نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
۰ |
۰
عکس| تیم دختران ایران در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم در واکنش به قرعه کشی جام باشگاه های زنان آسیا گفت: در گروه خیلی خیلی سختی قرار گرفتیم و می‌شود گفت گروه ما گروه «مرگ» است.

مرضیه جعفری در گفتگو با تیتر ورزشی در مورد قرعه‌کشی گفت: نکته مثبت این قرعه کشی قرار گرفتن ما در برابر تیم های بزرگ آسیا است و از اینکه خاتون بم شروع آسیایی اش را با چنین تیمهای باکیفیتی دارد برای آینده این باشگاه مفید و تاثیرگذار خواهد بود

جعفری در مورد کیفیت تیمهای هم گروه خاتون بم گفت: تیم سیدنی استرالیا از بازیکنان لژیونر اروپایی بهره می‌برد که در جام جهانی زنان بازی کرده اند. تیم کره ای هم شرایطی مشابه تیم سیدنی دارد و تیم ازبکستانی نیز تیم باکیفیتی است که سال گذشته با آنها بازی کردیم و از کیفیت بالای آنها اطلاع داریم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که فکر میکنید در گروه B در چه رده ای قرار خواهید گرفت؟ گفت: قابل پیش بینی نیست و کسی نباید از ما انتظار معجزه داشته باشد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که نماینده شایسته ای برای فوتبال زنان ایران باشیم و خوشحالیم که با قرار گرفتن برابر تیمهای بزرگ آسیا شاهد رشد فوتبال زنان ایران خواهیم شد. 
فوتبال زنان ایران باید رشدش را از جایی شروع کند و این مسابقات همان چیزی است که نیاز داشتیم.

سرمربی خاتون بم در مورد شرایط تیمش و اینکه آیا این تیم برای تقویت در جام باشگاه های آسیا بازیکن خارجی جذب می‌کند یا خیر؟ گفت: تیم ما همان تیم سال گذشته است ضمن اینکه احتمالا سه بازیکن نیز از جمع ما جدا شده و به سایر تیمها می‌روند. تیمهای رقیب ما در آسیا علاوه بر پتانسیل داخلی از بازیکنان بین المللی استفاده میکنند و به هیچ عنوان شبیه تیمهای ملی‌شان نیستند. خاتون بم نیز درخواست خود را برای جذب بازیکن خارجی به فدراسیون ارائه داده اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم.

جعفری در پایان گفت: این قول را می‌دهم که تمام توانمان را برای دفاع از حیثیت فوتبال زنان ایران در آسیا به کار گیریم و نماینده شایسته ای برای ایران، استان کرمان و شهر مردمان سختکوش بم باشیم.

عکس| تیم دختران ایران در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی