نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
هفت‌خان بیرانوند برای بازی کردن مقابل رونالدو!/ مجوز صادر خواهد شد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازی کردن علیرضا بیرانوند برابر النصر عربستان ممکن است به قیمت مصدومیت ۶ ماهه گلر پرسپولیس تمام شود!

شاگردان یحیی گل‌محمدی، ۲۸ شهریورماه جاری در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می‌روند که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس برای این بازی با مشکلاتی روبه‌رو است که یکی از آنها نامشخص بودن وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم در این بازی است چرا که بیرانوند در بازی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان مصدوم شد و این نیز نگرانی زیادی برای هواداران پرسپولیس به وجود آورد.

پس از بازگشت ملی‌پوشان کشورمان به ایران بیرانوند بلافاصله کارهای درمانی را آغاز کرد تا بتواند پرسپولیس را در این بازی حساس همراهی کند. این در حالی است که موضوع نرسیدن بیرانوند به این بازی در یکی دو روز اخیر باعث شد تا نگرانی زیادی به وجود بیاید چرا که با جدایی احمد گوهری، پرسپولیس هنوز نتوانسته دروازه‌بان دوم مطمئنی جذب کند و در صورتی که بیرانوند بازی با النصر را از دست بدهد، کار سرخ‌پوشان بسیار سخت خواهد بود.

با این همه و طبق اخبار دریافتی مشخص شده که بیرانوند، احتمال بازی کردنش مقابل النصر بیشتر از غیبتش در این بازی است و به نظر می‌رسد او در روزهای منتهی به بازی با نماینده عربستان آماده حضور در مهمترین بازی سرخ‌پوشان شود.

این اما یک طرف ماجراست. طرف دیگر تیم ملی و امیر قلعه‌نویی است که هرگز دوست ندارد گلر اول تیمش را از دست بدهد. سرمربی تیم ملی نقشه‌های زیادی برای جام ملت‌های آسیا کشیده است که یکی از ارکان این نقشه‌ها علیرضا بیرانوند است. در همین ارتباط خبردار شدیم؛ علیرضا بیرانوند برای بازی با النصر عربستان باید مجوز پزشک تیم ملی و امیر قلعه‌نویی را بگیرد.

وضعیت بیرانوند به نحوی است که اگر مقابل النصر بازی کند احتمال تشدید مصدومیتش وجود دارد و در واقع بازی کردن او در بازی حساس ۲۸ شهریور ریسک بزرگی است. کشاله پای علیرضا دچار کشیدگی شده و طبعا نیاز به استراحت دارد. او بازی با آنگولا را از دست داد و به نظر می‌رسد پرسپولیس باید برای بازی با النصر به فکر جذب سریع یک گلر خارجی باشد.

شاید پزشکان بتوانند به زور آمپول بیرو را به بازی با النصر برسانند که در آن صورت او اصلا نباید شوت بزند یا کار سنگین با پا انجام بدهد، اما همان طور که ذکر شد حضور این دروازه‌بان در بازی ۲۸ شهریور ریسک بزرگی است. بیرو از یک طرف دوست دارد جلوی رونالدو بازی کند و از یک طرف بیم از آن دارد که مصدومیتش تشدید شود. حالا باید دید پزشکان چه توصیه‌ای به او می‌کنند، اما آخرین خبرها حاکی از آن است که بیرانوند باید بازی با النصر را از روی سکوها تماشا کند.

بیشتر بخوانید: این تصویر بیرانوند پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد؛ می‌خوام به بازی با رونالدو برسم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشنا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    بهتره قلعه نوعی از ذخیره ها استفاده کنه و بیرانوند را راحت بگذاره به پرسپولیس کمک کنه . بازیهای دوستانه که اینقدر ترس نباید داشته باشه . با انگولا هم بهتره از نیازمند یا حسینی بازی بگیره ترسو نباش و بازیکن خود را برای اینده نگه دار علیرضا باید بازی برای تیم ملی نکند
    • علی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      قسم خوردی همه خبرها را جواب بدی حتی نخونده؟!یکبار دیگه بخون.ببین متنی که نوشتی ربطش به نوار غزه و سیزده آبان چی بود؟!
  • محمدان بنگلادش IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    خوب سر تیم ملی کلاه میزارین . واقعا لونگیا اصل فساد هستین
  • بهرام IT ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    این آدم دو دره باز را باید بطورکلی محرومش بکنند،این نه دروازه بان هست و نه شهامت بازی کردن مقابل تیمهای قدرتمند را دارد.اینهم فیلم و حقه هست مثل قضیه استقلال آمدنش.این مقابل بلغارستان خودش را عمدا به مصدومیت زد تا از زیر بار بازی کردن مقابل النصر فرار بکنه.این در بازیهای مهم و سنگین یه جورایی از بازی کردن فرار میکنه.همه اش حقه هست و این آدم درستی نیست.
  • ! IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    این چیه اینهمه تبلیغ میکنن براش اخه افتضاح ترین دروازه بان تاریخ لیگی شد که نیم فصل پرتش کردن بیرون
  • مافیای سرخ IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    نمایشهای مضحک لونگیا در همه ابعاد ملی و باشگاهی و قرارداد۱۴ میلیاردی با بازیکنای ۸۰ میلیاردی همچنان ادامه داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی