سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
۱۳ |
۵
استقلال قید این بازیکن را تا آخر فصل زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال قبل از هفته اول فصل جاری یکی از بازیکنان جدید خود را آزاد اعلام کرد

وقتی منتظر محمد بازیکن تیم ملی امید عراق به استقلال پیوست شایعات بسیار زیادی مطرح شد که جواد نکونام او را نمی‌خواهد. البته سرمربی استقلال این ادعا را تایید نکرد اما دقیقاً در آستانه جدال با صنعت نفت آبادان اعلام شد این بازیکن عراقی از لیست استقلال خارج شده است و چند روز پس از آن خبر آمد که استقلال با باشگاه مس رفسنجان برای انتقال قرضی منتظر به توافق رسیده و او راهی استان کرمان می‌شود.

در همین رابطه شایعاتی مطرح بود که اگر منتظر محمد در نیم فصل اول بدرخشد، پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا دوباره به استقلال برمی‌گردد و در دور برگشت پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد ولی یکی از مدیران باشگاه استقلال با تکذیب این مسئله به خبرورزشی گفت: جواد نکونام بازیکن خارجی می‌خواهد ولی در مورد منتظر محمد به ما چیزی نگفته و به همین خاطر دلیلی ندارد مسئله را دنبال کنیم چون امور فنی کاملاً در اختیار سرمربی تیم است. از طرف دیگر ما این بازیکن را یک فصل قرضی داده‌ایم و توافقمان تا پایان لیگ بیست و سوم است. بنابراین منتظر محمد تا پایان فصل در مس رفسنجان باقی خواهد ماند و اگر عملکردش طوری باشد که بتواند رضایت کادرفنی استقلال را جلب کند، فصل آینده به جمع نفرات ما اضافه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    کیسه هم پول جذبشا داره هم مشکلی از بابت فدراسیون که سقف و سهمیه نداشته باشه نداره فقط از شکایتی که علیه پرسپولیس کرد میترسه
    • کلنگلیس IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      پر رو وزیرپستی تاجیا💙👑 رضایاک لنگی👹
    • رضایاک اصلی۶ IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      تاج منحل شد و سال ۵۸ کیسه تاسیس شد
    • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      تا اونجا که من میدونم تیم لنگی بولینگ عبدو لنگستان بعد تیم سرورتون اس اس تشکیل شد و تو کُل سالها تاسیس لنگستانم تنها کسی که دراید بهش بنازید سلطان جنگل(اونم از نوع پاکتیشه) حالا دیگه چی دارین شما لنگیا که بهش منازید و قُدقُد میکنین من که چیزی نمیبینم!! نکنه به منقاروندتون مینازین اون شاگرد نانوا اگر کسی بود که دروازتونو خالی نمیکرد که برادر استاد اسدی دوم آقای رفیعی به خودتون گل بزنه؟ در ضمن اینکه اینقدر کارش درسته که تا بهش گفتن بیا تو دروازه وایسا از بس که نمیدونه دروازبانی چی به چیه هنوزه که هنوز بغیر از توپ به کس دیگه ایم اجازه نمیده بره تو دروازه!! چون بس که سادست و از براداران غیور طایفه لر میباشد بهش گفتن دروازه وتیر دروازه ملک شخصیشه و بنده خدا باورش شده واسه همین نمیزاره هیچکس وارد دروازتون بشه، اینه حال و روزتون لنگیا حالا به چیتون مینازین والا نمیدونم برادران لنگی عزیز!! راستی سلام به گلممد برسونید...😅😅😅😅😅
    • S.S قهرمانه IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      اره درست میگی داداش، دیدی بعد از گل بخودیشون تو بازی با ذوب آهن وقتی رفیعی گل به خودشون زد منقاروند مثل استاد اسدی خوشحالیه بعد گل کرد؟ بس که این بشر ساده هست رفته بود کنار هیجده برا استادیوم خالی شادی بعد از گل میکرد، فقط خداکنه منقاروند جلو النصر نقش استاد اسدی بازی نکنه که خیلی آبروریزی میشه جلو رونالود و هم تیمیهاش.. غصه نخورین لنگیای عزیز حتما(تو خواب و رویا) میبرین براتون دعا میکنم، فقط به گلممد بگین منقاروندرو توجیهش کنه بهش بگه دروازتون کدوم طرفیه!!!
  • 40c IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    لنگ خیس لنگ مافیایی. لنگ اسنپی لنگ سوراخ لنگ ........... عشق است استقلال💙💙⭐⭐
    • رضایاک اصلی۶ IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      فقط کیسه یک کلام😂😂
  • مرتضی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    بابا بهترین بازیکنه چرا نگهش نداشتن نگاه کنید اگه بهترین بازیکن لیگ امسال نشد و همینطور دروازه بان رضایی قدرش ندونستن رفتش آخر هم پرسپولیس مخش مزنه میبره و اگر نشد دروازه بان فیکس تیم ملی پس من چیزی از فوتبال سرم نميشه فقط کافیه یک فصل تو تیمی باشه که فیکس بذارنش تف به ساپینتو که رضایی را خراب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی