بیرانوند: گفتند پنج هفته اما شش روزه خودم را رساندم/ مقابل النصر تنها بودیم/ زمین خوب نبود و اخراجی هم دادیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: اطمینان دارم پرسپولیس باز هم می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.

وقتی در اوایل بازی ایران مقابل بلغارستان مصدوم و به ناچار تعویض شد همه ناراحت بودند خصوصاً پرسپولیسی‌ها که فکر می‌کردند اگر علی نباشد چه دروازه‌بانی قرار است مقابل النصر از چهارچوب دروازه پرسپولیس مقابل فوجی از ستاره‌های تیم عربستانی حفاظت کند. جواب ‌ام‌آرآی هم اصلاً خوب نبود و ناامیدکننده بود چون در جواب مشخص شد که علی حداقل به چیزی نزدیک یک ماه استراحت و فیزیوتراپی برای رسیدن زمان نیاز دارد اما بیرانوند که قبلاً هم نشان داده بود مرد روزهای سخت است خیلی زودتر از این زمان مصدومیت و این بار کشیدگی کشاله را دریبل زد تا درون دروازه آرامش خاصی به چهارچوب دروازه و سایر هم‌تیمی‌هایش بدهد هر چند در طول بازی مقابل النصر زمانی که علی چند بار به زمین خورد قلب هواداران پرسپولیس به تپش افتاد که برای علی دوباره اتفاقی نیفتد و مصدومیتش تشدید نشود اما هر چه بود به خیر گذشت و علی به سلامت از دروازه تیمش بیش از نود دقیقه حفاظت کرد. بعد از بازی مقابل النصر به بهانه آخرین شرایط بیرانوند با دروازه‌بان اول ایران و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا گفت و گویی ترتیب دادیم که در ذیل ماحصل آن را می‌خوانید.

‌چطور شد که به بازی رسیدی؟ چون با توجه به مصدومیتی که در مورد تو گفته شده بود معجزه رخ داد که به بازی مقابل النصر رسیدی.
حقیقت ماجرا این بود که وقتی ‌ام‌آرآی من گرفته شد پزشکان گفتند باید پنج هفته فیزیوتراپی کنم و تمرینات ویژه انجام دهم اما من ۶ روزه آماده شدم و زیر نظر فیزیوتراپ تیم آقای اعظم روزی ۱۲ ساعت کار کردم که واقعاً از زحمات ایشان خیلی تشکر می‌کنم که برای من خیلی زحمت کشیدند اما در کنار ایشان خودم هم خیلی تلاش کردم چون می‌دانستم هواداران دوست دارند تیمشان به شکل کاملی مقابل تیم النصر قرار بگیرد. با این وجود هر طور که بود خیلی تلاش کردم و به هر زحمتی که بود خودم را ۶ روزه به بازی رساندم تا از دروازه تیم محبوبم حفاظت کنم البته در مقابل النصر فشار به پایم وارد شد به همین دلیل چند روزی است که فیزیوتراپی می‌کنم که مشکلی نباشد و باز هم خیلی سرحال و آماده بتوانم درون دروازه تیمم قرار بگیرم.

‌اما در خانه باختید و از این نظر هواداران پرسپولیس ناراحت شدند.
دنبال بهانه نیستم اما واقعاً شرایط زمین خوب نبود از طرف دیگر اگر اخراجی هم نمی‌دادیم حداقلش این می‌شد که ما بازنده بازی نبودیم.

‌در حالی که به شدت از کمبود مهاجم هم رنج می‌برید به نظر مصدومیت ترابی در دقیقه ۵ هم خیلی به ضرر تیمتان تمام شد؟
بله مصدومیت مهدی بدترین اتفاق ممکن بود که در همان دقیقه ۵ شوک خیلی بدی را به تیم ما وارد کرد چون مهدی یکی از بزرگترین شانس‌های گلزنی ما بود که متأسفانه به خاطر کیفیت بد زمین چمن او را از دست دادیم.

قبول داری که می‌توانستید بازی را نبازید و در اولین بازی‌تان دست خالی از زمین خارج نشوید؟
باور کنید من و همه بچه‌ها با همه مشکلاتی که وجود داشت همه توانمان را گذاشتیم اما خیلی زود ده‌نفره شدیم و واقعاً سخت بود مقابل تیم پرستاره‌ای مانند النصر نزدیک یک نیمه با یک بازیکن کمتر بازی کنید.

‌با باختی که در شروع کارتان در لیگ قهرمانان متحمل شدید امیدواری که از گروه سخت‌تان که به گروه مرگ هم معروف شده دست پر خارج شوید؟
درست است که در شروع لیگ قهرمانان باخت خیلی تلخی را متحمل شدیم اما فراموش نکنید که ما بزرگترین نعمت یعنی هوادارانمان را در اختیار نداشتیم و تنها بودیم اما قول می‌دهم دوباره خیلی زود بلند شویم و ان‌شاءالله در مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی را ارائه دهیم و نتیجه خوبی بگیریم. فقط در این بین از هوادارانمان می‌خواهم که باز هم مانند همیشه پشت ما باشند و از ما حمایت کنند چون ما همان تیمی هستیم که پارسال سه‌گانه زدیم و در چند سال اخیر هم دو بار به فینال رسیدیم به همین دلیل اطمینان دارم پرسپولیس باز هم می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.

‌مصدومیت وحید هم به نظر خیلی به ضرر تیمتان خواهد بود چون او را یک ماه در اختیار ندارید؟
بله از مصدومیت وحید هم خیلی ناراحت شدم چون او برای تیم ما با توجه به تجربه بالایی که دارد یک وزنه محسوب می‌شود اما با روحیه‌ای که از وحید می‌شناسم مطمئن هستم که او زودتر خودش را می‌رساند و به تیم کمک خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    مگه زمین ورزشگاه تو اینجا نبود؟تو دست شما نبود؟مگه ممدلی دستورشو نداده بود؟مگه صورت جلسشو امضا نکرده بود؟یه بار،فقط یه بار،مرد و مردونه بگید خوشیه ده سال گذشته طوری امرو مشتبه کرده بود و زیر دلمون زده بود که فکر میکردیم همون مناسبات لیگ داخلی برقراره،هر جور حریفو بزنیم اخراج نمیشیم،هر جا خودمونو بندازیم پنالتی میگیرن،تو محوطه جریمه نباید از گل نازکتر بگن،تموم بازیکنای تاپو بگیریم و بازم بگیم نون نداریم بخوریم،فرش سه میلیاردی تحفه بدیم ولی بگیم صاحبخونه ریخته گوشه خیابون و غیره،بابا!شما مسخ شده بودین،یه باره دیگه رفتار صدر تا ذیل تیمو نگاه کن،از مدیر عامل تا کنعانی و مهاجمتون که التماس پیراهن میکرد تا اونو نقد کنه و به جیب بزنه ولی نمیدونست قبلا تو صف وایسادن!به این سوی چراغ رفتار تیم شما باعث خنده و مسخره هست،جای یه تیم دیگه رو میگیرید و آروغ تگری هم میزنید؟
  • رضا US ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    روزی ۱۲ ساعت فیزیوتراپی!!! میدونی روز خودش چند ساعته؟؟ لامصب اینهمه دروغ رو از کجات در میاری.
  • مونت IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    النصر خوب سوراخ ت کرد
    • هومن IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      واقعا که دروازبان نیست بیرانوند یک سوراخ فوری هست که توپ میاد سمت دروازه رد خور نداره که گل نشه دلیل باخت تیم ایران
    • چهارجانبه امجدکلا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      سید حسین شما اگر بود......😁😁😁
  • ححح IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    ققط براشمابدبودزمین این زمین براکریس رونالدو که توبهترین زمین هابازی کرده بدنبوده چطوراونا تواین زمین گذاشتن درتون شمانتونستیدغلطی بکنین بروبابافقط بهانه بیارید خاکتوسرتون قبول کن باختین بهانه نیار که خوب گذاشت در خودت وتیمت
  • ححح IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    ترسیده بودند
  • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    واقعا مایه ابروریزیه که بهترین استادیوم ایران وضعش اینطوری باشه.درمورد بهونه بیرانوند هم باید بگم که النصر هم تو همون زمین بازی کرد پس چطور شد که باختید؟بجای بهونه رو بازیتون کار کنید فکر نکنید داخلیه خطا کنید خطا نگیرن😂
  • سپاهان IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    اول که شما اصلا مصدوم نبودی همش دروغ بود دوم شما راست میگی تنها بودید چون تیم داوری را نداشتید سوم زمین اگه واسه شما خراب بود واسه النصر هم خراب بود الکلی بهانه نیارید
  • تاج کبیر قهرمان آسیا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    دروغگو در حد المپیک
  • داریوش IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    شما واقعا فوتبالی فکر کنید یادتون رفته چطور النصر دوره قبل شکست دادیم دوره قبل بهترین بازیکنان داشتیم ولی این دور چه ما یه مهاجم نوک نداریم توقع چی دارید
  • داریوش IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    شما واقعا فوتبالی فکر کنید یادتون رفته چطور النصر دوره قبل شکست دادیم دوره قبل بهترین بازیکنان داشتیم ولی این دور چه ما یه مهاجم نوک نداریم توقع چی دارید
  • سپاهان کبیر IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    خوب اگرمیخواستی تنها نباشی به تاج میگفتی داور ایرانی سفارشی ازاسیا طلب کند اینقدرناشی بودی
  • diako IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    اولا که از روز بازی تیم ملی که تمارض کردی بخاطر این بازی با النصر من همون موقع گفتم دروغه و اینکه جریمت کنن اون دیگه با کمیته انظباتیه ' ولی در مورد زمین که گفتی 'آخه مرد حسابی اگه زمین تاپ بود که کمتر از ۵ گل نمیخوردی از النصر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی