نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ماشین‌های هری کین
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هری کین انگلیس را به مقصد آلمان ترک کرد و علاوه بر چالش‌هایی که در زمین با آنها روبه‌روست باید با رانندگی در خیابان‌های آلمان هم کنار بیاید.

هری کین انگلیس را ترک کرد تا در آلمان چند جام به دست بیاورد. اما کاپیتان انگلیس مثل همیشه به انگلیسی بودنش افتخار می‌کند. کین ۳۰ ساله باشگاه دوران کودکی‌اش تاتنهام را در حالیکه یک سال از قراردادش باقی مانده بود ترک کرد چرا که به گفته خودش نیاز به چالش جدیدی در خارج از کشور احساس کرد. با این حال او چند ماشین انگلیسی خود را به مونیخ برده حتی اگر اجازه نداشته باشد با آنها به تمرین برود.

بایرن یک قرارداد اسپانسری سودآور با کمپانی آلمانی آئودی دارد که به سال ۲۰۰۲ برمی‌گردد. بازیکنان و کارکنان حتی یک مدل مجلل آئودی را به انتخاب خود دریافت می‌کنند. کین ماه گذشته پس از پیوستن به اسپرز، یک Q8 e-tron مشکی ۵۸ هزار پوندی به دست آورد و انتظار می‌رود که با این ماشین به تمرینات در سابنر اشتقاسه و مسابقات در آلیانتس آرنا برود. چنانچه کین این کار را انجام ندهد به دردسر می‌افتد، مانند کینگزلی کومن. این وینگر فرانسوی در سال ۲۰۲۰ به دلیل اینکه با مک‌لارن ۱۷۴ هزار پوندی خود به تمرینات رفته بود دچار مشکل شد و حتی به او اجازه ورود به مجموعه ندادند، و مجبور شد در خیابان پارک کند. او همچنین به دلیل این اقدام نادرست با جریمه سنگین ۴۳۵۰۰ پوندی مواجه شد.

با این حال، سایر برندهای خودرو در گروه فولکس‌واگن قابل قبول هستند، بنابراین کین با بنتلی، بوگاتی یا پورشه می‌تواند به زمین تمرین برود. وقتی از او در مورد اینکه چرا e-tron را انتخاب کرده پرسیدند، گفت: «تصمیم گرفتم یک خودروی خانوادگی داشته باشم، حالا که چهار فرزند دارم به فضای بیشتری نیاز دارم.»

تصاویر کلکسیون ماشین‌های انگلیسی هری کین/ او نباید با ماشین دیگری به تمرین برود؛ فقط آئودی!

پذیرایی از خود

کین یک بنتلی دارد که اجازه دارد با آن به زمین تمرین برود. او در سال ۲۰۲۰ یک خودروی Continental GT Supersports خرید و درباره این خودروی ۲۱۲ هزار پوندی گفت: «من به تازگی یک بنتلی سوپراسپرت خریدم، فکر کردم با خرید یک ماشین اسپورت کمی به خودم برسم. چون گلف بازی می‌کنم ماشینی می‌خواستم که کمی فضا داشته باشد و کمی متفاوت باشد. فقط ۷۱۰ عدد از این ماشین ساخته‌ شده و اولین ماشین اسپورت من است.»

او همچنین اعتراف کرد که اگر بعد از یک پیروزی بزرگ احساس پوچی کند، ممکن است به سراغ چیزهای جذاب‌تری برود. کین افزود: «شاید اگر چند جام کسب کنم بتوانم از خودم با یک فراری یا یک لامبورگینی پذیرایی کنم.»

تصاویر کلکسیون ماشین‌های انگلیسی هری کین/ او نباید با ماشین دیگری به تمرین برود؛ فقط آئودی!

بهترین بریتانیایی

هری کین به عنوان کاپیتان سه‌شیر به انگلیسی بودن خود افتخار می‌کند. و با توجه به این موضوع یک لندرور ۹۹ هزار پوندی و جگوار اف پیس ۳۵ هزار پوندی دارد.

او گفت: «به همین تمبر و نشان بریتانیایی افتخار می‌کنم. من جگ را دوست دارم. نه خیلی بزرگ است نه خیلی کوچک، مناسب دختر کوچک ما و سگ‌ها است. یک خودروی خانوادگی با ویژگی‌های اسپرت است. اینطور نیست که از رانندگی با آن به عنوان پدر خجالت بکشید بلکه از رانندگی با آن خوشحال هستید. ماشین خیلی خوبی است و خیلی هم گران نیست. تا اینجا که برای من عالی بوده است. بعد از یک بازی یا تمرین فقط دلت می‌خواهد سوار یک ماشین خوب شوی و دور بزنی. من قبل از آن رنج‌روور اسپرت داشتم. آن را دوست داشتم و فقط نسخه بزرگتر را می‌خواستم.»

تصاویر کلکسیون ماشین‌های انگلیسی هری کین/ او نباید با ماشین دیگری به تمرین برود؛ فقط آئودی!

تصاویر کلکسیون ماشین‌های انگلیسی هری کین/ او نباید با ماشین دیگری به تمرین برود؛ فقط آئودی!

ماشین‌های شرکتی

در حالی که کین پس از پیوستن به بایرن به دنبال آسایش آئودی Q8 e-tron پنجاه و هشت هزار پوندی بود، بسیاری از هم‌تیمی‌های جدید او مدلی گران‌تر را انتخاب کردند. دوازده ستاره آئودی RS e-tron GT صد و بیست هزار پوندی را انتخاب کردند، از جمله توماس مولر، لروی سانه و یاشوا کیمیچ. لئون گورتزکا نیز مدل ۱۲۰ هزار پوندی را انتخاب کرد، اما بنفش ابریشمی را به جای مشکی برداشت.

کین در مورد رانندگی در آلمان به شوخی گفت: «کم کم به اینکه فرمان آن طرف است عادت خواهم کرد. تا الان که تصادف نکردم، این نکته مثبتی است.»

تصاویر کلکسیون ماشین‌های انگلیسی هری کین/ او نباید با ماشین دیگری به تمرین برود؛ فقط آئودی!

سون هنوز می‌درخشد

کین در فصل گذشته تنها بازیکن اسپرز با کلکسیون ماشین‌های خیره‌کننده نبود. دوست قدیمی او و کاپیتان جدید آنگه پستکوگلو، سون هیونگ مین، نیز ناوگان رشک‌برانگیزی دارد. این فوق‌ستاره کره‌ای صاحب یک فراری لافراری فوق‌العاده کمیاب به ارزش ۱۱۵۰۰۰۰ پوند است که تنها ۴۹۹ عدد از آن ساخته شده است. در حالی که آئودی R8 کوپه، مازراتی لوانته، رنج‌روور و بنتلی کانتیننتال نیز دارد.

سون ۳۱ ساله در طول روزهای بوندسلیگا با آئودی R8 رانندگی می‌کرد. و اولین مازراتی شاسی بلند به ارزش ۶۰۰۰۰ پوند به او هدیه داده شد. واردکننده رسمی مازراتی کره در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروی جدید آنها می‌تواند سازگارترین وسیله نقلیه برای سون باشد که می‌تواند با ظرافت و قدرت غیرقابل توقف بازی کند.

همانطور که برای فوتبالیست‌های لیگ برتر مرسوم است، سون همچنین یک رنج‌روور ۳۱ هزار پوندی دارد و با آن به زمین تمرین اسپرز می‌رود. و مانند هم‌تیمی سابقش کین، همچنین یک بنتلی کانتیننتال ۱۶۰ هزار پوندی در مجموعه خود دارد.

این دو ممکن است دیگر در اسپرز با هم نباشند، اما هنوز هم می‌توانند به خاطر عشق مشترکشان به ماشین‌های سریع با هم ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر کلکسیون ماشین‌های انگلیسی هری کین/ او نباید با ماشین دیگری به تمرین برود؛ فقط آئودی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی