ماجرای عجیب هوادار متمول پرسپولیس در کانادا؛ به هر بازیکنی پول داده به خودش مربوط است!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هوادار متمول پرسپولیس بحثی است که این روزها بیشتر از هر زمانی مطرح می‌شود اما به گفته درویش حمایت‌های او از سال‌ها قبل وجود داشته است.

 الکس هادی تقی، نامی است که چند صباحی می‌شود بر سر زبان‌ها افتاده و از او با عنوان "هوادار متمول" یاد می‌شود. موضوع  او به حدی پیش رفته که در ماه‌های اخیر مدیران پرسپولیس نیز در مورد او مجبور به اظهار نظر شده‌اند. البته ماجرای این هوادار پولدار به تابستان امسال معطوف نمی‌شود. زمستان ۱۴۰۱ بود که پیشنهاد خرید پرسپولیس به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار حسابی در فضای فوتبالی ایران سر و صدا کرد.

او با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، خود را تاجری ایرانی که ساکن کانادا است معرفی کرد و با اشاره به علاقه دوران کودکی و ۴۰ ساله‌اش به این تیم، خواهان مذاکره برای خرید آن و هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری شد! بعد از آنکه خبر جدیدی در مورد این موضوع منتشر نشد، گفته می‌شد که او در جذب بازیکنان مورد نیاز کادرفنی به پرسپولیس کمک می‌کند. جالب اینکه او با انتشار عکس فتوشاپ شده امباپه با پیراهن پرسپولیس به نوعی خواست تمکن مالی خود را به رخ بکشد.

موضوع هوادار متمول در برنامه این هفته فوتبال برتر نیز مورد توجه بود و بخشی از حرف‌های درویش و میثاقی را به خود اختصاص داد. درویش به سوالات مجری برنامه در مورد این هوادار پولدار پاسخ می‌دهد. در ادامه به بازخوانی این گفت‌وگو می‌پردازیم:

*میثاقی: هوادار متمول هم دارید، یعنی کیف پول دات می برایتان پرداخت می‌کند!
درویش: بحث هوادار متمول بارها در چند برنامه مطرح شد. کسی بود که هر از چند گاهی به ما محبت می‌کرد اما هیچ ارتباطی با باشگاه نداشته. او از سال ۵۳ به پرسپولیس علاقه داشته است. او در دوره همه مدیریت‌ها زمانی که باشگاه برای خرید بازیکن یا مسافرت گیر می‌کرد، از او کمک می‌گرفت اما در قرارداد بازیکنان هیچ تاثیری نداشته که بگوید مثلا پنج میلیارد من می‌دهم.

* میثاقی: دقیقا داشته! رضا اسدی-مسعود ریگی؛ این بنده خدا گفته بود از ریگی خوشم نمی‌آید و رضا اسدی را بگیرید. گفته بودند رضا اسدی ۸ تومان است و ما ۵ تومان بیشتر نداریم و گفته‌اند ۴ تومنش را من می‌دهم!
درویش: حتما آن موقع وضعش بهتر بوده. دوره ما اینجوری نشد. مثلا رفتم کمپ باشگاه را سر بزنم دیدم غذایشان مرتب است. این بنده خدا گفت که پول را به آشپزی می‌دهد و غذا را مهیا می‌کند. این کار بزرگی است.

*میثاقی: این که خوب است ولی پول‌های قراردادی را به باشگاه می‌آوردید یا زیرمیزی می‌داد؟
درویش: تا به امروز از طرف ایشان یک ریال پول داخل باشگاه نیامده است.

*میثاقی: این هم مصداق تخلف است. دادنش را که داده، در حساب‌های باشگاه نیامده.
*درویش: او پولی وارد باشگاه نکرده و اگر ارتباطی با بازیکن داشته، به او پرداخت کرده است. مثلا اینطور است که بازیکن گرفتار است و یک چک به او می‌دهند و پول نقد می‌گیرند. این به ما ربط ندارد. بازیکن به او چک می‌دهد و پول می‌گیرد و می‌گوید ۶ ماه دیگر چکم را پاس کن‌.

*میثاقی: شما می‌گویید قراردادهای‌تان ۱۳-۱۴ تومان است ولی من مطمئنم بالای ۲۰تومان پول می‌گیرند.
*درویش: به والله امکان ندارد. اصلا امکان ندارد. کار خوب سازمان لیگ این بود که آپشنها بیشتر از ۲۰ درصد نبود. بیرانوند آمد و گفت که سال گذشته آپشن من ۷ میلیارد بود اما وکیلش گفت که امسال بیشتر از ۲۰ درصد نخواهد شد.من خودم گفتم بزنید بیشتر ولی گفتند آیین نامه است و نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • حسین IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    الکس هادی انگار پول استقلالیا رو نداده که جیغ و دادشون در اومده :)
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      هوادار متمول پیروزی حکومتی، آقای بیت المال است که متولد 57 و 44 ساله است. یک اسم جعلی ساختن برای جعل کردن قرارداد بازیکنان. مثلا 15 میلیارد اینا میدن و 10 میلیارد هوادار متمول میده که اصلا به مدیران پیروزی مربوط نمی شه و اون خودش دلش می خواد میده در حالی که این پول از بیت المال به بازیکنان پیروزی پرداخت می شه ولی برای سرپوش گذاشتن روی قراردادها به آلکس به توافق رسیدن البته اگه وجود خارجی داشته باشه. دروغشون هم اینجا لو رفت که قیمت فروش پرسپولیس رو 2700 میلیارد اعلام کردن و آلکس هادی می خواست 100 میلیون دلار معادل 5 هزار میلیارد تومن بده
    • هوشنگ IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      اینا که خودشون گفتن هوادار متمول یه بازی بوده و حاضر نبوده ۱۷۵ هزار دلار رادو رو بده چطور دوباره میگن هوادار پول داده به ما مربوط نیست
  • پرسپولیس US ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    شما و ورزش 3 با هم هماهنگید ؟ بعد از محکومیت سپاهان ، چند رسانه گرفتند روی پرسپولیس ....🤔 خبر سوخته کار میکنید ؟
    • کاربر جدید IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      بالاخره باید هزینه های سایت دربیاد یا نه اینا هم نون میخورن الان مهری امسال 150 میلیون گرفته پارسال 12 میلیارد ، چرا روی این خبر مانور نمیدن ؟ چون بی مایه فطیر است !!!!
  • سر براه IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    خودتی درویش خودتی میثاقی حناتون رنگی نداره همه همه چیز رو میدونن
  • بولینگ عبده IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    همین رای کمیته عنضباطی علنا رنگی بودن فدراسیون رو نشون داد . امتیازهای معیشتی اهدایی به لونگ حقیر
  • دانش IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    اشتباه فهمیدی این اصلا کمکی تا بحال به پرسپولیس نکرده، اون هوادار ساکن امارات هستش تصحیح کن.
  • تاج کبیر IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    هوادار متمول :) یعنی مکتب عبده مکتب پاکی هستش مخصوصا با افرادی مثل فرشچیان :)
  • ابراخیم IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    چرا تا اسم تیمهای تهرانی میاد همه چیز میشه عالی بابا خلاف خلافه بقیه حرفها توجیحه هر پولی به هر نامی میاد توی هر باشگاهی باید ثبت بشه و بازیکن حق گرفتن پول از طرفدارها را نداره داور حق گرفتن هدیه نداره یادتون باشه استراماجونی پول دستی قبول نمی‌کرد می‌گفت دولت ایتالیا اینو پولشویی میدونه
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    این چه هواداری متمولی هست البته اکروجودداشته باشی آل کثیررانگه میداشتند.چطورمیشی تیم های دیگه ازآرژانتین اسپانیابازیکن می آرندولی پرسپولیس میری امثال تمیروف می آورند.این نبیل تنبل هم همان تمیروفی پس هوادارمتمولی وجودنداری.اکروجودداشت مثل تیمهای دیگه ازاسپانیاوآرژانتین بازیکن می آورندخدایی داسیلوابازیکن بدی هست صددرصدخیرمتاسف هستم برای تیمم پرسپولیس هوادارمتمول هم یی تبلیغی
  • دقورباغه IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    اگراین تاجر می تواند راحت دلار به پرسپولیس ترزیق کند چرابدهی هاراصاف نمی کند همش الکیه
  • آشنا IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    این پولهایی است که حکومت چندین سال پیش به نام یکی از بانکداران برای روز مبادا به کشور کانادا انتقال داده است وحالا به نام تقی و... بخش کوچکی از آنرا خرج فمن بعمل می کند... مگر می‌شود هزاران میلیارد ثروت ملی را به کشور کانادا آنهم توسط یک نفر به نام خاوری و.. منتقل کرد... این جریان مثل دستبرد به صندوق امانات بانک ملی است که درحال سمبل کردن است و..
  • احمد GB ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    الکس تقی هادی رو با یوسفی یکی کردی که ؟ چطور یه خبرنگار نمیدونه یوسفی ربطی به الکس هادی تقی نداره؟ اینقدر حولید که برعلیه پرسپولیس بنویسید که دونفرو یکی کردید !!! این پولایی که میگید یوسفی قبلاً میداده و امسالم نداد اونی که میخواست باشگاهو بخره یه خالی بند توخالی بود یه اسم الکس هادی تقی بود
  • محمدعلی فرشچیان IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    اقا من فرشچی هستم ، افشین فرشچی و تایید میکنم ـ به منم چندتا فرش داده
  • سعید رضایی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    فکر میکنم ربطی به اسپانسر جدیدشون هم داره صرافی کیف پول دات می ادرس اینترنتی kifpool.me جدیدا اسپانسر برندهای خفنی شده و حتی اکثر موزیک های هیت ، صاحب این پلتفرم یه میلیاردر صعودیه
  • ناصر حسن زاده IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    کار اسپانسر جدیدشونه https://kifpool.me شما برید اینستاگرام پرسپولیس میتونید پست های مشترکشون رو ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی