نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عکس| ایجنت‌ها رأی می‌دهند؛ بهترین و بدترین نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر کدام‌ها بوده‌اند؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اینجنت‌های فوتبال در مورد بهترین و بدترین نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس نظر داده‌اند و چلسی پنج مورد از فهرست هشت نفره بدترین انتقالات را به خود اختصاص داده است.

ایجنت‌های لیگ برتر از کای هاورتس به عنوان بدترین انتقال تابستان نام بردند. برترین‌های لیگ انگلیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مبلغ حیرت‌آور ۲.۳۴ میلیارد پوند خرج کردند، و اکنون ایجنت‌های فوتبال بدترین خریدها را نام می‌برند.

به گزارش اتلتیک، در نظرسنجی ایجنت‌ها خرید ۶۵ میلیون پوندی آرسنال «کای هاورتس» به عنوان بدترین خرید تابستانی معرفی شد. یکی از ایجنت‌ها به نشریه گفت: «هاورتس... متوجه نمی‌شوم، اصلا نمی‌فهمم. فکر نمی‌کنم به او نیازی باشد. کسی که این معامله را انجام داده خوش‌شانس‌ترین ایجنت جهان بوده و بازیکنی که مجبور نیست از نظر جغرافیایی خیلی دور شود. من این را قبل از شروع فصل هم می‌گفتم. کمبود کیفیت و اعتماد به نفس کاملا قابل مشاهده است. او ممکن است به من ثابت کند که اشتباه می‌کنم، اما برای این مقدار پول معامله وحشتناکی بود.» یکی دیگر از ایجنت‌ها هاورتس را «بیگانه‌ای در سیاره‌ای اشتباه» خطاب کرد.

اما رقابت تنگاتنگی بین هاورتس و مویسس کایسدو برقرار است که با قراردادی ۱۱۵ میلیون پوندی از برایتون به چلسی پیوست. هاورتس ۶ رای گرفت، در حالی که کایسدو پنج رای کسب کرد. یکی از موضوعات حضور چلسی بود که در پنج معامله از هشت قرارداد ذکر شده شرکت داشت.

خرید ۶۰ میلیون پوندی منچستریونایتد «میسون مانت» با سه رای در رتبه سوم این فهرست قرار گرفت. و منچستریونایتد با انتقال ۷۲ میلیون پوندی راسموس هویلون مجددا در لیست حضور پیدا کرد. دوباره چلسی با دو بازیکن وارد میدان شد؛ خرید ۴۵ میلیون پوندی کول پالمر از منچسترسیتی و فروش ۱۷ میلیون پوندی کالیدو کولیبالی به الهلال هر دو یک رای به دست آوردند. فهرست هشت نفره با خرید ۱۹ میلیون پوندی واتارو اندو توسط لیورپول و انتقال قرضی دیووک اوریجی توسط ناتینگهام فارست تکمیل شد.

در آن سو، انتقال جیمز مدیسون به تاتنهام با اکثریت قاطع به عنوان بهترین خرید تابستان انتخاب شد. ایجنت‌ها همچنین انتقال پالمر به چلسی را به عنوان شگفت‌انگیزترین انتقال انتخاب کردند. برایتون به عنوان دارنده بهترین پنجره درست بالاتر از آرسنال انتخاب شد، در حالی که چلسی بدترین تابستان را سپری کرد. در همین حال، گفته می‌شود که جیمز وارد پروس، هافبک وستهام نیز بیشترین تاثیر را در طول فصل آینده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

عکس| ایجنت‌ها رأی می‌دهند؛ بهترین و بدترین نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر کدام‌ها بوده‌اند؟

عکس| ایجنت‌ها رأی می‌دهند؛ بهترین و بدترین نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر کدام‌ها بوده‌اند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی