نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
۸ |
۵
شکست تاکتیکی قهرمان ایران مقابل تیم ششم عربستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان دو جام فصل گذشته فوتبال ایران از نظر فوتبالی و تاکتیکی مغلوب تیمی شد که فعلا در عربستان ششم است.

پرسپولیس از نظر فوتبالی و فنی به النصر باخت. اگر در جام جهانی ۶ گل از انگلیس خوردیم همه از فاصله‌های فنی خبر داشتند اما مثلاً مقابل آمریکا خیلی‌ها فکر می‌کردند راحت یک مساوی می‌گیریم که چنین نشد و اتفاقاً مقابل آنها هم از نظر فنی و تاکتیکی کاملاً مستحق باخت بودیم. در جام جهانی ۲۰۱۴ همه می‌گفتند اگر نبوغ مسی نبود تیم ایران آن گل دقیقه ۹۲ را نمی‌خورد و یک مساوی از آرژانتین می‌گرفت اما در بازی با النصر پرسپولیس به نبوغ رونالدو نباخت و اتفاقاً سوپراستار محبوب پرتغالی کاملاً معمولی بازی کرد. او روی یک گل نقش داشت و باعث اخراج میلاد سرلک شد اما یک فرصت صد درصد گلزنی را هدر داد و در چند صحنه دیگر هم فقط یکی، دو پاس خوب داد.

در مجموع نمی‌توان گفت پرسپولیس به رونالدو باخت اما یحیی کاملاً تسلیم تاکتیک و برنامه و تدبیر سرمربی حریف شد. تیم او حتی نمی‌توانست چند کار ترکیبی خوب انجام بدهد و به جرأت می‌توان گفت در کل ۹۰ دقیقه فقط یک موقعیت گل داشت. فراموش نکنیم که پرسپولیس فصل گذشته همه جام‌های ایران را فتح کرد اما النصر قهرمان و نایب‌قهرمان عربستان نشد و از پلی‌آف به لیگ قهرمانان آسیا رسید. تیم رونالدو امسال هم فعلاً در لیگ عربستان ششم است اما حداقل در فاز هجومی تیمی کاملاً سرحال و تاکتیکی و با برنامه نشان داد. 

اختلاف پرسپولیس و النصر فقط در رونالدو، بروزوویچ، سادیو مانه و کلاً پولدار بودن حریف نبود، دو تیم از نظر تاکتیکی هم اختلاف داشتند و دیدیم که هر دو گل النصر روی کارهای تیمی و توسط ۲ بازیکن بومی این تیم به ثمر رسید نه خارجی‌هایش. حداقل انتظار ما این بود که پرسپولیس اگر می‌بازد بهتر بازی کند و چند موقعیت گل خوب روی دروازه حریف بسازد. پرسپولیس از ماه‌ها قبل باید یک دروازه‌بان ذخیره و یک مهاجم گلزن می‌خرید که نخرید و شهاب زاهدی بار دیگر نشان داد که در حد و اندازه‌های این تیم نیست، هر چند که بقیه بازیکنان پرسپولیس هم سه‌شنبه شب تقریباً هیچ کار خاصی انجام ندادند و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن معمولی بودند.

پرسپولیس با این روند قطعاً مقابل الدحیل قطر هم مشکل خواهد داشت مگر اینکه در دوحه تیم متفاوتی را شاهد باشیم که مربی‌اش در ابتدای بازی حداقل یک مهاجم در ترکیب قرار بدهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • متا ورس! IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    اراده *برنده بودن* یا نبودن! مساله این است!
  • قانون لنگی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    تاکتیک پرسپولیس تو لیگ الطاف فدراسیون و داوران عزیز بود به همراه تضعیف و تخریف حریفان که تو آسیا جواب نمیده و یه تاکتیک بومی شده هست واسه تیم حکومتی
  • محمد صادق🚩 IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    اصلاً یحیی گل‌محمدی چیزی بارش هست ، مربی که دقیقه ۸۶تازه به یاسین سلمانی تکنیکی بازی میده یا گولسیانی رو نیمکت میشونه
  • سیدرضا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    یکی از مهمترین دلایل باخت پرسپولیس مماشات داوری هست در لیگ با این تیم ، اگر لیگ ایران بود بدون شک سرلک اخراج نمیشد ، آفساید گرفته نمیشد و اون اتفاق صددرصد پنالتی میگرفتن ، این قضاوتها خیانت هست به پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی