نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
طلسم شکست‌ناپذیری قهرمان افسانه‌ای را پسر سنگین‌وزن ایران شکست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا کایالپ دانره ۱۳ مدال جهانی و المپیک، برای اولین بار در دوران کشتی خودش به یک حریف ایرانی باخت!

 در نیمه نهایی مسابقات جهانی ۲۰۱۳ با شکست مقابل امیر علی‌اکبری شانس حضور در دیدار فینال و کسب دومین مدال طلای جهانی خود را از دست داده بود، با مثبت اعلام شدن دوپینگ علی‌اکبری مدال برنزش به نقره تبدیل شد!

رضا کایالپ در این خصوص مصاحبه کرده و گفته بود: امیر علی اکبری با دوپینگش ظلم بزرگی در حق من کرد و اجازه نداد دومین مدال طلای جهان را به دست آورم در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی نتیجه مسابقه من با او مساوی بود، اما غافلگیر و بازنده شدم.

کشتی گیر سنگین وزن و پرافتخار اهل ترکیه قبل و بعد از آن هرگز به کشتی گیران ایرانی نباخته بود تا بالاخره این رکورد و طلسم توسط امین میرزازاده شکسته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهنورد تنها IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    البته بعدها مشخص شد که نه علی اکبری نه آن مرحون کشتی گیر کرمانشاهی که به زندگی خود پایان داد هیچکدام دوپینگ نکرده بودند و این بخاطر مافیا و دستهای پشت پرده در فدراسیون کشتی بود که در انحصار یک استان خاص بود و هم وزنهای سایر استانها را که هرچقدر هم لایق بودند کنار میزدند.درست مثل سیدعلی سیدحسینی وزنه بردار نابغه که با ریختن دوپینگ در غدایش قبل از درخشش بعلت دوپینگ مادامالعمر محروم شد درحالی که کسی بود که در بیست سالگی رکورد جهانی رضازاده را زد و ...مایقی داستان.اگر علی اکبری ها را ناجوانمردانه اوت نمیکردند همان ۲۰۱۳ این کشتی گیر باخته بود.و ...
  • Pa IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    تانک لر بختیاری ❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی