد: امروز این‌ تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم قدرت تهاجمی خوبی دارد. نمی‌خواهم اسم بازیکنان حریف را ببرم اما شماره ۹، ۱۰ و ۱۱ خوبی دارند. نمی‌دانم با چه سیستمی مقابل ما بازی می‌کنند و آیا با هر ۳ مهاجم خود بازی خواهند کرد یا خیر اما باید مقابل آنها خوب دفاع کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا ایران از ابتدای بازی مقابل بلغارستان هجومی بازی خواهد کرد یا با صبر و حوصله کار را پیش می‌برد، گفت: این بستگی به بازی و اتفاقات ابتدایی آن دارد. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. وقتی بازی شروع شود، می‌فهمیم چه اندیشه‌هایی داریم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: آنالیز مانیکونه از بلغارستان/ واکنش مربی ایتالیایی به غیبت قلعه‌نویی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهروز US ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    که از کدومشون راحت‌تر میشه پنالتی گرفت ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی