کیروش: کفاشیان می‌داند چرا مجبور شدم ایران را ترک کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس جلد روزنامه خبرورزشی در روز سه‌شنبه نوزدهم شهریور ۱۳۹۲ را ملاحظه می‌کنید.

کارلوس کیروش پس از ثبت پیروزی‌های خیره‌کننده در روزهای پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و رساندن مقتدرانه ایران به آن مسابقات، مرتب از وضعیت امکانات گلایه داشت و تاکید می‌کرد باید شرایط بهتری برای آماده‌سازی تیم ملی فراهم شود اما ‌خواسته‌هایش آن‌طور که می‌خواست به نتیجه نرسید و به همین خاطر سه ماه پس از پیروزی فوق‌العاده ارزشمند خارج از خانه مقابل کره جنوبی وقتی دید کسی به هشدارهای او توجه نمی‌کند، تصمیم گرفت به حالت قهر از ایران برود.

خبرورزشی چند روز پیش از این اتفاق از قول کارلوس مصاحبه زده و این هشدار را داده بود اما در آن زمان قضیه جدی گرفته نشد تا این‌که سرانجام سرمربی پرتغالی ایران را ترک کرد و در واکنش به دلیل رفتن خود با صراحت مدعی شد علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران کاملا در جریان دلایل رفتن او قرار دارد... البته سرانجام فدراسیون توانست کیروش را راضی کند تا بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیروشی پور IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    کیروش،ویلموتس،تاج،فردوسی پور،جاودانی،کفاشیان،علی آبادی،احمدی نژاد،علی دایی، عاملان نابودی فوتبال ایران.اگر اینا نبودن فوتبال ایران مثل ژاپن پیشرفت کرده بود.چون هرکدوم به فکر خودش و جیب گشادش بوده.
    • کیارش BR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      خوبی؟؟؟؟؟ میشه بگی مدرکت برای این حرف چیه؟ مثل ژاپن؟؟؟ کجای فوتبالت دقیقا مثل ژاپنه؟حتما با قلعه نوعی و مایلی کهن مثل ژاپن میشدیم غیر از تهمت و توهین هیچی تو چنته ندارین واقعا تهوع اوره اگه بزرگتر از کیروشم بیاد شماها همیشه یه چیزی میگین قبل از کیروش رو دیدیم بعد از اونم داریم میبینیم فعلا که با ژنرالتون ببینم به کجا میرسین مشکل فوتبال ایران ذهنیته نه مربی و حتی امکانات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی