اقدام جوانمردانه و تحسین‌برانگیز مسی/ یک ستاره تحت‌تاثیر قرار گرفت؛ مگر می‌شود...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین به اقدام لیونل مسی درخصوص سفر به بولیوی واکنش نشان داد..

لیونل مسی در دقایق پایانی دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل اکوادور به دلیل احساس ناراحتی تعویض شد و در نهایت مشخص شد که او نمی‌تواند در بازی بعدی مقابل بولیوی به میدان برود.

اما مسی به جای اینکه اردوی آرژانتین را ترک کرده و به میامی برگردد ترجیح داد به هم‌تیمی‌هایش به شهر لاپاز پرواز کند و در دیدار دیشب کنار تیم بماند. دیدار با بولیوی همیشه برای تیم‌های آمریکای جنوبی دشوار است چرا که استادیوم شهر لاپاز در ارتفاع ۳۶۰۰ متر از سطح دریا قرار دارد و بازی را بسیار سخت می‌کند.

دیبو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، بعد از پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل بولیوی به ستایش از این رفتار لئو مسی پرداخت و گفت: کاری که لئو کرد یعنی اشتیاق. یعنی عطش. کاپیتان می‌توانست به خانه برگردد ولی ترجیح داد کنار ما بماند. مگر می‌شود به او افتخار نکرد. ما حالا بیشتر از هر زمان دیگری به لئو افتخار می‌کنیم. او همچنان عاشق ما است. من از اینکه پشت سر لئو مسی و این بچه‌ها درون دروازه می‌ایستم به خودم می‌بالم.

دروازه‌بان آرژانتین درباره استقبال گرم هواداران بولیوی از کاروان آرژانتین و مسی گفت: معمولا مردم بیرون از آرژانتین من را خیلی دوست ندارند. ولی مردم بولیوی غافلگیرم کردند. آنها اسمم را فریاد می‌زدند و من برای این کشور احترام زیادی قائلم.

در ادامه همین مطلب بخوانید:‌ عکس| ردپای لیونل مسی در رونمایی اپل از آیفون ۱۵

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی