مذاکرات محرمانه استقلال با فیفا به خاطر دو لژیونر/ ۳۰۰ میلیون بدهید، پنجره استقلال را باز می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای حل یکی از مشکلات حقوقی خود با فیفا وارد مذاکره شده است

وقتی چند روز قبل خبر آمد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به واسطه عدم پرداخت مطالبات مربوط به مهدی قایدی و محمد محبی به باشگاه شاهین بوشهر بسته شده است، مدیران استقلال حسابی در این رابطه عصبانی شدند و حتی کار به مصاحبه‌های تلویزیونی هم کشیده شد.

استقلالی‌ها تاکید دارند که با پرداخت این مبلغ مشکلی ندارند اما نکته اینجاست که چطور باشگاه فاقد فعالیت از نظر آنها میتواند چنین حکمی را از فدراسیون علیه استقلال بگیرد؟ مدیران استقلال به همین منظور با فدراسیون جهانی فوتبال مکاتبه کرده و وارد مذاکره شده‌اند تا از آنها در مورد ماجرای فوق به نوعی اطلاعات تکمیلی بگیرند. از قرار معلوم مطالبات مربوط به قایدی ۱۰ هزار درهم است و ماجرای محبی هم با ۳ هزار یورو جمع می‌شود. ارقامی که به پول خودمان در شرایط کنونی حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود و با توجه به مخارج باشگاه استقلال، اصلاً رقم بزرگی نیست ولی استقلالی‌ها پیگیر آن هستند تا پس از گرفتن نظر فیفا به این نتیجه برسند که پول را به کجا باید واریز کنند؟

مدیران استقلال تاکید دارند باید مشخص شود مبلغ مورد نظر  رابه شماره حسابی که از طرف باشگاه شاهین بوشهر اعلام می‌شود واریز کنند یا اینکه با نظر فیفا، این پول را به خزانه خود فدراسیون بریزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    کیسه توی فیفا هم مافیا داره؟؟؟؟🤔البته خب تیم های حکومتی همینه
    • ناصری IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      تیم حکومتی تیمی هست که بازیکنانی مثل امیری وترابی داره .
    • سهراب IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      ناصری جان ولش کن این بنده خدا لنگیه کوچک بچه است و از این چیزا خبر نداره، فقط مثل بچها که به مامان باباشون میگن من بَه بَه میخوام من بَه بَه میخوام فقط بلده بگه: این لنگیا، این لنگیا، لنگ حکومتیه لنگ منحل بشه و این حرفا... از بچه ها چه توقعی داری؟
  • سهراب IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    سلام بر بزرگ‌ مرد تاریخ ساز رسانه خبر ورزشی آدمین محترم البته با احترام لنگی عزیز، آقا عرض ادب دارم خسته نباشید؟ برادر عزیز و محترم چرا تیتر خبرتون با گزارشتون فرق میکنه؟ چرا؟ غیر از اینکه بد خواه استقلال هستین نیست؟ رسانه باید بیطرف باشه برادر جان!! برادر عزیز چرا پیامهای استقلالیارو حتی معمولی ترین پیامهارو نمیگذارید آخه این انصاف نیست خدایی؟ حداقل خیلی خیلی کم یه کوچولو عدالتو برقرار کنید ما هم بتونیم نظراتمونو بگیم عزیز دل برادر، نگاه به این کُری خواندنهای استقلالیا با لنگیا و بر عکسش نکن برادر دل انگیز لنگی! اس اس و پرسپولیس مکمل یکدیگرند اگر پرسپولیس نباشه استقلالی نیست و اگر استقلالی نباشه پرسپولیسی!! چون بنیان فوتبال کشور ما از اول بر مبنای رقابت بود و هست تا هیجان فوتبالش بیشتر بشه عزیز برادر! وگرنه که این متعصبانه تفکر کردن در موضوعات کل کل بین طرفداران دو تیم زیاد اهمیتی نداره و جنبه سرگرمی بیشتر داره فرقی هم نمیکند چه پرسپولیس دو آتیشه و چه استقلالیه دو آتیشه.. حالا یه کم نرم تر هم میشود با این مسائل کنار آمد البته اینجا با بد و بیراه و فحشهای زشت و ناموسی اصلا موافق نیستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی