نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۱۸
سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
۱۸ |
۵
ستاره استقلال نیم‌فصل برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی در نه هفته سپری شده از لیگ برتر روسیه موفق به گلزنی برای تیم روستوف نشده است. این در حالی است که سرمربی تیم روستوف در بازی‌های زیادی به این بازیکن اعتماد کرده است.

محمد محبی فصل گذشته یکی از ستاره‌های تیم استقلال بود و رد پای او در خیلی از گل‌های تیم آبی دیده شد اما در تیم جدید موفق به گلزنی نشده است. در آخرین بازی و در هفته نهم لیگ برتر روسیه محمد محبی در ترکیب ثابت روستوف در مصاف با زسکا مسکو به میدان آمد اما در این بازی هم موفق به گلزنی نشد و در دقیقه ۷۶ تعویض شد. البته محمد محبی سازنده گل اول تیمش بود.

در این کش و قوس بحث بازگشت محمد محبی به تیم استقلال به عنوان بازیکن قرضی مطرح شده و در فضای مجازی بدان پرداخته شد. اما واقعیت این است اگر استقلال برای بخدمت گیری محمد محبی تمایل داشته باشد و محمد محبی و باشگاه روستوف هم به این نقل و انتقال راضی باشند، جواد نکونام باید تا نیم فصل صبر کند. استقلال در لیست خود جالی خالی دارد اما تنها می تواند بازیکن آزاد بخدمت بگیرد.

محمد محبی در ابتدای فصل به دنبال خرید قطعی خود از سوی باشگاه استقلال بود اما باشگاه سانتاکلارا راضی به امضای تفاهم نامه جدید با باشگاه استقلال نمی شد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد، باشگاه استقلال پول خرید محمد محبی را نداشت و در نهایت این بازیکن بر خلاف میل باطنی راهی روسیه و تیم روستوف شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    کیسه فقط باید پول رضایت نامشا بده که راحت میده
    • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      کوچولو همه که مثل تیم لنگستان به چاه نفت وصل نیستد که؟ اگه سرورت میتونست که هم محبی رو میگرفت و هم برا شما بَه بَه میخرید میخوردی بزرگ بشی!! سلام مخصوص مارو خدمت منقاردند(خدای تمارض) و گلممد جان برسونید لنگی بیکلاس گوگوری مگوری...
  • محمود IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    آقا بجان آدمیت اگه تیم لنگ را منحلش کنند برن تو غارشون اینهمه منابع مملکت الکیو بی حساب و کتاب از بین نمیرفت و میشد بجاش واسه خیلی از تیمهای دیگر کاری کرد، تیمی که همش میبازه و باز هم قراره ببازه که اینهمه هرینه براش کردن نداره که؟ تازه تو لیگ هم که با کمک داور و کمک داور و رسانه و کمک های معیشتی و امتیازی فدراسیون داره کوه میکنه و بالا میره، بنظرتون منحل بشه بهتر نیست؟ شعار هر روز ما: لنگیای بیکلاس............ وای وای وای الدحیل رو ببازین چه شود!!!!!!!!!
  • لنگیای ۷تایی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    لنگ و لنگی باید برن بجای فوتبال یه قل دو قل بازی کنند لنگیان چه میدونند فوتبال چیه؛ تیمی که دروازبانش از تو نانوایی دراومده و توپ و با نون بربری اشتباه میگیره، ربطش با فوتبال چیه؟ بیچاره کلیهُ هواداران فوتبال دوست که دروازبان تیم ملی شون منقارونده! کسی که تو بازی فوتبال همه جا هست الا دروازه؟؟
  • MM IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    عزیزان مسئول در باشگاه استقلال خبر است: اول صحبتم بگم من خودم استقلالیم اشتباه نشه) خیلی چیزها میشنویم که پاک متحیر مانده ایم خلاصه هر کسی چیزی میگوید، یکی میگه واسه تمام اتفاقات در استقلال مقصر اصلی پوله و اس اس پول نداره، یکی میگه نه مقصر نکونام یکی دیگه میگه نه بایا چرا الکی حرف میزنی تقصیر خطیر که مدیر نیست! یکی دیگه میگه بازیکن نداریم اون یکی میگه میخوان باشگاهو نابود کنن! یکی دیگه از اون گوش میگه ای بابا همش تقصیر مافیای لنگه! یکی دیگه میگه لج و لج بازی نکونام و خطیره! یکی دیگه از اونور دنیا میگه نه همش تقصیر هوارادانست بس که بی خیالند! اونیکی میگه چرا نکونام رفته از نیروی انتظامی نیرو گرفته کسیو تو تمرینات راه نده مخصوصا خطیرو مقصر سرمربیه! یکی دیگه میگه بابا کجای کاری مقصر خطیره که چون نکونام تحویلش نمیگره رفته آدم اجیر کرده نکونام خفتش کنند تا میتونن بزننش دیگه از این کارا نکنه! یکی دیگه میگه ولش کنین بزارین فتح اله زاده بیاد( چون کم خورده و کم برده) بازم بخور بخور رو شروع کنه همچی درست میشه! یکی دیگه میگه خب اگه پول نداریم چرا ۲۳ میلیارد میخوان بدن به این ازبکه بدن به بازیکن
  • MM IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    در باشگاه استقلال چه خبر است: یکی دیگه میگه نه تقصر فدراسیونه چون سوگلی نیستیم! یکی دیگه میگه این چه حرفی آخه تقصیر هیئت مدیرست! یکی دیگه میگه آخه بابا هیئت میدیره ای که خودش نمیدون جزء هیئت مدیرست میخواد چیکار کنه! یکی دیگه میگه اینا همش تقصیر مظلومی و هژبری و خانیه اینا میخوان تیم با نکونام نتیجه نگیره! یکی دیگه میگه اینا همش تقصر بلانکو چون دیر اومد! یکی دیگه میگه تقصیر بالاییاست چون نمیخوان حمایت کنند از تیم! یکی دیگه میگه تقصیر امریکاست! یکی دیگه میگه ای بابا همش تقصیر قربانزاده لنگیه واسه چی به تیمای دیگه گیر نداد! یکی هم منه هوادار بیچاره هستم که موندم واسه طرفداری از تیمم چه خاکی بر سر کنم از اینهمه بچه بازی و لج ولجبازی الکی که چی؟ تیمم میخواد مثلا در لیگ نتیجه بگیره! شده کودکستانی که کلی بچه توش هستند و همجوره رییس و معلمی داره اما حامی نه!! اونوقت جواب منه هوادار استقلالی رو کی میخواد بده خداوند عالم در جریان هست!! با اینکارشون از کل فوتبال و مدیریت باشگاها و ورزش مایوس و نا امید و زده میشم ما هواداران... حالا اینهمه زحمت کشیدیم و نوشتیم کو گوش شنوا!!
  • امیر IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    کیسه بازیکنش را هرجا فرستاد پس فرستادن 😜😜😜😜😜😜😜
  • بهزادی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    خبرورزشی پرسپولیس به مدیرعامل ویحیی بگید پول که دارند و همراه اول بانک شما ازاسپانسری استقلال فراری داد ،محبی روهم بخره.
  • 💙💙 IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    استقلال نیاز به قایدی و محبی نیاز دارع
  • حسین IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    نکونام برای کیسه بازی نکرد شود استور محبی ستار سپاهان بود شود ستاره کیسه از خودتون چی دارید 😂😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی